- Katılım
- 16 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,401
- Motosikleti
- Sym Sympony ST200i E5 ABS
- Konu Yazar
- #41
benım motor gozukmuyor malesefale: benım tek carem kedı kovucu sprey gıbı gozkuyor. kedıler alıskanlıkları olan hayvanlardır. unuturlar dıe 1ay ısyerınde garajda tuttum motoru. eve getırdıgım aynı gunu ustunde yatarken buldum kedıyı yıne. ne azımlı cıktılar anlatamam.
kedilere bende pek çare bulamadım bazısı üstüne işiyo mıçıyo hatta kusuyor
