- Katılım
- 3 Nis 2011
- Mesajlar
- 109
motor bugün itibariyle 121 km.oldu.rodaj aşamasında olduğundan henüz 5.000 deviri ve 5.vites 65 km/h aşmadım,aldığımda depoyu fulletmiştim bugün merak ettim depoyu tekrar fullettim 100 km.de 2.3 lt benzin tüketmiş.oldukça makul geldi bana tabi eski cbf lerle kıyaslamak gerek az mı çokmu diye..motorun altında fabrikasyon Duro lastikler var öyle herkesin bahsettiği gibi o kadarda kötü lastik değil,önceki topiclerde okuduğum kadar ile tüm kullanıcılar olumsuz görüş bildirmişler durolar hakkında ama ben beğendim hatta bugün ankaraya yağan yağmura yakalandım özellikle lastiği hem fren hemde biraz çekinerekde olsa yatma pozisyonunda denedim bence 150 cc lik bir motosiklet için gayette güzel lastik haaa biraz zaman geçsin bakalım sertleşince yol tutuşu nasıl olacak beklemek gerek.vites geçişleri motosiklet yeni oldugundan ilk 2 vites birazcık tıkırtılı geçiyordu fakat gittikçe o tıkırtılı geçiş azalıyor diğer vitesler yağ gibi sorunsuz.jiklesiz marşa basar basmaz tırt diye motor alıyor hiç ikiletmiyer rölanti devri 1.300 ler civarı..yalnız bilmiyorum banamı öyle geldi motor dik rampada azıcık bayılıyor belki daha rodajda olduğunda fazla devir çeviremediğimdendir. Şehiriçi eski bir ybr125 kullanıcısı olarak CBF150 onun yanında daha keyifli,daha şık ve daha rahat ..kesinlikle..yeni motor alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun..
çok güzel ve sakin bir görüş bildirmişsin sana ve bu söylediklerine sonuna kadar katılıyorum arkadaşım çünkü şuan yenisini alacağım için satmış olduğum 2010 model cbf imde aynı senin gibi düşünmekteyim bazı kimseler lsatikler hakkında çok yorumlar yapıyorlar fakat bende onların görüşler pek katılmıyorum yani ben 210 dan önce 5 yıl MZ-301 motosklet kullandım 2001 model di ve onun arka ve ön lastği hepniz biliyorsunuz ki cbf ten çok daha geniş ve özellikle arka lastk daha küçük nç olarak yani. ve o motorla bile cbf ile girdiğim virajlara gremiyor korkuyordum ama cbf i bir aldım ve size örnek olarak marmara bölgesinde oturan arkadaşların çoğu bilir orhangazi-gemlik arasında karsak virajları vardır örneğin orhangaziden bursa stkametine gderken gemliğe gelmeden o karsak altı dediğimiz virajlarda ben eskie mz motosikletim ile 90-100km civarlarına geldiğimde beni hep ürkütürdü çok fazla yatıramazdım korkardım hep yani o motor bana hiç güven vermezdi öyle heybetli bir makina olmasına rağmen. ama aynı virajlara geçen sene sıfır almış olduğum cbf m ile girdiğimde ise ilk bir kaç kez motorun huyunu suyunu pek tanımadığım için öyle ezbere birşey yapamazdım tedbri elden bırakmadan bir kaç gezi sonrasında da alıştığımdan yeni motoruma aynı virajları arkada KAPPA-46LT çantam da dahil olmak üzere 115-120km arasında br hızla girebiliyordum ve bu böyle küçük bir motor için bnce gerçekten çok inanılmaz bir kalite çok harika bir güven duygusudur hatta zaman içerisinde motora öyle alışıyosun ki aynı virajlarda yatarken kalkarken dönerken arabaları bille sağdan soldan geçiyosun ve nsanlar kim bilir kendilerince ne diyolardır belkide görenler bilmeyenler şuna bak yaa altındak kıç kadar motoruyla neler yapıyor bile diyenler vardır illlaki ama bu motor bu lastiklerlede çok emniyetli diye düşünüyorum diğer marka lastik takmadım bilemem belki ama bence benim face de yayınladığım bazı resmler var onlara bakarsanız çok iyi anlarsınız orjinal lastik ile neler yapableceğimizi boşuna harcama yapmamamız gerektiğini görebilirsiniz burda.
http://www.facebook.com/?tid=132574...=a.10150146100253937.279666.667018936&theater bu adresten veya necdet_vatansever diye yazın face ye bursa ekleyin avatarımda gözlük takmış olduğum resmim vardır başka necdet eklemeyin yani yaptığım gezlerin hepsni ekledim resimlere bakmakla btremezsiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:48 ----------
bu yakma konusuna takıldım bende yeni cbfler trafiğe çıktığından beri siz doğru bi ölçüm yapmışsınız ve 2.3 gibi bi rakam çıkmış bunu birde rodajı bitirmiş bi cbfle yapmak lazım belki mühendisler ilk etapta az yaksın diye bi dümen ayarlamışlardır:mrgreen:[/QUOTE]
bence en ayarı 2,8 veya 2,9 yakıyor bunu bursadan istanbula ve ordan gelirken karadan yaptığımız ikişer kişilik iki cbf ile hesapladık ölçümümüz bu oldu hız olarak da 90 dan 100 den aşaı düşmedik yani hiç öyle trafğe ayak uydurduk yani en maximum 2,8 2,9 gibi yakıyor
