Benzinde self servis dönemi

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Bir akaryakıt zincirinin başlatacağı selfstop sistemiyle vatandaş kendi benzinini doldurup ödeyecek
Benzinde self servis dönemi Bir akaryakıt istasyonları zincirinin başlatacağı selfstop hizmetiyle vatandaş kendi akaryakıtını doldurup ödemesini yapacak.

Akaryakıt firması Petline, araç sürücülerinin, pompa başında benzin ya da mazotunu alıp, ödemeyi de kendisinin yapacağı sistemi başlatacak.

Petline açıklamasına göre şirket, "Selfstop" adını verdiği yeni uygulamaları self servis akaryakıt hizmetini ve "Hijyenik Tuvalet"i (HWC) Petroleum Fuarı’nda tanıtacak.

Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilecek self servis akaryakıt hizmeti ile müşteriler, istasyonlara kurulacak özel pompalardan akaryakıtlarını alırken, ödemeyi de kendisi yapabilecek.
 

Ekli dosyalar

  • benzinselfservis.jpg
    benzinselfservis.jpg
    15.8 KB · Görüntüleme: 8,055
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
benzin fiyatını 1-2 kuruş belki düşürür ama binlerce insanı işsiz bırakır.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
bu iş olur ama benzinin fiyatı düşmez.. olan benzicideki çalışana olur.. türkiyede nerede görülmüş indirimler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Bu motor kaç para , kaç basıyo bu motor , çok güzelmiş motorun" diyen pompacılar olmıycak mı şimdi yani? :salut:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Hiç değilse depomun sağına soluna benzin damlamaz. :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Zaten işsizliğin en büyük sorun olduğu ülkemizde ilginç bir girişim olur bence.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Böyle bir benzinliğe adımımı bile atmam :) Ta ki tüm istasyonlar bu sisteme geçene kadar.

Ayrıca saçmalığa bakın, benzini aldıktan sonra bir de içeri kadar zahmet edeceksiniz. :mrgreen: Yok bir de o rakamı ödemek için form dolduralım.

Bu sistemlerde pompada kredi veya ATM kartınızı vereceğiniz bir cihaz olur ve aldığınız benzin tutarı karttan çekilir.
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
Böyle bir benzinliğe adımımı bile atmam :) Ta ki tüm istasyonlar bu sisteme geçene kadar.

Ayrıca saçmalığa bakın, benzini aldıktan sonra bir de içeri kadar zahmet edeceksiniz. :mrgreen: Yok bir de o rakamı ödemek için form dolduralım.

Bu sistemlerde pompada kredi veya ATM kartınızı vereceğiniz bir cihaz olur ve aldığınız benzin tutarı karttan çekilir.

ya nakit..?:silent:
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KENDİM DOLDURSAM NE ÖDEYECEM ALDIGIM GİBİ ZILARIM :mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
ya nakit..?:silent:

Bak benim bildiğimin dışında şöyle bir bilgiye ulaştım. Muhtemelen bu yöntem uygulanacaktır.

Self-servis pompaları:
Self-servis sistemlerinin iki türü vardır. Sonradan Ödemeli pompalarda tüm pompalar ortak bir merkezden denetlenir ve müşteri
benzini aldıktan sonra bu bölüme giderek ücretini öder. Önceden ödemeli pompalarda ise, pompaların içlerinde bir sayaç düzeneği vardır ve benzin almak için,önce pompaya para atılması gerekir.

Sonradan Ödemeli sistemi kullanacak olan müşteri, hangi pompadan benzin alacağını merkezdeki denetleyiciye bildirmelidir. ' işareti gören denetleyici, müşterinin istediği pompaya akım verir ve pompa çalışır. Müşteri, istediği benzini aldıktan sonra, ödemede bulunmak için denetim merkezine gider.Aldığı benzinin miktarı ve fiyatı,transdüktörlerle otomatik olarak denetim merkezine iletilir.

Önceden ödemeli sistemi kullanan müşteri ise, istediği benzinin bedelini aygıta atar. Sayaç düzeneği, para atıldıktan sonra pompaya elektrik veren anahtarı çalıştırır ve atılan paranın karşılığı kadar benzin verilince yeniden durdurur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bak benim bildiğimin dışında şöyle bir bilgiye ulaştım. Muhtemelen bu yöntem uygulanacaktır.

Self-servis pompaları:
Self-servis sistemlerinin iki türü vardır. Sonradan Ödemeli pompalarda tüm pompalar ortak bir merkezden denetlenir ve müşteri
benzini aldıktan sonra bu bölüme giderek ücretini öder. Önceden ödemeli pompalarda ise, pompaların içlerinde bir sayaç düzeneği vardır ve benzin almak için,önce pompaya para atılması gerekir.

Sonradan Ödemeli sistemi kullanacak olan müşteri, hangi pompadan benzin alacağını merkezdeki denetleyiciye bildirmelidir. ' işareti gören denetleyici, müşterinin istediği pompaya akım verir ve pompa çalışır. Müşteri, istediği benzini aldıktan sonra, ödemede bulunmak için denetim merkezine gider.Aldığı benzinin miktarı ve fiyatı,transdüktörlerle otomatik olarak denetim merkezine iletilir.

Önceden ödemeli sistemi kullanan müşteri ise, istediği benzinin bedelini aygıta atar. Sayaç düzeneği, para atıldıktan sonra pompaya elektrik veren anahtarı çalıştırır ve atılan paranın karşılığı kadar benzin verilince yeniden durdurur.

Türkiye şartlarında öyle pompaya para at falan olmaz. Depoyu doldurmak için bir deste para sayıyoz :mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
Bak benim bildiğimin dışında şöyle bir bilgiye ulaştım. Muhtemelen bu yöntem uygulanacaktır.

Self-servis pompaları:
Self-servis sistemlerinin iki türü vardır. Sonradan Ödemeli pompalarda tüm pompalar ortak bir merkezden denetlenir ve müşteri
benzini aldıktan sonra bu bölüme giderek ücretini öder. Önceden ödemeli pompalarda ise, pompaların içlerinde bir sayaç düzeneği vardır ve benzin almak için,önce pompaya para atılması gerekir.

Sonradan Ödemeli sistemi kullanacak olan müşteri, hangi pompadan benzin alacağını merkezdeki denetleyiciye bildirmelidir. ' işareti gören denetleyici, müşterinin istediği pompaya akım verir ve pompa çalışır. Müşteri, istediği benzini aldıktan sonra, ödemede bulunmak için denetim merkezine gider.Aldığı benzinin miktarı ve fiyatı,transdüktörlerle otomatik olarak denetim merkezine iletilir.

Önceden ödemeli sistemi kullanan müşteri ise, istediği benzinin bedelini aygıta atar. Sayaç düzeneği, para atıldıktan sonra pompaya elektrik veren anahtarı çalıştırır ve atılan paranın karşılığı kadar benzin verilince yeniden durdurur.

Önceden ödemeli sistem bana biraz tehlikeli geldi.
Paranın sahte olup olmadığını nasıl anlayacak.
Bozuk para sistemini az çok biliyorum. Paranın boyutuna göre elektrik akımı kesiliyor ve alet ne kadar para atıldığını anlıyor ama kağıt para konusu hiç bilmiyorum. Bence çok tehlikeli ve gereksiz.
Kaç insan ekmek yiyor bu işten.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önceden ödemeli sistem bana biraz tehlikeli geldi.
Paranın sahte olup olmadığını nasıl anlayacak.
Bozuk para sistemini az çok biliyorum. Paranın boyutuna göre elektrik akımı kesiliyor ve alet ne kadar para atıldığını anlıyor ama kağıt para konusu hiç bilmiyorum. Bence çok tehlikeli ve gereksiz.
Kaç insan ekmek yiyor bu işten.

Şimdi 2 mesaj yukarıda olmaz diye espiri yaptım kendimle çelişecem ama :mrgreen: ATM'ler bu işi gayet güzel yapıyor. Yani uygulanabilir bir şey. Sahte parayı bırak, paranın ucu 2-3 mm katlansa almıyor şerefsiz :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben anlamam aga, fişimi isterim, peçetemi isterim, kokumu isterim, paro kartımı çekerim....
bu kadarına ben uğraşcaksam gidip bir petrol istasyonu alırım...
almasam da, gidip antepten 3 tl den 200 litre alır koyarım varile...
hem indirim de yaparlar belki.
şaka değil,sınır bölgeelrinde kaçak benzin almayanı dövüyorlar
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
bence çok yerinde bir hareket olur.canından bezmiş,yaptığı işten nefret eden,suratından düşen bin parça olan(tabiki nadirde olsan güleryüzlü ve saygılı olan arkadaşları ayrı tutuyorum) pompacı elemanlarını bu azaptan kurtarmış olurlar. :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
türkiyede zor ama oldum olası bu self gas olayına hasta olmuşumdur genelde benzinin değersiz olduğu ülkelerde yaygın olarak kullanıyor

türkiyede pompacı sanki altın kasanın anahtarını açar gibi güvenlik kartını şifresini cartını curtunu basmadan damlamıyor benzin

okadar beceriksiz adam varken bu iş tehlikelide bir iş

bizim insanımızın başına çoban koymazsan başın çok ağrır

pompacılık ölmez..:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Daha ATM kullanmayı beceremeyen biton insan varken bu makınaları nasıl ogrenecekler cok merak edıyorum. Benzin bollugunda bıle benzın kuyruguna gırecegımızın resmıdır.

Ha bide acemi mangalcılar var. Şuna azcık benzin emdirdikmiydi tamadır deyip mangalını alan gelir vallaha.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst