- Katılım
- 13 Ağu 2010
- Mesajlar
- 631
Siperlik Hk.da
Değerli aekadaşlarım bu konuda bir çok araştırmalar yaptım herkezin bildiği üzere Copperlerde ön cam (siperlik) bir tarz meselesi olduğuna inanıyorum ve geçenlerde bizim mahallede bir Hyosung GV250 kullanıcısı gördüm ve ön camına bittim.Bir cam bu kadar mı motoru farklı ve kaliteli gösterebilir dedim kendi kendime.Arkadaşla ayak üstü 1 ssat sohbet ettik bu camları özel olarak Türkiye Cappor grubundan bir abimiz yapıyormuş üyelerinede özel indirim uyguluyormuş.Yaklaşık olarak fiyatı 350-400 Tl civarında.Ben Ramzeyim için bir tane motoruma uygun özel yapım bir ön cam yaptıracağım ve yaptırdıktan sonra resimlerini buradan sizlerle paylaşacağım.
Değerli aekadaşlarım bu konuda bir çok araştırmalar yaptım herkezin bildiği üzere Copperlerde ön cam (siperlik) bir tarz meselesi olduğuna inanıyorum ve geçenlerde bizim mahallede bir Hyosung GV250 kullanıcısı gördüm ve ön camına bittim.Bir cam bu kadar mı motoru farklı ve kaliteli gösterebilir dedim kendi kendime.Arkadaşla ayak üstü 1 ssat sohbet ettik bu camları özel olarak Türkiye Cappor grubundan bir abimiz yapıyormuş üyelerinede özel indirim uyguluyormuş.Yaklaşık olarak fiyatı 350-400 Tl civarında.Ben Ramzeyim için bir tane motoruma uygun özel yapım bir ön cam yaptıracağım ve yaptırdıktan sonra resimlerini buradan sizlerle paylaşacağım.