- Katılım
- 18 Mar 2011
- Mesajlar
- 385
evet kardeş ben kazıklandım beklemekten sıkıldığım için, ikinici el piyasası düşmediği için, ilimizde bayiinin battığı için, . plaka dahil 4000 lira para saydım. ben kazıklandım siz kazıklanmayın ..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------
teşekkürler. daha iyisi size inşallah.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:31 ----------
necdet_vv
Grisi de fena yakışıklı duruyor :cat::cat:
Kazasız belasız...![]()
teşekkürler. daha iyisi size inşallah.