Kymco Like 125/200i kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
benım motor gozukmuyor malesef:pale: benım tek carem kedı kovucu sprey gıbı gozkuyor. kedıler alıskanlıkları olan hayvanlardır. unuturlar dıe 1ay ısyerınde garajda tuttum motoru. eve getırdıgım aynı gunu ustunde yatarken buldum kedıyı yıne. ne azımlı cıktılar anlatamam.

kedilere bende pek çare bulamadım bazısı üstüne işiyo mıçıyo hatta kusuyor :pale: hele birtanesi var brandayı ne zaman yıkasam özellikle gidip üstüne işiyo :) yakalasam sorcam kendisine nedenini ama bir türlü denk gelemiyoruz,bu arada izmirde nerede oturuyorsunuz ben aliağa dayım,babamlarsa esendere tarafında oturuyor.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
kedilere bende pek çare bulamadım bazısı üstüne işiyo mıçıyo hatta kusuyor :pale: hele birtanesi var brandayı ne zaman yıkasam özellikle gidip üstüne işiyo :) yakalasam sorcam kendisine nedenini ama bir türlü denk gelemiyoruz,bu arada izmirde nerede oturuyorsunuz ben aliağa dayım,babamlarsa esendere tarafında oturuyor.
bende suan brandaya dokunamaz hale geldım.leş gibi kokuyor. her tarafından kedılerın bıraktıkları seylerle dolu.:pr:
ben narlıdere de oturuyorum işyerimde güzelbahce de dostum
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Kuşadasından ben :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:28 ----------

Siz hangi kaskı kullanıyorsunuz?
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
bedeni kalmamış sitede, babama düz sade kendime de bunu alırım belki.
can şakaya gelmez ama, adamın taktığı kaska bak bindiği motora bak demesinler sonra :SS
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
bedeni kalmamış sitede, babama düz sade kendime de bunu alırım belki.
can şakaya gelmez ama, adamın taktığı kaska bak bindiği motora bak demesinler sonra :SS
sen beni gorme o zaman:mrgreen: tam korumalı gıdıyorum her yere :) bır kere arkadasım 30 km ıle gıderken motordan dusmustu onun halını gorunce ısımı sansa bırakmadım. kask-bellık-eldıven-ceket hepsı tam benım. kım ne dusunurse dusunsun sonucta bu can benım ve cok kıymetlı :bounce:
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
sen beni gorme o zaman:mrgreen: tam korumalı gıdıyorum her yere :) bır kere arkadasım 30 km ıle gıderken motordan dusmustu onun halını gorunce ısımı sansa bırakmadım. kask-bellık-eldıven-ceket hepsı tam benım. kım ne dusunurse dusunsun sonucta bu can benım ve cok kıymetlı :bounce:

her zaman korumalar çok önemli ,en ufak kazada çok büyük hasarlar alınabiliyor,keşke herkez sizin gibi bilinçli olsa,bende korumasız bir yere gitmiyorum
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
her zaman korumalar çok önemli ,en ufak kazada çok büyük hasarlar alınabiliyor,keşke herkez sizin gibi bilinçli olsa,bende korumasız bir yere gitmiyorum
tanıdıgım herkese yenı baslayacaklara ozellıkle bunu asılamaya calısıyorum.ama ınsanların egıtımsızlıklerı her alanda oldugu gıbı burdada karsıma cıkıyor.ben 29 yasında basladım motosıklet kullanmaya(lıke 125 le) halada onu kullanıyorum. ınsanlar benı tam korumalı gorduler mı bu scoterın uzerınde '' mubarek sankı 600 luk 1000 lık kullanıyorsun '' -'' bunlar buyuk motor kıyafetlerı''- ''abartmıssın'' tarzın cumleler kullanıyorlar. bende bıkmadan anlatmaya bılgılendırmeye devam edecegım. pes etmek yok:cat:
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Çok haklısın, neredeyse motor fiyatına güvenlik harcaması yapmışın:cat:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Dizynı çok hoş.. beyazı da ayrı bi güzel.. Vespa sahipleri bile kıskanıcak nerdeyse.. Yaktından sele ve süspansiyon konforundan memnunsa kullanıcıları daha ne olsun:cat:
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Dizynı çok hoş.. beyazı da ayrı bi güzel.. Vespa sahipleri bile kıskanıcak nerdeyse.. Yaktından sele ve süspansiyon konforundan memnunsa kullanıcıları daha ne olsun:cat:

Dediğin gibi, fren de çok iyi, tek kötü olan yer aynalar ben bide paspas yaptırdım siyah yere :cat:
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Bu arada benim motor


beyazda çok güzel görünüyo,gp-500ünde dediği gibi vespacıların çoğu bu modele hasta oluyor, yalnız egsozun üzerindeki koruma gri kalmış,onu sonradan beyaza boyatsan acaba kötümü görünür?, birde kirlendiğinde ne yapıyorsun? her geziden sonra yıkama olayına giriyormusun ?keşke şu motorların 250cc leride olsa vespalardaki gibi ozaman tadından yenmez işte
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
163
Merhabalar,
Epeydir kendime skooter bakmaktayım. Honda PS, PCX, SYM Fıddlee falan derken, en son bu modelde karar kıldım gibi. Hatta, eğer bu gün işleri erken bitirebilirsem gidip bayiye kaporayı vereceğim. Tabi 200İ ile 125 arasında kaldım, ancak sanırım 125 alacağım fiyattan kaynaklı. Bu nedenle, bu model konusunda, özellikle karbiratörlü olan 125 konusunda (sağlamlık, yakıt ekonomisi vs) son görüş ve önerilerinizi almak isterim. Sakın 125 alma mutlaka 200İ al diyen var mı mesela ? Varsa neden ?
Bu arada bulabilirsem gri alacağım ben. Beyaz da güzel ama benim bütün aksesuarlar (kask, mont vs) daha önce motor kullandığım için hep gri renge göre.
Yanıtlar için şimdiden teşekkürler ...
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Merhabalar,
Epeydir kendime skooter bakmaktayım. Honda PS, PCX, SYM Fıddlee falan derken, en son bu modelde karar kıldım gibi. Hatta, eğer bu gün işleri erken bitirebilirsem gidip bayiye kaporayı vereceğim. Tabi 200İ ile 125 arasında kaldım, ancak sanırım 125 alacağım fiyattan kaynaklı. Bu nedenle, bu model konusunda, özellikle karbiratörlü olan 125 konusunda (sağlamlık, yakıt ekonomisi vs) son görüş ve önerilerinizi almak isterim. Sakın 125 alma mutlaka 200İ al diyen var mı mesela ? Varsa neden ?
Bu arada bulabilirsem gri alacağım ben. Beyaz da güzel ama benim bütün aksesuarlar (kask, mont vs) daha önce motor kullandığım için hep gri renge göre.
Yanıtlar için şimdiden teşekkürler ...


biz 200i den yana karar vermiştik, tüketimi enjeksiyonlu olduğu için 125cc den düşük ve tork ve beygir gücüde daha fazla ,babam şehirler arası dağ tepe demeden gezebiliyor son sürati 115-120km civarında ara hızlanmalarıda çok iyi,iki kişi binilsede performansı çok düşmüyor,eğer kısa mesafelere gidilecekse artçısız binilecekse 125cc olanıda alınabilir,amaca göre seçim yapılması gerekir
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Ben sadece şehir içi kullandığım için 125 lik olanını almıştım.
Eğer 50-100 km arası yolculuk yapacaksanız 200 lük alın.
Rengi beyaz olanını alın, toz-leke-yağmur izi vs. hiç belli olmuyor ve bir toz bezi ile 5 dakika da temizleniyor.
Şimdiden kazasız yolculuklar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:39 ----------

Babam şu kaskı almış kendisine
http://www.feyizoglu.com/LS2-OF-536-Cruiser-Kask_45309.html#0

45309Al.jpg


indirimden 70 liraya almış, o kadar dedim, kapalı kask al diye, şehir içi kullanacaz zaten, kapalı kasklar rahat değil gibi nedenlerden açık kask almış.:pr::pr:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
bu gün bende like 125 aldım. daha önce 125 cc de agility, super8 kullandığım için bu motora yabancı değilim. yakıt çok az ve çok seri bir motor. alır almaz güzel bir öncam taktırdım. şimdi sırada led park lambaları, xenon far, bej yada taba rengi hakiki deri koltuk kaplaması ve topcase için aynı renk artçı sırtlığı var. yakın zamanda resimleri eklemeyi düşünüyorum...
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
bu gün bende like 125 aldım. daha önce 125 cc de agility, super8 kullandığım için bu motora yabancı değilim. yakıt çok az ve çok seri bir motor. alır almaz güzel bir öncam taktırdım. şimdi sırada led park lambaları, xenon far, bej yada taba rengi hakiki deri koltuk kaplaması ve topcase için aynı renk artçı sırtlığı var. yakın zamanda resimleri eklemeyi düşünüyorum...

twona aramıza hoşgeldin tekrar ,cam olarak hangi model ve hangi markanın camını taktın?ben internetten sadece givi-kappa grubunun camlarını bulabildim ama onlarda çok büyük ve uzundu,foto çekip yüklersen çok sevinirim.birde babamın aldıgında topcase de sırtlık yok sanarım bunu yeni modellere eklemişler,hayırlı uğurlu olsun tekerin hep düz bassın
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
twona aramıza hoşgeldin tekrar ,cam olarak hangi model ve hangi markanın camını taktın?ben internetten sadece givi-kappa grubunun camlarını bulabildim ama onlarda çok büyük ve uzundu,foto çekip yüklersen çok sevinirim.birde babamın aldıgında topcase de sırtlık yok sanarım bunu yeni modellere eklemişler,hayırlı uğurlu olsun tekerin hep düz bassın

sevgili tolme, öncam olarak yerli bir cam taktık. gividen daha ufak bir cam. yüksek hızlara çıktıkça büyük öncam sorun yaratıyor, bu yüzden çok büyük camları bu tarz küçük motorlarda tavsiye etmiyorum. ben yarın uygun bir usta bulup camı üstten 10 cm kadar daha kısaltacağım. resimleri çok yakında eklicem. bunun yanında plexi yapan bir arkadaşımada füme renk cam kestirmeyi düşünüyorum eğer kullanışlı olursada onu takıcam.

topcasede sırt desteği benimkinde de yok, ben kendim düzcede bu işte pro olmuş bir oto döşemecesinde bu içi yaptıracağım. esnek bir malzemenin üzerine kalitel bir sünger i deri ile kaplayıp bir şekilde topcase monte edeceğiz, kotuğuda aynı rente deri ile kaplayacağız. tahminim 150-200 lira civaraı tutacaktır ama eminim değecektir.

son olarak poliniden yada malossiden varyatör ve debriyaj seti araştırıyorum, bunlarıda bulursam like 125 istediğim kıvama gelmiş olacak...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst