necdet arkadşm yardımcı olduğun için çok teşekkür ederm ama istanbul D&B motordan alsam eskişehire kargo çok pahalımı olur acaba ..
Bu gün vekaletimi de honda bayiisine teslim ettim, geriye kaldı sadece beklemek.. Plaka dahil 3850TL. ' ye anlaştık, zam gelirse de beni etkilemiyor:silent:
460 km de hala YEDEK depoya geçmedi motor:cyclopsan eğilip baktım yoksa vana yedekdemi diye hayır değil... sakin adamımdır tüm makinaları araba dahil sakin kullanırım bununla mı alakalııı yoksa bozuk mu benim motor![]()
Açıkçası şuan herşeyi garantideyken mecbur kalmadıkça elimi bile sürmek istemiyorum. Ön frenden de az ötüyor ona da baktırırım frenler iyi tutuyor hiçbir sorun yok ama ne olur ne olmaz balatada birşey olabilir diye hiç elimi sürmüyorum.
Motorumu alalı 10 günü geçti daha hiç jikleyi kullanmak kısmet olmadı tek marşta gürp diye alıyor,arkadan falan da hem normalde hemde fren esnasında en ufak bi takırtı,tukurtu gelmiyor.
yalnız dikkat ettimde cbf ler çok çabuk devirleniyor,yani gazı hafif çevirdiğinde devir saati anında reaksiyon gösteriyor demem oki 2011 cbf lerden önceki cbf lerde devir saati olmadığı için motor ve yağ problemleri yaşamaları çok normal..o ilk 1000 km rodajları nasıl yapıldı allah bilir..
CBF 150 3.765
Tavsiye edilen ÖTV + KDV dahil (01 Nisan 2011 tarihinden itibaren geçerli) perakende satış fiyatlarımızdır.
Honda, araçlarında model, teknik özellik ve renklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir. 3,765TL
KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında MÜŞTERİ ) tarafından karşılanacaktır.
Araç üzerindeki tüm vergiler ve vergi mevzuatında oluşan tüm değişiklikler araç teslimatında MÜŞTERİ tarafından karşılanacaktır
----------------------------------------------
şimdi yukarda yazılanları okuduysan
1-ürünün fiyatı 3,765 senden zaten 85 lira fazla almışlar birde plaka-ruhsat da bizden mi diyorlar. )
2-tüm bunlar yetmezmiş gibi kuralların dışına çıkacaklarınımı söylüyorlar ) örneğin; sen alana kadar bu motor 5.000 oldu diyelim ee senden bu farkı almicaklar vay canına be. buna ben inanmadım siz inandınız mı arkadaşlarrr. UnReaL bazı bayyiler bunu yapıyor aldanmamamız gerektiğini söylemeye çalışıyorum. yanlış anlaşılmasın
Necdet bey Şimdi burda zannımca motor çıplak ötv+kdv fiyatı bu 3765 plaka ruhsat masrafları işin içinde değil ve sizin (alıntı yapamıyorum ne hikmetse anlamadım) daha önceki mesajlarınızdan birinde yanlış okumadıysam 220 ye bizim buralarda plaka masrafları diye bişey yazmıstınız yani motor sşitedeki ücrete plaka masraflarınıda eklerseniz 3765 + 220=3985 eder ve diğer arkadasın bayiden aldıgı 3850lik fiyat 135 tl gibi bi indirim yapılmıs demek
CBF 150 3.765
Tavsiye edilen ÖTV + KDV dahil (01 Nisan 2011 tarihinden itibaren geçerli) perakende satış fiyatlarımızdır.
Honda, araçlarında model, teknik özellik ve renklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir. 3,765TL
KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında MÜŞTERİ ) tarafından karşılanacaktır.
Araç üzerindeki tüm vergiler ve vergi mevzuatında oluşan tüm değişiklikler araç teslimatında MÜŞTERİ tarafından karşılanacaktır
----------------------------------------------
şimdi yukarda yazılanları okuduysan
1-ürünün fiyatı 3,765 senden zaten 85 lira fazla almışlar birde plaka-ruhsat da bizden mi diyorlar. )
2-tüm bunlar yetmezmiş gibi kuralların dışına çıkacaklarınımı söylüyorlar ) örneğin; sen alana kadar bu motor 5.000 oldu diyelim ee senden bu farkı almicaklar vay canına be. buna ben inanmadım siz inandınız mı arkadaşlarrr. UnReaL bazı bayyiler bunu yapıyor aldanmamamız gerektiğini söylemeye çalışıyorum. yanlış anlaşılmasın
Necdet bey Şimdi burda zannımca motor çıplak ötv+kdv fiyatı bu 3765 plaka ruhsat masrafları işin içinde değil ve sizin (alıntı yapamıyorum ne hikmetse anlamadım) daha önceki mesajlarınızdan birinde yanlış okumadıysam 220 ye bizim buralarda plaka masrafları diye bişey yazmıstınız yani motor sşitedeki ücrete plaka masraflarınıda eklerseniz 3765 + 220=3985 eder ve diğer arkadasın bayiden aldıgı 3850lik fiyat 135 tl gibi bi indirim yapılmıs demek
necdet arkadşm yardımcı olduğun için çok teşekkür ederm ama istanbul D&B motordan alsam eskişehire kargo çok pahalımı olur acaba ..
istanbul D&B motoru arayın 3.450TL
3450 ? nasıl yani bende D&B motordan kaporamı verdim nisan partisi için 3780 plaka ruhsat bandrol dahil bizmi fazla verdik anlamadım ondan aşagı plaka+ruhsat+ bandrol dahil vermiyorlar zaten.
metehan abi zaten servis bana 4binde bir gel diyor. burada yok öyle bir uygulama. hatta sorduğumda da yok öyle bir şey dediler. garantim falan da bitmedi.
2 senesini haziranda dolduruyor canavarım. ne çabuk geçti 2 sene. aldığımda hayranıydım, şimdi aşığıyım, tutkunuyum, manyağıyım.
canım motorum ya vallahi cıbıfla yol almak başka bir şey :wiinkk:
ben ilk 2010 cbf i güngörden atilla dan aldım bu kezde ondan alayım dedim ilk etapta 3.400 ded diğer bayyden 50 aşağı verdi fakat bi iki gün sonra mahsus başka bi kimlik ile aradım 3.600 ded sonra döndüm dedim böle böle merak ettim fiyatlarda bi değşiklik varmı bende necdet ded ki yok b değişiklik fiyat yine aynı ab 3.600 ne 3.600 mü kardeşm sen bana 3.400 dedin ben sana kapora verdim şmdi nasıl oluor böyle 3.600 ab yok senin yanlışın var öyle böyle bak o zaman ben bu fiyata senden almam bu malı ver paramı geri teşekkür edeirm iade yapıldı param sonra ilk aradğım D&B ye döndm dedm özlem hanım szin deiğiniz gib çıktı .
Valla şaşırdım fiyat gerçekten baya dip hayırlısı olsunda bende teslim alırken bir konuşayım en azından koruma demiri taksınlar bari 300lira fazla zaten 1 plaka için olmazsa plakamı kendim çıkarırım.
@Abolgi
Ahmet bey ben çukurambarda oturuyorum. Havalar düzelsin yakınsak böyle kaçamak gezmeler yapabiliriz hava kararana kadar.Ben gece motora binmiyorum yalnız.
Evet işte benim kızımın fotoğrafı bugün onunla 250 km yi devirdik :mrgreen:
![]()
arkadaşlar motorumu alalı 4 gün oldu bir akşam iki sabah olmak üzere üç defa motoru boğdum. (en son dün akşam boğulmuştu bu sabah ta çalıştıramadım) 4 gün içerisinde akşamları iki ayrı teyzeme gittim, motor iki yerde de sabahlamak zorunda kaldı. sabah evden çıkaramıyorum, akşam eve götüremiyorumr: alacak arkadaşları soğutmak istemem ama benim çinli güzeli motorum bile -5 derecelerde ısıtmadan sorunsuz yola çıkıyordu ki şimdilerdeyse hava da gayet sıcak.bu yüzden dakikalarca ısıtma gereği .
2 kişi rodaj zarar vermez. Ben öyle tamamladım. Çok devirli kullanmamaya çalışın.
Bu kampana işi can sıkıcı. Ben de bakım için geçen gün servisteyken yepyeni bir cbf'i teslim etmeden önce son kontrolleri yapıyorlardı. Bir baktılar ki ne yapsalar çalışmıyor. Bütün motoru söktüler önümde, bulamadılar derdini.
necdet arkadşm yardımcı olduğun için çok teşekkür ederm ama istanbul D&B motordan alsam eskişehire kargo çok pahalımı olur acaba ..
Bu gün vekaletimi de honda bayiisine teslim ettim, geriye kaldı sadece beklemek.. Plaka dahil 3850TL. ' ye anlaştık, zam gelirse de beni etkilemiyor![]()
Bazı arkadaşların motorlarında çalıştırma ve kampana sorunu var, bakalım bizim motorda neler çıkacak :silent:
460 km de hala YEDEK depoya geçmedi motor:cyclopsan eğilip baktım yoksa vana yedekdemi diye hayır değil... sakin adamımdır tüm makinaları araba dahil sakin kullanırım bununla mı alakalııı yoksa bozuk mu benim motor![]()
Motorumu alalı 10 günü geçti daha hiç jikleyi kullanmak kısmet olmadı tek marşta gürp diye alıyor,arkadan falan da hem normalde hemde fren esnasında en ufak bi takırtı,tukurtu gelmiyor.
yalnız dikkat ettimde cbf ler çok çabuk devirleniyor,yani gazı hafif çevirdiğinde devir saati anında reaksiyon gösteriyor demem oki 2011 cbf lerden önceki cbf lerde devir saati olmadığı için motor ve yağ problemleri yaşamaları çok normal..o ilk 1000 km rodajları nasıl yapıldı allah bilir..
----------------------------------------------
şimdi yukarda yazılanları okuduysan
1-ürünün fiyatı 3,765 senden zaten 85 lira fazla almışlar birde plaka-ruhsat da bizden mi diyorlar. )
2-tüm bunlar yetmezmiş gibi kuralların dışına çıkacaklarınımı söylüyorlar ) örneğin; sen alana kadar bu motor 5.000 oldu diyelim ee senden bu farkı almicaklar vay canına be. buna ben inanmadım siz inandınız mı arkadaşlarrr. UnReaL bazı bayyiler bunu yapıyor aldanmamamız gerektiğini söylemeye çalışıyorum. yanlış anlaşılmasın
Necdet bey Şimdi burda zannımca motor çıplak ötv+kdv fiyatı bu 3765 plaka ruhsat masrafları işin içinde değil ve sizin (alıntı yapamıyorum ne hikmetse anlamadım) daha önceki mesajlarınızdan birinde yanlış okumadıysam 220 ye bizim buralarda plaka masrafları diye bişey yazmıstınız yani motor sşitedeki ücrete plaka masraflarınıda eklerseniz 3765 + 220=3985 eder ve diğer arkadasın bayiden aldıgı 3850lik fiyat 135 tl gibi bi indirim yapılmıs demek
aynen fiyat makul ondan iyisini metehan abi ayarlar ancak![]()
geçen Yuvacık buluşmasında gece vardiyasından çıkıp bir geziye katılmanın ruh ve beden sağlığı açısından ne denli zor ve çekilmez olduğun anladım...
içimde ukde kaldı...
en son 2006 da yine mt ile gittiğim geziyi daha sakin bir şekilde içime sinerek yapmaya karar verdim...ekürilere haber salındı...
dikkat bu bir MT gezisidir...
![]()
Geçen pazar...
Khutuck...Fırat...
Darkdıamond...Oğuz ve ben tekrar aynı rotayı çizdik ama bu sefer zirveye çıkacaktık...
Buluşma yeri Altunizade Capitol...mekan tam pastane motorcusu mekanı...
Soldan soğa...Kütükson Fırat Fortinayo...Darkdımond Oğuz...Mete Handro...
Fıratın ön diski keçesi patladığı için yağlanmış...tam bir balata disk kaos ve paradoksu yaşamakta...Allah düşmanıma vermesin...iş paranoyaya vurmuş artık ön fren pert...ale:
![]()
![]()
![]()
Hedef Başkanın tesislerinde yemekten sonra zirveye çıkmak...güzergah aytepe...
öncelikle OPET te mola verdik...TEM otobanı kullandık...
![]()
![]()
![]()
Honda hayat onda...çekmeden geçemedim...
![]()
![]()
Körfez Hatırası...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yuvacığa giden yol bildiğiniz üzere yemyeşil...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mekana geldik...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
makro denemeleri yaptım...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ve zirveye çıkış başlar babacanlar...
![]()
çiçek böcük denemesi yaptım başarılı olmadı...neden acaba...:silent:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aklıma hemen Kudüs geldi...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
işte bu poz İngiliz Amerikan Müzik gruplarının albüm çalışmalarından fırlamış gibi...
![]()
![]()
![]()
Düşünen Adam...
![]()
![]()
karizmanın bittiği an...:queen:
![]()
Fırat Güneşi Gördü...
![]()
![]()
Dönüş zamanı...
![]()
![]()
![]()
![]()
Bir dondurma ve istirahat molası...yer otoban kenarı benzin istasyonu...
![]()
![]()
![]()
bir gezi daha böyle biter...evli evine yolcu yoluna...
Bezgin Bekir Mete Handro Prodikşın ve Bilumum Ekşın arzu ve şehvetle sundu...:bounce:
Ben plaka ruhsat bandrol ve yan ayaklık dahil 3780 e anlaştım abi normal fiyatilgi ve alakana çok teşekkür ederim eksik olma :rendeer:
yağmurlar bir huzur vermedi ki şöyle uzanalım göksuya, pardon o istanbuldaydı şarkıda olan. metehan sen lalehan da değilmiydin. hani lalelim lale kokar lalelide ....... gibisinden.
şimdi aklıma geldi sebep bu olabilir. istanbulda mesafe km ile değil kaç saatte gideceğinle ölçülüyor. sizin 10km mesafeyialma zamanınız 30dakika ise biz 15 dakkada alıyoruz en molalısından. dolaysıyla 4.000km de sizin motor ( matematik bilmez demesinler sayıyı atıyorum) 100.000 devir dönüyorsa dur kalklarla bizimki 50.000 dönüyor kalktıkmı durmuyoruz. ondandır 2000-4000 meselesi ya bu konu kapanmıştı ne güzel niye açtın metehan.