Kymco Like 125/200i kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
uzun boylu ve bacakları uzun olan kişiler için pek uygun değil fakat zamanla alışırsınız
fren süper ön arka disk
160 kilometreyi 20 lira yaptı size nasıl?

125cc sanırım 200i modeline göre daha fazla yakıyor çünkü @tolme 100km de 2.5lt den bahsetmiş :silent:

biraz seri kullanmışsanız klasik 125cc scooter sarfiyatı olmuş

0,125kuruş yakmış :cat:

ortalama 20tl ye 5lt benzin alınır 5lt benzin ile 160 km yapmışsınız :cat:
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
evet aynen öyle, çok rahat motor, kaliteli de, benzin ibresi dandik gibi geldi bana 115 kmde tam ortanın biraz daha full kısmında gösteriyordu 160 lı kilometrelere geldğinde end e çok az kalmıştı
eksiği gediği var mı tabi ki var, bi kere aynaları kötü şekil ile, sele kumaşı mı diyim zımbalanmış, tekerlekleri biraz daha büyük olabilirmiş.
bundan sonra motor alırsam agility alırım. like 3-5 sene rahat götürür beni.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 ----------

Birde arka tekerleği kilitlemeyi başaramadım?
Ürün kataloğunda sayfa 11 de
"El Freni Kolu"
1. motorsikleti orta sehpasının üzerine yerleştirin ve yan sehpayı kaldırdığınızdan emin olun.
2. el freni kolunu çekerek arka tekerleği kilitleyin.
Dikkat
... el freni motosiklet orta sehpasının üzerindeyken uygulayın.

Bir türlü yapamadım?
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
evet aynen öyle, çok rahat motor, kaliteli de, benzin ibresi dandik gibi geldi bana 115 kmde tam ortanın biraz daha full kısmında gösteriyordu 160 lı kilometrelere geldğinde end e çok az kalmıştı
eksiği gediği var mı tabi ki var, bi kere aynaları kötü şekil ile, sele kumaşı mı diyim zımbalanmış, tekerlekleri biraz daha büyük olabilirmiş.
bundan sonra motor alırsam agility alırım. like 3-5 sene rahat götürür beni.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:36 ----------

Birde arka tekerleği kilitlemeyi başaramadım?
Ürün kataloğunda sayfa 11 de
"El Freni Kolu"
1. motorsikleti orta sehpasının üzerine yerleştirin ve yan sehpayı kaldırdığınızdan emin olun.
2. el freni kolunu çekerek arka tekerleği kilitleyin.
Dikkat
... el freni motosiklet orta sehpasının üzerindeyken uygulayın.

Bir türlü yapamadım?

dostum ne yalan soyleyeyım benım haberım bıle yok el frenınden :) bu arada ben motoru k.adası selin motor dan aldım. bu benım baslangıc motorumdu.seneye cbr 125 alarak vıteslıye gecıs yapmayı dusunuyorum. onuda 1-2 sene kullanıı. v-strom 650 aldım mı benım olay tamamlanmıs olacak :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:02 ----------

125cc sanırım 200i modeline göre daha fazla yakıyor çünkü @tolme 100km de 2.5lt den bahsetmiş :silent:

biraz seri kullanmışsanız klasik 125cc scooter sarfiyatı olmuş

0,125kuruş yakmış :cat:

ortalama 20tl ye 5lt benzin alınır 5lt benzin ile 160 km yapmışsınız :cat:

gercekten yakış konusunda memnunum.hemde bu sarfiyat kısa mesafelerde sehır ıcınde gerceklesıyor. sabah 15 dklık mesafa aksamda 15 dk sonunda evde oluyorum. uzun yola cıkıpta dıp gaz yapmazsam sanırsam mesafe bıraz daha artabılırım dıye dusunuyorum.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
motorlarınız hayırlı olsun..Agitlity City lerde tüketim biraz daha şikayet konusu bu acaba büyük tekerleklerin yarattığı bir sorunmu merak ediyorum..

Like lar 2 senedir piyasada olmasına rağmen ikinci elde 1-2 tane satılık ilanı bile yok. Fidlle ise sürüyle. Fidlle lar piyasaya 1 sene önce girdi ama 25-30 tane ikinci el ilanı var. Ben Like ı çok beğenmeme ragmen bu sınıftaki bi scooter da 800-900 lira fiyat farkı türkiyede tercih sebebinde bayağ etkili olmuş gibi..

Agility City de Super 8 de kinci elde bolca var. Like ın satışlarda bu durumda olması garip gerçekten:silent::silent::silent:

İkinci eli bulunmuyo meretin
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
motorlarınız hayırlı olsun..Agitlity City lerde tüketim biraz daha şikayet konusu bu acaba büyük tekerleklerin yarattığı bir sorunmu merak ediyorum..

Like lar 2 senedir piyasada olmasına rağmen ikinci elde 1-2 tane satılık ilanı bile yok. Fidlle ise sürüyle. Fidlle lar piyasaya 1 sene önce girdi ama 25-30 tane ikinci el ilanı var. Ben Like ı çok beğenmeme ragmen bu sınıftaki bi scooter da 800-900 lira fiyat farkı türkiyede tercih sebebinde bayağ etkili olmuş gibi..

Agility City de Super 8 de kinci elde bolca var. Like ın satışlarda bu durumda olması garip gerçekten:silent::silent::silent:

İkinci eli bulunmuyo meretin
kendi motorum dıye soylemıyorum gercekten rahatlar. ıkı frende disk . ben alırken cok motor bındım denemek ıcın(hem surucu hemde artçı olarak). kımı cok sert suruse sahıp kımının frenlerı evde yok kımı tek kısıyken ıyı. cogunda artcı konforu hıc dusunulmemıs oldugunu gormustum. ben alırken satmayı hıc dusunmeyecegım bır motor almak ıstedım.(hayat sartlarımın bozulması harıc) yukarıdakı saydıklarımın dısında dış gorunusude benı etkılemıstı ayrıca. uzun yol gecen sene cok yaptım. ızmır ı bılıyor musunuz bılmıyorum ama narlıdere den cıkıp sahıl yolunu kullanarak seferihisar özdere yolu uzerınden kusadasına cok gıdıp geldım son surati dısında hıc sıkayetım olmadı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------

yetginlerden aldım bende
3700 e
ben ılk lıke sahıplerındenım heralde . 2009 da fıyatı 4100 lıraydı ve eylul de almıstım tamda sezon bıterken. pazarlıkla 4000 ındırıp 1000 pesın verdıkten sonra gerı kalanını kredı kartına 10 a boldurup almıstım. bıde branda kapmısttım aldıgım yerden.:p
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tolga kardeş senin memleket neresi ?
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
tolga kardeş senin memleket neresi ?

Kuşadasın da oturuyorum da babam Ankaralı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:10 ----------

motorlarınız hayırlı olsun..Agitlity City lerde tüketim biraz daha şikayet konusu bu acaba büyük tekerleklerin yarattığı bir sorunmu merak ediyorum..

Like lar 2 senedir piyasada olmasına rağmen ikinci elde 1-2 tane satılık ilanı bile yok. Fidlle ise sürüyle. Fidlle lar piyasaya 1 sene önce girdi ama 25-30 tane ikinci el ilanı var. Ben Like ı çok beğenmeme ragmen bu sınıftaki bi scooter da 800-900 lira fiyat farkı türkiyede tercih sebebinde bayağ etkili olmuş gibi..

Agility City de Super 8 de kinci elde bolca var. Like ın satışlarda bu durumda olması garip gerçekten:silent::silent::silent:

İkinci eli bulunmuyo meretin

Ben 3000 km 3bin liraya bulmuştum. 1 sene kadar önce.
Fiddle a falan on basar bu motor.:cat:
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
125cc sanırım 200i modeline göre daha fazla yakıyor çünkü @tolme 100km de 2.5lt den bahsetmiş :silent:

biraz seri kullanmışsanız klasik 125cc scooter sarfiyatı olmuş

0,125kuruş yakmış :cat:

ortalama 20tl ye 5lt benzin alınır 5lt benzin ile 160 km yapmışsınız :cat:

evet senin de dediğin gibi 125cc olmasına rağmen karbüratörlü olduğu için 200i den fazla olmuş sarfiyatınız,biz ortalama 70-80km sürat ile 2,5-2,6 litre civarında yakıyoruz ,90-100 civarı gidilirse 2,8-2,9lt lere çıkıyor devamlı 100ün üzerinde gidersenizde 3 ile 3,2lt arasında değişiyor yakışı,bu arada like200i de el freni yok bildiğim kadarıyla :) :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
@tolme kardeşim

sende geçen yıl kymco straigt vardı dimi çalınmıştı! doğrumu hatırlıyorum ?

sonra scarabeo almıştınız

ne oldu kymco dan haber çıkmadı demi
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
@tolme kardeşim

sende geçen yıl kymco straigt vardı dimi çalınmıştı! doğrumu hatırlıyorum ?

sonra scarabeo almıştınız

ne oldu kymco dan haber çıkmadı demi

evet dostum doğru hatırlıyorsun geçen yıl kymco straight vardı çalındı,hala haber yok ne yazıkki ,işin kötü tarafı motor kardeşime aitti ,askere giderken bana emanet ettiydi,aklıma geldikçe sinirlerim bozuluyor,herneyse daha sonra aprilia scarabeo 200ie aldım,şuan onu kullanıyorum 6000km ye geldim ve çok memnunum,dohc motoru ,beyinden çift programlı enjeksiyon sistemi, 180cc den 19 bg lik güç ve 17nm tork üretmesiyle tek kişide neredeyse insana 250cc lik bir motor kullanıyormuş hissi veriyor ve ben şunu anladım,scooter motoru teknolojisinde italyanlar gerçekten çok iyi,japonlarda güzel ama en yüksek verim italyanlarda, japonlarda ise suzuki bu işi iyi beceriyor,(sözlerim scooter segmenti için geçerli),dizayn ve rahatlık konusunda ise japonlar daha iyi,bir yıl kadar xmax kullanmıştım oda çok rahat bir motordu selesi süspansiyonları pamuk gibiydi
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
Apartman dış kapı güvenlik kamerası yardımıyla televizyondan tek tuşa motorumu görebiliyorum :mrgreen:
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
aslında dandik bi branda alsam, hem yagmur çamur tozdan korur hemde, hırsız "brandaya bak, bu motor kesin mondial dır" çalınmaya değmez der :cherry::cherry:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
aslında dandik bi branda alsam, hem yagmur çamur tozdan korur hemde, hırsız "brandaya bak, bu motor kesin mondial dır" çalınmaya değmez der :cherry::cherry:
:thumleft: ben aldıgımdan beri brandayı hiç eksik etmedim üstünden. benım tek basa cıkamadıgım olay var oda kedıler:pr: satanıst olacam onlar yuzunden. brandaya turlu dışkılarını atarlar tırnaklarını gecırırler bıktım bu hayvanlardan. bugun yarın sprey alacam son care. umarım ıse yarar:pale:
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
:thumleft: ben aldıgımdan beri brandayı hiç eksik etmedim üstünden. benım tek basa cıkamadıgım olay var oda kedıler:pr: satanıst olacam onlar yuzunden. brandaya turlu dışkılarını atarlar tırnaklarını gecırırler bıktım bu hayvanlardan. bugun yarın sprey alacam son care. umarım ıse yarar:pale:

:cherry: bizim araba da branda var, arka balkondan gözüküyor araba, akşam bakıyorum şimdi bunlara, geceleri kediler yatıyor üstüne, attı kafam gttim birmiyoncudan dandik bi lazer aldım, geceleri folloş ediyorum hepsini :queen::queen:

başka arabaların üstüne tutuyorum lazeri , lazeri tuttuğum arabaların üstüne yatırıyorum hayvanları :queen:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
:cherry: bizim araba da branda var, arka balkondan gözüküyor araba, akşam bakıyorum şimdi bunlara, geceleri kediler yatıyor üstüne, attı kafam gttim birmiyoncudan dandik bi lazer aldım, geceleri folloş ediyorum hepsini :queen::queen:

başka arabaların üstüne tutuyorum lazeri , lazeri tuttuğum arabaların üstüne yatırıyorum hayvanları :queen:
benım motor gozukmuyor malesef:pale: benım tek carem kedı kovucu sprey gıbı gozkuyor. kedıler alıskanlıkları olan hayvanlardır. unuturlar dıe 1ay ısyerınde garajda tuttum motoru. eve getırdıgım aynı gunu ustunde yatarken buldum kedıyı yıne. ne azımlı cıktılar anlatamam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst