Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
evet kardeş ben kazıklandım beklemekten sıkıldığım için, ikinici el piyasası düşmediği için, ilimizde bayiinin battığı için, . plaka dahil 4000 lira para saydım. ben kazıklandım siz kazıklanmayın ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------

necdet_vv


Grisi de fena yakışıklı duruyor :cat::cat:
Kazasız belasız... :)

teşekkürler. daha iyisi size inşallah.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Plaka işlemleri için uğraşacak vaktim maalesef yok.. D.B motordan da fiyat almıştım ve diğer bayilerden uygundu ama elinde motor yok... Mayıs ortasına tarih veriyorlar... Bayi ile görüştüm herhangi bir fiyat değişikliği kesinlikle yok..[/B]
[/QUOTE]

ben bugün iki motor daha sipariş etmek için aradım fakat biraz fiyatların değiştiği söylendi dedim bunu HONDA mı yaptı yok biz bayii olarak yaptık ama ekledi necdte bey siz daha öncede iki adet sipariş ettiğiniz için size bu önceliği tanıyacağız son kez yine aynı fiyat olur fakat bize en geç yarın cevap verin dedi bende arkadaşlara durumu ilettim. yarın kaporayıda yatırıcaz ama bunlar hazirana kalacak tabiki
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
bu arada bugün bşey farkettim kızlar dehşet bakıyorlar motora . vay anasını bunca yıldır son model kamyonları sürerim bir allahın kulu bakmamıştı.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Plaka işlemleri için uğraşacak vaktim maalesef yok.. D.B motordan da fiyat almıştım ve diğer bayilerden uygundu ama elinde motor yok... Mayıs ortasına tarih veriyorlar... Bayi ile görüştüm herhangi bir fiyat değişikliği kesinlikle yok..[/B]


ben bugün iki motor daha sipariş etmek için aradım fakat biraz fiyatların değiştiği söylendi dedim bunu HONDA mı yaptı yok biz bayii olarak yaptık ama ekledi necdte bey siz daha öncede iki adet sipariş ettiğiniz için size bu önceliği tanıyacağız son kez yine aynı fiyat olur fakat bize en geç yarın cevap verin dedi bende arkadaşlara durumu ilettim. yarın kaporayıda yatırıcaz ama bunlar hazirana kalacak tabiki[/QUOTE]

Hayırlısı,
Bayilere az motor geliyor, talep çok, bayilerde fırsatı değerlendiriyor daha fazla Kar etmek istiyorlar....
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
bu arada bugün bşey farkettim kızlar dehşet bakıyorlar motora . vay anasını bunca yıldır son model kamyonları sürerim bir allahın kulu bakmamıştı.

Motor başka :)

SANY0819.jpg


Adamdaki karizmaya bak :cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Pendik Güngör e Kapora bırakmadan önce, yani 20-25 gün kadar önce Adapazarı servis Ersin motoru da aramıştım son olarak. Aradığım gün cumartesi idi ve o anda ellerinde olmadığını fakat pazartesi günü cbf lerin geleceğini söylemişti. Bende, şu nisan yağmurları geçsin, aman acelem yok, bi kaç tl ucuz alırız vb. gibi düşünerek teslim tarihini pek önemsememiş ve o zaman Pendiğe gitmiştim. Şu anki stok durumlarını bilmiyorum ama ellerinde motor olmasa da kapora verip motor ayırttığınızda teslim tarihi İst. daki bayilerden daha da erken olabilir. Küçük ihtimal de olsa belki ellerinde motor bile olabilir. Mart 15 gibi kapora verdim ama bu ay içinde teslim alabileceğime pek te inanamıyorum. Mayısa sarkacak gibi görünüyor. Adapazarı servisin teline honda web sitesinden ulaşarak sorabilirsiniz. Ersin motor. Ersin Sivri.
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
1,266
s.a. beyler topicinizde bursalı olan varsa bursa mt topicine bekleriz... saygılar... Honda hayat onda... ;)
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Arkadaşlar şu an itibariyle stoklarında satışta cbf150 olan bir bayi biliyor musunuz? Yeni siparişler Haziran'a alınıyor ama belki kenarda köşede bir bayide kalmış olabilir diye soruyorum ?
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
CBF 150 neredeyse karaborsaya düşecek gibi görünüyor. Ben siparişimi verdim. Fakat yana yakıla bekleyenlerden değilim. Sözleşmede belirtilen Nisan teslimi gerçekleşmezse kaporamı alıp CBF 150 den vazgeçmeyi düşünüyorum. İyi bir motor. Fakat öyle uğruna sürüm sürüm sürünülecek bir hali yok.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
CBF 150 neredeyse karaborsaya düşecek gibi görünüyor. Ben siparişimi verdim. Fakat yana yakıla bekleyenlerden değilim. Sözleşmede belirtilen Nisan teslimi gerçekleşmezse kaporamı alıp CBF 150 den vazgeçmeyi düşünüyorum. İyi bir motor. Fakat öyle uğruna sürüm sürüm sürünülecek bir hali yok.

İyiliğini de geçtim benim için şu an alternatifsiz bir model. Fiyat açısından en azından :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
İyiliğini de geçtim benim için şu an alternatifsiz bir model. Fiyat açısından en azından :)

iyi iyi model. bak ben 2010 da sıfır aldım. sattım. sene 2011 oldu gene sıfır alcam siparişi verdim. ama seneye satmicam. haa yine bişeyleri değişirse gelişirse gene satar gene alırım. 2012'de :)

ACEMİ60 arkadaş şunu hiçbir zaman unutmaki burdaki herkese söylüyorum..
EĞER ALTINDA Bİ CBF'in VARSA CEBİNDE NAKİT LE GEZİYORSUN DEMEKTİR.
Bİ GEZİYE GİDİP GELİRKEN YOLDA AYAK ÜSTÜ HEMEN SATABİLİR EVE YAYAN DÖNEBİLİRSİN. BU KADAR KAPIŞILAN BİR MOTORDUR CBF VAZGEÇERSEN SENİN ADINA ÜZÜLÜRÜM.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
SORU(N):
Arkadaşlar benim motorda (470 km deyim-ayrıca daha yedeğe de geçmedi:)) lüzumsuz bir stop etme durumu vardı rölanti 1000-1100 gibiydi servisi aradım yükselt (1400) dedi yükselttim (1400-1500 arası) şimdi motor ilk çalıştığında rölantide beklerken gazlıyorum stop etmiyor ama bir 30-40 km. gidiyorum durup rölantiye bıraktığımda (mesela ışıkta) sorun yok ama gazı verirken stop ediyor. her seferinde yeniden marş...
bu iş rodaj sonuna kadar yada ne bileyim 1000km lere gelince falan geçermiii? yoksa bir aksilik mi var?
Yardımlara şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Arkadaslar,
Ben de yeni aldigim CBF imi kullaniyorum ancak bir sorun ile karsilastim. Vites araliklari cok yakin ve hangi viteste oldugumu tam olarak algilayamiyorum. Bir de bosa (N isigini gorme)almada cok zorlaniyorum. Bu normal mi yoksa fabrikasyon bir hata olabilir mi? Honda Egitim Merkezindeki motorlar bu konuda bana daha rahat gelmisti. Yardimlarinizi bekliyorum. Tesekkurler...

vitesli motor kullanmaya geçdiğimiz pazardan beri cbf 150 yle başladım :queen: ilk bir kaç gün 2 den boşa geçeceğim zaman biraz sert basmamdan dolayı N yi atlıyordum. hatta bazen N ışığının saniye içerisinde yanıp söndüğünü farkedebiliiyordum. aynı şey 1 den boşa geçerkende oluyor, boşu atlayıp 2 ye geçiyordum. fakat artık boşa geçeceğim zaman vites pedalına daha hafif basıyorum sorun olmuyor.(vitesin 2 de olduğunu ise 3. ile 2. vitesin arasındaki uzuuun boşluktan anlıyorum. 3 ten 2 ye aldığım zaman sanki şanzımanın içine 1 metreden bilya düşüyor hooop küüt :queen:)

eski motorların vites gösterge bağlantısı ile yenilerin bağlantısını karşılaştırma imkanı bulursak ben bir çözüm üreteceğim ama bi denk getiremedik.
demek sürpriz icadın buydu :queen: merakla bekliyorum ahmet abi. elektroniğe acayip ilgim var da okuyamadık bea :pale:
Arkadaşlar şu an itibariyle stoklarında satışta cbf150 olan bir bayi biliyor musunuz? Yeni siparişler Haziran'a alınıyor ama belki kenarda köşede bir bayide kalmış olabilir diye soruyorum ?

ben de bu şekilde bayide kalan son motoru aldım bu topicteki bir arkadaşın sayesinde. yerinde olsam büyük şehirler dışındaki (çünkü hepsi yok satıyor) tüm bayileri arardım.bir çok ilde bayi yok zaten. bizim buralarda motor tamircilerinin ötv indiriminden haberi bile yok:queen:)
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
SORU(N):
Arkadaşlar benim motorda (470 km deyim-ayrıca daha yedeğe de geçmedi:)) lüzumsuz bir stop etme durumu vardı rölanti 1000-1100 gibiydi servisi aradım yükselt (1400) dedi yükselttim (1400-1500 arası) şimdi motor ilk çalıştığında rölantide beklerken gazlıyorum stop etmiyor ama bir 30-40 km. gidiyorum durup rölantiye bıraktığımda (mesela ışıkta) sorun yok ama gazı verirken stop ediyor. her seferinde yeniden marş...
bu iş rodaj sonuna kadar yada ne bileyim 1000km lere gelince falan geçermiii? yoksa bir aksilik mi var?
Yardımlara şimdiden teşekkür ederim

sevgili arkadaşım. sadece rölanti ile bitmiyor karbüratörün üzerinde ik adet vida vardır biri rölanti biri hava ayar vidası o hava ayar vidası içeriye çok gömülüdür dolayısı ile ilk gaz açtığında ÖRNEĞİN biraz ani bir gaz verdiğinde hemen stop eder ama yavaşça çektiğinde etmez. yani o hava ayar vidasını da açıp hava/benzin karışımın eşit olması gereklidir. çünkü sadece hava gelirse yine olmaz sadece benzinle de olmaz dolayısı ile o vidayı biraz döndürdükçe göreceksin yerinden çıkıyormuş gibi olacak ama tabii ki en sonda lmayacak ortalama bir yer tutturursun ona

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------

Sevgili arkadaşlar unutmadan hatırlatayım normal asfalta giderken örneğin 5. Vitesteyiz ve ileride yavaşlamamız gerek dolayısı ile yavaşlarken kimi arkadaşlar henüz ibre daha 80-90 iken başlıyorlar tak.tak.tak. 5.4.3.2. Derken boşa geçirmeye nasılsa ilerde durcam ya hadi boşa atayım diyor bunun sakın yapmayın motosiklet ile ilk kalkışta nasıl 1.vites 0-20 2.vites 20-40 3.vites 40-60 4.vites 60-80 5.vites 80-100 ve sonrası yapıyorsak yavaşlarken de aynı şey geçerlidir. Aksi davrananlar gelecekte bunun zararını göreceklerdir. Birde normalde bile vites düşürürken herkez motorun gazını keser rolantiye iner vitesi düşürür halbuki her vites düşürüşümüzde azıcık bi aragaz sonra vites düşür azıcık aragaz sonra düşür öyle güzel ve sessiz geçiyor ki o tıkırtı hiç kalmıyor rolantide vites düşürmekle 2-3 bin devirde vitesi düşürmek arasındaki fark. bir kişinin 1. kattan betona düşmesiyle suya düşmesi arasındaki farkkadardır.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Arkadaşlar şu an itibariyle stoklarında satışta cbf150 olan bir bayi biliyor musunuz? Yeni siparişler Haziran'a alınıyor ama belki kenarda köşede bir bayide kalmış olabilir diye soruyorum ?

Neyyyyyyyyy yeni siparişler hazirana mı alınıyor?:silent: Nisan 16 da yazılı ehliyet sınavına girecek hemen hemen 1 ay sonra yani mayıs sonlarında ehliyetini alcak olan ben bu tarihten sonra gidip bir CBF alırım diye düşünmekteydim taki siparişlerin hazirana alınmaya başladığını duyana kadar bu nasıl bir talep patlamasıdır bu nasıl bir motor aşkıdır millette anlamak mümkün diil.

Haziran sırasına girmek için hemen gidip bi bayiye sıraya girmek gerekli o zaman anladıgım kadarıyla. Yahu koskoca Honda ne bileyim arabaların ÖTV indiriminde avrupada satılamayan araçları almıslar Türkiyede satmışlardı firmalar Honda da diğer ülkelerin kotalarından alsın da biraz fazla motor getirsinler su yaz başında zaten bence Haziran postasından sonra talep azalır ama bakalım hayırlısı bende fiyat araştırmasına başliim bari. :flower:
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Neyyyyyyyyy yeni siparişler hazirana mı alınıyor?:silent: Nisan 16 da yazılı ehliyet sınavına girecek hemen hemen 1 ay sonra yani mayıs sonlarında ehliyetini alcak olan ben bu tarihten sonra gidip bir CBF alırım diye düşünmekteydim taki siparişlerin hazirana alınmaya başladığını duyana kadar bu nasıl bir talep patlamasıdır bu nasıl bir motor aşkıdır millette anlamak mümkün diil.

Haziran sırasına girmek için hemen gidip bi bayiye sıraya girmek gerekli o zaman anladıgım kadarıyla. Yahu koskoca Honda ne bileyim arabaların ÖTV indiriminde avrupada satılamayan araçları almıslar Türkiyede satmışlardı firmalar Honda da diğer ülkelerin kotalarından alsın da biraz fazla motor getirsinler su yaz başında zaten bence Haziran postasından sonra talep azalır ama bakalım hayırlısı bende fiyat araştırmasına başliim bari. :flower:

Çorlu'daki Onur HONDA sanırım Mayıs ayına alıyor siparişi. Ben Nisan siparişi vermiştim geçen ay bekliyorum şimdi Onur'dan. Para cepte olunca hani varsa biryerlerde hazır gidip alayım diye sordum.

Bu arada Onur HONDA çıplak cbf150 için plaka hariç 3750 den aşağı inmedi , ineceğinide sanmıyorum. O tarihlerde İstanbul'dan daha ucuzunu bulmazsam mecburen bakacağız , belkide o fiyata alacağız. Tabi bu arada yağmur yağdı , çamura battı gibi bahaneleri olmazsa. Zira benim gördüğüm , Onur için cbf150 satışı tam bir angarya.
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
sevgili arkadaşım. sadece rölanti ile bitmiyor karbüratörün üzerinde ik adet vida vardır biri rölanti biri hava ayar vidası o hava ayar vidası içeriye çok gömülüdür dolayısı ile ilk gaz açtığında ÖRNEĞİN biraz ani bir gaz verdiğinde hemen stop eder ama yavaşça çektiğinde etmez. yani o hava ayar vidasını da açıp hava/benzin karışımın eşit olması gereklidir. çünkü sadece hava gelirse yine olmaz sadece benzinle de olmaz dolayısı ile o vidayı biraz döndürdükçe göreceksin yerinden çıkıyormuş gibi olacak ama tabii ki en sonda lmayacak ortalama bir yer tutturursun ona

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...ilgi-paylasim-basligi-1038.html#ixzz1IpoChLv1

Teşekkür ederim
Servis yetkilisi bana sarı civatayla oynama sadece rölantiyi ayarla demişti, artık böyle idare edip 1000km yi bekleyeceğim anlaşılan. Yetkilisi yapsın
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst