Öncelikle merhaba yeni bri shadow kullanıcısı olarak bu bölümde emeği geçen herkese teşekkür ederim. Tüm sayfaları okudum emeklere saygılar.
Sayfalar içerisine bazı bölümlerde geçen bir konu hakkında fikir almak aynı zamanda kendi düşüncelerimi paylaşmak istedim.
Ben Ankara'da shadow kullanıyorum. Motosiklete biraz daha custom bir hava katabilmek adına apehanger veya çaylak gidon olarak tabir edilen yüksek gidonlardan taktırmak istiyorum.
Piyasada, motosiklet sitelerinde bu gidonlardan bulmak ve ya sanayi de daha ucuz maliyetli yaptırmak çok fazla sorun olmaz kanaatindeyim ancak shadowlarda gidon yükseltici (raiser) olmadığı için bir de yükselticilere para vermek gerekecek.
yaklaşık olarak 150 tl'ye kromajlı gidonu, 100 TL'ye de gidon gyükselticileri mal edilebilir diye düşünüyorum.Çok yüksek düşünmediğim için kullanımda herhangi bir sorun olmaz kanaatindeyim.
Bu konu ile ilgili benim danışmak istediğim güdon yükseltme işlemi sonrası kabloların boyunun kısa kalacak olması ile ilgili.
Ne yazıki internette Shadowların orjinal kablo boyutlarını bulamadım. Bu nedenle ne kadar uzun bir kabloya ihtiyaç olacağını kestiremiyorum. Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa memnun olurum.
Diğer bir konuda kabloların özellikleri le ilgili . yabancı sitelerde gaz teli: Throttle cable olarak geçiyor. Pull ve Push (çekme ve itme ) teli olarak iki farklı şekilde satılıyor, Debriyaj teli ise clutch cable.
Sanayide gaz ve debriyaj teli yaptırmak oldukça ucuz yaklaşık en fazla 50 tl gibi bir maliyetle bu iş yapılabilir aancak burada öneli olan yeni alınacak kabloların orjinalleri kadar rahat ve sorunsız bir kullanım sağlayıp sağlamayacağı.
Bildiğiniz gibi orjinal teller yivli olarak tabir edilebilir ancak sanayide yaptırıalcak olanlar bu özellikleri taşımayacakları ve daha uzun olacakları için sorun yaratablir.
mesela debriyaj rahat bir kullanımı zorlayacak şekilde sertleşebilir ve ya gaz kolu otomatik geri yerine dönmede sorun çıkartabilir.(takılı kalabilir) diye düşünüyorum.
Yabancı sitelerde daha kaliteli tel siparişi verebilecek yerler var ancak fiyatları kargo eklenince daha pahalı oluyor.Ben 1-2 siteye mail attım cevap ebkliyorum.cevapları da buradan yazarım.
Daha önce gidon kullanan, kablolarını uzatan, ve ya bu konuda bilgisi fikri olanlar paylaşırsa memnun olurum.
Sayfalar içerisine bazı bölümlerde geçen bir konu hakkında fikir almak aynı zamanda kendi düşüncelerimi paylaşmak istedim.
Ben Ankara'da shadow kullanıyorum. Motosiklete biraz daha custom bir hava katabilmek adına apehanger veya çaylak gidon olarak tabir edilen yüksek gidonlardan taktırmak istiyorum.
Piyasada, motosiklet sitelerinde bu gidonlardan bulmak ve ya sanayi de daha ucuz maliyetli yaptırmak çok fazla sorun olmaz kanaatindeyim ancak shadowlarda gidon yükseltici (raiser) olmadığı için bir de yükselticilere para vermek gerekecek.
yaklaşık olarak 150 tl'ye kromajlı gidonu, 100 TL'ye de gidon gyükselticileri mal edilebilir diye düşünüyorum.Çok yüksek düşünmediğim için kullanımda herhangi bir sorun olmaz kanaatindeyim.
Bu konu ile ilgili benim danışmak istediğim güdon yükseltme işlemi sonrası kabloların boyunun kısa kalacak olması ile ilgili.
Ne yazıki internette Shadowların orjinal kablo boyutlarını bulamadım. Bu nedenle ne kadar uzun bir kabloya ihtiyaç olacağını kestiremiyorum. Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa memnun olurum.
Diğer bir konuda kabloların özellikleri le ilgili . yabancı sitelerde gaz teli: Throttle cable olarak geçiyor. Pull ve Push (çekme ve itme ) teli olarak iki farklı şekilde satılıyor, Debriyaj teli ise clutch cable.
Sanayide gaz ve debriyaj teli yaptırmak oldukça ucuz yaklaşık en fazla 50 tl gibi bir maliyetle bu iş yapılabilir aancak burada öneli olan yeni alınacak kabloların orjinalleri kadar rahat ve sorunsız bir kullanım sağlayıp sağlamayacağı.
Bildiğiniz gibi orjinal teller yivli olarak tabir edilebilir ancak sanayide yaptırıalcak olanlar bu özellikleri taşımayacakları ve daha uzun olacakları için sorun yaratablir.
mesela debriyaj rahat bir kullanımı zorlayacak şekilde sertleşebilir ve ya gaz kolu otomatik geri yerine dönmede sorun çıkartabilir.(takılı kalabilir) diye düşünüyorum.
Yabancı sitelerde daha kaliteli tel siparişi verebilecek yerler var ancak fiyatları kargo eklenince daha pahalı oluyor.Ben 1-2 siteye mail attım cevap ebkliyorum.cevapları da buradan yazarım.
Daha önce gidon kullanan, kablolarını uzatan, ve ya bu konuda bilgisi fikri olanlar paylaşırsa memnun olurum.






