evet aynen öyle, çok rahat motor, kaliteli de, benzin ibresi dandik gibi geldi bana 115 kmde tam ortanın biraz daha full kısmında gösteriyordu 160 lı kilometrelere geldğinde end e çok az kalmıştı
eksiği gediği var mı tabi ki var, bi kere aynaları kötü şekil ile, sele kumaşı mı diyim zımbalanmış, tekerlekleri biraz daha büyük olabilirmiş.
bundan sonra motor alırsam agility alırım. like 3-5 sene rahat götürür beni.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 ----------
Birde arka tekerleği kilitlemeyi başaramadım?
Ürün kataloğunda sayfa 11 de
"El Freni Kolu"
1. motorsikleti orta sehpasının üzerine yerleştirin ve yan sehpayı kaldırdığınızdan emin olun.
2. el freni kolunu çekerek arka tekerleği kilitleyin.
Dikkat
... el freni motosiklet orta sehpasının üzerindeyken uygulayın.
Bir türlü yapamadım?