- Katılım
- 17 May 2009
- Mesajlar
- 142
evet ilandaki motosikleti aldım hocam.. sapık olmayan operacı benim evet...:=)
evet ilandaki motosikleti aldım hocam.. sapık olmayan operacı benim evet...:=)
Herkese selamlar arkadaşlar,
Bir süredir foruma üye olmak için GS500 ümün devrinin üzerime geçmesini bekliyordum, geçen 50 sayfanın neredeyse tamamını gözden geçirdim. Oldukça faydalı oldu, yazan herkesin eline sağlık. Gelin görün ki foruma GS500 olmadan üye oluyorum çünkü makineyi alamadım.
Aslında konu yukarıda sözü geçen makineyle ilgili olduğu için yazıyorum. İlandaki motor için satıcı kişiyle görüşüp geçen hafta c.tesi için randevulaştık. Gittim motoru gördüm; hakikaten eşe dosta gidecek bir temizlikte idi. Baktıktan yarım saat sonra sahibini tekrar arayıp motoru alacağımı bildirip bir saat sonra tekrar yanına gittim, ilanda geçen ekipmanlara da baktım. Beden tutmadığı için sadece bir ceketi aldım, son fiyat ne dedim, o da ceket indirim olsun dedi, el sıkıştık. Kaparo teklif ettim , “biz inşaat işinde bile sözle anlaşma yapıyoruz, hiç gerek yok “ dedi. Pazartesi ya da Salı işinden izin alıp motorun satışı için tekrar buluşmak üzere konuşup ayrıldık.
Bu güzel arkadaş sonradan bana “senden sonra gelenler 6400 verdi, onlara da bir gün süre verin dedim “ diye mesaj atmış. Arayıp 100-200 liranın mesele olmayacağını söyleyip, yanlış olduğunu bile bile sırf motoru sevdiğim için 6400 ü de vermeyi kabul ettim. Bu gene tamam dedi, sonra tekrar aradı, benim hocam var dedi, darılıyor dedi, bilmem ki dedi, hık dedi gık dedi ben motoru ona vericem dedi.
Satan arkadaş için uygun düşen pek çok sıfat aklımda olmasına rağmen herkes uygun gördüğünü söyleyebilir.
Diğer taraftan ben de üniversitede öğretim kadrosunda çalışıyorum ve ne olursa olsun maddi bir sebeple hiçbir öğrencimden onurunu zedelenmesine neden olacak taleplerde bulunmam. Bu açıdan da motoru alan “hoca” nın dadavranışını en hafif tabirle “yakışıksız” olarak nitelendiriyorum.(Tabi bu söylediği doğruysa)
Başka alanlarda ne yazık ki insanların sözüne güvenimi yitirmişken, motosiklet tutkunlarından oluşan daha samimi bulduğum bir toplulukta böyle bir şeyin başıma gelmesi beni çok daha fazla üzdü. Kazık yediğimi düşünmüyorum, ama insanlara olan saygım bir cephede daha düştü. Kimse kimseye borçlu değil, ama sözüne sadakat bir erdemdir.
Herkese keyifli sürüşler.
Herkese selamlar arkadaşlar,
Bir süredir foruma üye olmak için GS500 ümün devrinin üzerime geçmesini bekliyordum, geçen 50 sayfanın neredeyse tamamını gözden geçirdim. Oldukça faydalı oldu, yazan herkesin eline sağlık. Gelin görün ki foruma GS500 olmadan üye oluyorum çünkü makineyi alamadım.
Aslında konu yukarıda sözü geçen makineyle ilgili olduğu için yazıyorum. İlandaki motor için satıcı kişiyle görüşüp geçen hafta c.tesi için randevulaştık. Gittim motoru gördüm; hakikaten eşe dosta gidecek bir temizlikte idi. Baktıktan yarım saat sonra sahibini tekrar arayıp motoru alacağımı bildirip bir saat sonra tekrar yanına gittim, ilanda geçen ekipmanlara da baktım. Beden tutmadığı için sadece bir ceketi aldım, son fiyat ne dedim, o da ceket indirim olsun dedi, el sıkıştık. Kaparo teklif ettim , “biz inşaat işinde bile sözle anlaşma yapıyoruz, hiç gerek yok “ dedi. Pazartesi ya da Salı işinden izin alıp motorun satışı için tekrar buluşmak üzere konuşup ayrıldık.
Bu güzel arkadaş sonradan bana “senden sonra gelenler 6400 verdi, onlara da bir gün süre verin dedim “ diye mesaj atmış. Arayıp 100-200 liranın mesele olmayacağını söyleyip, yanlış olduğunu bile bile sırf motoru sevdiğim için 6400 ü de vermeyi kabul ettim. Bu gene tamam dedi, sonra tekrar aradı, benim hocam var dedi, darılıyor dedi, bilmem ki dedi, hık dedi gık dedi ben motoru ona vericem dedi.
Satan arkadaş için uygun düşen pek çok sıfat aklımda olmasına rağmen herkes uygun gördüğünü söyleyebilir.
Diğer taraftan ben de üniversitede öğretim kadrosunda çalışıyorum ve ne olursa olsun maddi bir sebeple hiçbir öğrencimden onurunu zedelenmesine neden olacak taleplerde bulunmam. Bu açıdan da motoru alan “hoca” nın dadavranışını en hafif tabirle “yakışıksız” olarak nitelendiriyorum.(Tabi bu söylediği doğruysa)
Başka alanlarda ne yazık ki insanların sözüne güvenimi yitirmişken, motosiklet tutkunlarından oluşan daha samimi bulduğum bir toplulukta böyle bir şeyin başıma gelmesi beni çok daha fazla üzdü. Kazık yediğimi düşünmüyorum, ama insanlara olan saygım bir cephede daha düştü. Kimse kimseye borçlu değil, ama sözüne sadakat bir erdemdir.
Herkese keyifli sürüşler.
vay beee,
geçen sene gsr600 motorumu 12.000 e telefon açan arkadaşa sözde sattım ve sabah gelip notere gitmek üzere sözleştik.
aradan yarım saat sonra gaziantepten bir akadaşımın arkadaşı arayıp 13.500tl verebileceğini, uygunsa yola çıkacaklarını söylemişlerdi....
az önce söz verdim 12.000'e dedim![]()
istersem 14.000 verebileceğini söyleyip vazgeçmem için rica etmişti.
sonuç; çok şükür alnım ak. tamamen Yürekçe'yim![]()
Sencer, senin yaptığın doğru ve doğru olduğu kadar olması gereken tek şey :rendeer:ama maalesef tam tersi şaşırılacak hatta ayıplanacak bi davranış modeli gibi değerlendiriliyor artık.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...500-suzuki-gs500-tam-anlamiyla-tertemiz/detay
bu ilandaki motoru mu aldınız?
Bende salı günü başımdan geçen olayı yazayım bari.Benim emektar Suzi satılıkta idi malum.P.tesi akşamı ustayla gelip incelediler,daha doğrusu incelemişler,ben yoktum,motosikletgarajda idi.Grevli arkadaş ilgilenmiş sağolsun,çalıştırmışlar,orasını burasını kontrol etmişler.Akşam telefon açtılar,pazarlık yapıldı,anlaşıldı.Kapora teklif ettiler.dedim gerek yok,bizde laf ağızdan vede bir kere çıkar,hayırlı olsun dedim.Salı günü için randevulaştık.Salı sabahı telefonla tekrar konuştuk.1 saat sonra satışı yapmak için randevulaştık ve ben işten izin alıp belgeleri almak üzere eve yollandım.Evin kapısından çıkıp tam motora bineceğim,telefon çaldı.vatandaşın dediği şu,abi ben gelemeyeceğim........neden diye sordum gak guk etti.Telefonu kapadım.Birde böyleleri var.Siz olsaydınız ne cevap verirdiniz?? Ben hiçbirşey söylemeden kapadım telefonu.Bir gün sonrada tertemiz,efendi bir arkadaşa sattım motoru.
selam beyler.. arkadsın biri bi yazı yazmıs ama bunu neye istinaden yazmıs anlamadım... motoru satan kisi ile aranızda gecen pazarlıgı yada konusmaları takip mi ediyorum yada biliyorum ben.. yakısıksız die bi tabir kullanmıssın.. ben olmus bitmis bi isin farkında olup da araya comak mı soktum kasti bi sekilde.... ne alaka sindi senin buyazdıgın.. yakısıksız falan..??
Söz konusu motor bu ilandaki motordur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...500-suzuki-gs500-tam-anlamiyla-tertemiz/detay
Ben satıcı kişinin tavrını anlattım.
Yakışıksız nitelendirmesinin yapıldığı kısmın sonunda parantez açıp satıcının bu söylediğinin de doğru olamayabileceğini ifade ettim.
Motoru alan arkadaşın durumla hiçbir ilgisi de olmayabilir.
Satıcının sözüne göre motoru alan kişi bunun hocası olup, ben motor için anlaşma yaptım demesine rağmen ben senin hocanım, boş ver anlaşmayı, bana satmazsan darılırım şeklinde tavır koyan kişidir.
Tekrar ediyorum, bu yalan olabilir, kimse üzerine alınmasın.
Şayet ortada ben senin hocanım, boş ver anlaşmayı, bana satmazsan darılırım şeklinde ve ya benzer bir ifade/tavır varsa durumun niteliği benim açımdan yakışıksız sıfatını hak eder. Sanmıyorum ki böyle bir durum için bir kimse olumlu düşünsün, olayı makul kabul etsin.
Alana da satana da hayırlı olsun.
Evet arkadaşlar;
25.03 tarihi itibariyle 2004 GS500'ümü sattım.Motorumu bilen bilir.Bilmeyenler profilimdeki albümümde görebilirler.
GSR600 diye niyetlenirken hemen yanıbaşımda Adapazarı'nda bir japon mucizesi buldum.
1999 Model 14Bin Km de tamamen orjinal kazasız passız darbesiz bir motosiklet buldum.Tahmin edeceğiniz gibi bu motosiklet Suzişko GS500
Aynalarına varana kadar orjinal ve made in japan yazıyor.Şasideki Euro belge etiketleri dahi duruyor.
Motor üzülmemiş.Makinası tıkır tıkır.Benim 2004ten farkı yok.
İngiltere'den parçaların siparişini verdim.Genel bakımını yapacağım.
Resimlerini ekliyorum.Bakarda Maşallah derseniz memnun olurum.
Saygılar sevgiler...
Hayırlı olsun,güle güle kullan,gerçekten çok temiz gözüküyor.Suzimi şimdiden özlüyorum.:salut: