Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
9
Bir GS500 alamamanın hikayesi

Herkese selamlar arkadaşlar,
Bir süredir foruma üye olmak için GS500 ümün devrinin üzerime geçmesini bekliyordum, geçen 50 sayfanın neredeyse tamamını gözden geçirdim. Oldukça faydalı oldu, yazan herkesin eline sağlık. Gelin görün ki foruma GS500 olmadan üye oluyorum çünkü makineyi alamadım.
Aslında konu yukarıda sözü geçen makineyle ilgili olduğu için yazıyorum. İlandaki motor için satıcı kişiyle görüşüp geçen hafta c.tesi için randevulaştık. Gittim motoru gördüm; hakikaten eşe dosta gidecek bir temizlikte idi. Baktıktan yarım saat sonra sahibini tekrar arayıp motoru alacağımı bildirip bir saat sonra tekrar yanına gittim, ilanda geçen ekipmanlara da baktım. Beden tutmadığı için sadece bir ceketi aldım, son fiyat ne dedim, o da ceket indirim olsun dedi, el sıkıştık. Kaparo teklif ettim , “biz inşaat işinde bile sözle anlaşma yapıyoruz, hiç gerek yok “ dedi. Pazartesi ya da Salı işinden izin alıp motorun satışı için tekrar buluşmak üzere konuşup ayrıldık.
Bu güzel arkadaş sonradan bana “senden sonra gelenler 6400 verdi, onlara da bir gün süre verin dedim “ diye mesaj atmış. Arayıp 100-200 liranın mesele olmayacağını söyleyip, yanlış olduğunu bile bile sırf motoru sevdiğim için 6400 ü de vermeyi kabul ettim. Bu gene tamam dedi, sonra tekrar aradı, benim hocam var dedi, darılıyor dedi, bilmem ki dedi, hık dedi gık dedi ben motoru ona vericem dedi.
Satan arkadaş için uygun düşen pek çok sıfat aklımda olmasına rağmen herkes uygun gördüğünü söyleyebilir.
Diğer taraftan ben de üniversitede öğretim kadrosunda çalışıyorum ve ne olursa olsun maddi bir sebeple hiçbir öğrencimden onurunu zedelenmesine neden olacak taleplerde bulunmam. Bu açıdan da motoru alan “hoca” nın dadavranışını en hafif tabirle “yakışıksız” olarak nitelendiriyorum.(Tabi bu söylediği doğruysa)
Başka alanlarda ne yazık ki insanların sözüne güvenimi yitirmişken, motosiklet tutkunlarından oluşan daha samimi bulduğum bir toplulukta böyle bir şeyin başıma gelmesi beni çok daha fazla üzdü. Kazık yediğimi düşünmüyorum, ama insanlara olan saygım bir cephede daha düştü. Kimse kimseye borçlu değil, ama sözüne sadakat bir erdemdir.
Herkese keyifli sürüşler.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
evet ilandaki motosikleti aldım hocam.. sapık olmayan operacı benim evet...:=)

:) hayırlı olsun. 2 tane gs500'üm oldu, eğer yardımcı olabileceğim bi şey olursa her zaman arayabilirsin.


Herkese selamlar arkadaşlar,
Bir süredir foruma üye olmak için GS500 ümün devrinin üzerime geçmesini bekliyordum, geçen 50 sayfanın neredeyse tamamını gözden geçirdim. Oldukça faydalı oldu, yazan herkesin eline sağlık. Gelin görün ki foruma GS500 olmadan üye oluyorum çünkü makineyi alamadım.
Aslında konu yukarıda sözü geçen makineyle ilgili olduğu için yazıyorum. İlandaki motor için satıcı kişiyle görüşüp geçen hafta c.tesi için randevulaştık. Gittim motoru gördüm; hakikaten eşe dosta gidecek bir temizlikte idi. Baktıktan yarım saat sonra sahibini tekrar arayıp motoru alacağımı bildirip bir saat sonra tekrar yanına gittim, ilanda geçen ekipmanlara da baktım. Beden tutmadığı için sadece bir ceketi aldım, son fiyat ne dedim, o da ceket indirim olsun dedi, el sıkıştık. Kaparo teklif ettim , “biz inşaat işinde bile sözle anlaşma yapıyoruz, hiç gerek yok “ dedi. Pazartesi ya da Salı işinden izin alıp motorun satışı için tekrar buluşmak üzere konuşup ayrıldık.
Bu güzel arkadaş sonradan bana “senden sonra gelenler 6400 verdi, onlara da bir gün süre verin dedim “ diye mesaj atmış. Arayıp 100-200 liranın mesele olmayacağını söyleyip, yanlış olduğunu bile bile sırf motoru sevdiğim için 6400 ü de vermeyi kabul ettim. Bu gene tamam dedi, sonra tekrar aradı, benim hocam var dedi, darılıyor dedi, bilmem ki dedi, hık dedi gık dedi ben motoru ona vericem dedi.
Satan arkadaş için uygun düşen pek çok sıfat aklımda olmasına rağmen herkes uygun gördüğünü söyleyebilir.
Diğer taraftan ben de üniversitede öğretim kadrosunda çalışıyorum ve ne olursa olsun maddi bir sebeple hiçbir öğrencimden onurunu zedelenmesine neden olacak taleplerde bulunmam. Bu açıdan da motoru alan “hoca” nın dadavranışını en hafif tabirle “yakışıksız” olarak nitelendiriyorum.(Tabi bu söylediği doğruysa)
Başka alanlarda ne yazık ki insanların sözüne güvenimi yitirmişken, motosiklet tutkunlarından oluşan daha samimi bulduğum bir toplulukta böyle bir şeyin başıma gelmesi beni çok daha fazla üzdü. Kazık yediğimi düşünmüyorum, ama insanlara olan saygım bir cephede daha düştü. Kimse kimseye borçlu değil, ama sözüne sadakat bir erdemdir.
Herkese keyifli sürüşler.

öncelikle hayırlısı olsun diyelim. benzer bi durum geçen hafta son motorumu alırken başıma geldi. ondan önceli hafta motoru gördüm inceledim hemen satın almak istedim ancak ruhsat devrinde sorun olduğu için bana o gün satış veremedi adam. bir kaç gün içinde muayenesini yapar evrak sıkıntısını çözerim dedi. kapora olarak 300 tl verdim. aradan 3 gün geçti evrak sıkıntısını çözdü ve satış verebilecek hale geldi. bu aşamada, evrak sorununu çözerken hesapta olmayan çok masrafı olduğunu, motorun eski sahibi arkadaşı olmasına rağmen üstlenmediğini söyleyerek extra 300tl istedi.
ben de tamamen sizin gibi, aslında böyle bi karaktersizliğe prim vermemem gerekirken sırf motoru beğendiğim ve başka bi motor arama stresine girmek istemediğim için onun 200 tl extra para verdim ve motoru aldım.
para sorun değil ama el sıkıştıktan sonra dünya yansa bile verilen sözü yemek kadar çiğ bi davranış olamaz. Ama maalesef 3 kuruşluk menfaat insanları bu noktaya getirebiliyor.
siz de sorun yapmayın, eminim daha uygun bi motosiklet çıkacaktır.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Herkese selamlar arkadaşlar,
Bir süredir foruma üye olmak için GS500 ümün devrinin üzerime geçmesini bekliyordum, geçen 50 sayfanın neredeyse tamamını gözden geçirdim. Oldukça faydalı oldu, yazan herkesin eline sağlık. Gelin görün ki foruma GS500 olmadan üye oluyorum çünkü makineyi alamadım.
Aslında konu yukarıda sözü geçen makineyle ilgili olduğu için yazıyorum. İlandaki motor için satıcı kişiyle görüşüp geçen hafta c.tesi için randevulaştık. Gittim motoru gördüm; hakikaten eşe dosta gidecek bir temizlikte idi. Baktıktan yarım saat sonra sahibini tekrar arayıp motoru alacağımı bildirip bir saat sonra tekrar yanına gittim, ilanda geçen ekipmanlara da baktım. Beden tutmadığı için sadece bir ceketi aldım, son fiyat ne dedim, o da ceket indirim olsun dedi, el sıkıştık. Kaparo teklif ettim , “biz inşaat işinde bile sözle anlaşma yapıyoruz, hiç gerek yok “ dedi. Pazartesi ya da Salı işinden izin alıp motorun satışı için tekrar buluşmak üzere konuşup ayrıldık.
Bu güzel arkadaş sonradan bana “senden sonra gelenler 6400 verdi, onlara da bir gün süre verin dedim “ diye mesaj atmış. Arayıp 100-200 liranın mesele olmayacağını söyleyip, yanlış olduğunu bile bile sırf motoru sevdiğim için 6400 ü de vermeyi kabul ettim. Bu gene tamam dedi, sonra tekrar aradı, benim hocam var dedi, darılıyor dedi, bilmem ki dedi, hık dedi gık dedi ben motoru ona vericem dedi.
Satan arkadaş için uygun düşen pek çok sıfat aklımda olmasına rağmen herkes uygun gördüğünü söyleyebilir.
Diğer taraftan ben de üniversitede öğretim kadrosunda çalışıyorum ve ne olursa olsun maddi bir sebeple hiçbir öğrencimden onurunu zedelenmesine neden olacak taleplerde bulunmam. Bu açıdan da motoru alan “hoca” nın dadavranışını en hafif tabirle “yakışıksız” olarak nitelendiriyorum.(Tabi bu söylediği doğruysa)
Başka alanlarda ne yazık ki insanların sözüne güvenimi yitirmişken, motosiklet tutkunlarından oluşan daha samimi bulduğum bir toplulukta böyle bir şeyin başıma gelmesi beni çok daha fazla üzdü. Kazık yediğimi düşünmüyorum, ama insanlara olan saygım bir cephede daha düştü. Kimse kimseye borçlu değil, ama sözüne sadakat bir erdemdir.
Herkese keyifli sürüşler.

vay beee,
geçen sene gsr600 motorumu 12.000 e telefon açan arkadaşa sözde sattım ve sabah gelip notere gitmek üzere sözleştik.
aradan yarım saat sonra gaziantepten bir akadaşımın arkadaşı arayıp 13.500tl verebileceğini, uygunsa yola çıkacaklarını söylemişlerdi....

az önce söz verdim 12.000'e dedim :)
istersem 14.000 verebileceğini söyleyip vazgeçmem için rica etmişti.
sonuç; çok şükür alnım ak. tamamen Yürekçe'yim :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
vay beee,
geçen sene gsr600 motorumu 12.000 e telefon açan arkadaşa sözde sattım ve sabah gelip notere gitmek üzere sözleştik.
aradan yarım saat sonra gaziantepten bir akadaşımın arkadaşı arayıp 13.500tl verebileceğini, uygunsa yola çıkacaklarını söylemişlerdi....

az önce söz verdim 12.000'e dedim :)
istersem 14.000 verebileceğini söyleyip vazgeçmem için rica etmişti.
sonuç; çok şükür alnım ak. tamamen Yürekçe'yim :)

Sencer, senin yaptığın doğru ve doğru olduğu kadar olması gereken tek şey :rendeer:ama maalesef tam tersi şaşırılacak hatta ayıplanacak bi davranış modeli gibi değerlendiriliyor artık.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
benim de motosiklet hayallerim başka bahara kaldı aile baskısı ile motosiklet yerine araba alıcam çok ta istemeden :(
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sencer, senin yaptığın doğru ve doğru olduğu kadar olması gereken tek şey :rendeer:ama maalesef tam tersi şaşırılacak hatta ayıplanacak bi davranış modeli gibi değerlendiriliyor artık.

o, onların ayıbı...
ben önce vicdan ve ahlak diyorum... gerisi teferruat :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Bende salı günü başımdan geçen olayı yazayım bari.Benim emektar Suzi satılıkta idi malum.P.tesi akşamı ustayla gelip incelediler,daha doğrusu incelemişler,ben yoktum,motosikletgarajda idi.Grevli arkadaş ilgilenmiş sağolsun,çalıştırmışlar,orasını burasını kontrol etmişler.Akşam telefon açtılar,pazarlık yapıldı,anlaşıldı.Kapora teklif ettiler.dedim gerek yok,bizde laf ağızdan vede bir kere çıkar,hayırlı olsun dedim.Salı günü için randevulaştık.Salı sabahı telefonla tekrar konuştuk.1 saat sonra satışı yapmak için randevulaştık ve ben işten izin alıp belgeleri almak üzere eve yollandım.Evin kapısından çıkıp tam motora bineceğim,telefon çaldı.vatandaşın dediği şu,abi ben gelemeyeceğim........neden diye sordum gak guk etti.Telefonu kapadım.Birde böyleleri var.Siz olsaydınız ne cevap verirdiniz?? Ben hiçbirşey söylemeden kapadım telefonu.Bir gün sonrada tertemiz,efendi bir arkadaşa sattım motoru.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364

Bu ilandaki motor benim de favori listemdeydi.
Merak ettim kaça satıldı acaba?

Bende salı günü başımdan geçen olayı yazayım bari.Benim emektar Suzi satılıkta idi malum.P.tesi akşamı ustayla gelip incelediler,daha doğrusu incelemişler,ben yoktum,motosikletgarajda idi.Grevli arkadaş ilgilenmiş sağolsun,çalıştırmışlar,orasını burasını kontrol etmişler.Akşam telefon açtılar,pazarlık yapıldı,anlaşıldı.Kapora teklif ettiler.dedim gerek yok,bizde laf ağızdan vede bir kere çıkar,hayırlı olsun dedim.Salı günü için randevulaştık.Salı sabahı telefonla tekrar konuştuk.1 saat sonra satışı yapmak için randevulaştık ve ben işten izin alıp belgeleri almak üzere eve yollandım.Evin kapısından çıkıp tam motora bineceğim,telefon çaldı.vatandaşın dediği şu,abi ben gelemeyeceğim........neden diye sordum gak guk etti.Telefonu kapadım.Birde böyleleri var.Siz olsaydınız ne cevap verirdiniz?? Ben hiçbirşey söylemeden kapadım telefonu.Bir gün sonrada tertemiz,efendi bir arkadaşa sattım motoru.

Her işte bir hayır oluyor işte, alan arkadaşa kısmet olması daha iyi olmuş.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
142
selam beyler.. arkadsın biri bi yazı yazmıs ama bunu neye istinaden yazmıs anlamadım... motoru satan kisi ile aranızda gecen pazarlıgı yada konusmaları takip mi ediyorum yada biliyorum ben.. yakısıksız die bi tabir kullanmıssın.. ben olmus bitmis bi isin farkında olup da araya comak mı soktum kasti bi sekilde.... ne alaka sindi senin buyazdıgın.. yakısıksız falan..??
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
selam beyler.. arkadsın biri bi yazı yazmıs ama bunu neye istinaden yazmıs anlamadım... motoru satan kisi ile aranızda gecen pazarlıgı yada konusmaları takip mi ediyorum yada biliyorum ben.. yakısıksız die bi tabir kullanmıssın.. ben olmus bitmis bi isin farkında olup da araya comak mı soktum kasti bi sekilde.... ne alaka sindi senin buyazdıgın.. yakısıksız falan..??

yok yahu. senin aldığın motordan bahsetmiyor o arkadaş bence.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
9
Söz konusu motor bu ilandaki motordur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...500-suzuki-gs500-tam-anlamiyla-tertemiz/detay

Ben satıcı kişinin tavrını anlattım.

Yakışıksız nitelendirmesinin yapıldığı kısmın sonunda parantez açıp satıcının bu söylediğinin de doğru olamayabileceğini ifade ettim.

Motoru alan arkadaşın durumla hiçbir ilgisi de olmayabilir.

Satıcının sözüne göre motoru alan kişi bunun hocası olup, ben motor için anlaşma yaptım demesine rağmen “ben senin hocanım, boş ver anlaşmayı, bana satmazsan darılırım” şeklinde tavır koyan kişidir.

Tekrar ediyorum, bu yalan olabilir, kimse üzerine alınmasın.

Şayet ortada “ben senin hocanım, boş ver anlaşmayı, bana satmazsan darılırım” şeklinde ve ya benzer bir ifade/tavır varsa durumun niteliği benim açımdan yakışıksız sıfatını hak eder. Sanmıyorum ki böyle bir durum için bir kimse olumlu düşünsün, olayı makul kabul etsin.

Alana da satana da hayırlı olsun.
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Kardeş,kaporanı alacaksın.Bazı durumlarda kendime bile güvenmiyorum,karşımdakine hiç güvenmem...Bu arada motosiklet temiz ve uygun duruyor.5-6 ay önce olsa yapışırdım yakana:pale:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Söz konusu motor bu ilandaki motordur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...500-suzuki-gs500-tam-anlamiyla-tertemiz/detay

Ben satıcı kişinin tavrını anlattım.

Yakışıksız nitelendirmesinin yapıldığı kısmın sonunda parantez açıp satıcının bu söylediğinin de doğru olamayabileceğini ifade ettim.

Motoru alan arkadaşın durumla hiçbir ilgisi de olmayabilir.

Satıcının sözüne göre motoru alan kişi bunun hocası olup, ben motor için anlaşma yaptım demesine rağmen “ben senin hocanım, boş ver anlaşmayı, bana satmazsan darılırım” şeklinde tavır koyan kişidir.

Tekrar ediyorum, bu yalan olabilir, kimse üzerine alınmasın.

Şayet ortada “ben senin hocanım, boş ver anlaşmayı, bana satmazsan darılırım” şeklinde ve ya benzer bir ifade/tavır varsa durumun niteliği benim açımdan yakışıksız sıfatını hak eder. Sanmıyorum ki böyle bir durum için bir kimse olumlu düşünsün, olayı makul kabul etsin.

Alana da satana da hayırlı olsun.

Zamanında geçen sene ben bu arkadaşın motosikletini 6800TL ye alacaktım.Uçak biletimi dahi aldım.Ancak kendisinin cep telefonuna 1 hafta ulaşamadım.
İlginç bir insan.Müsait değilim v.s. tavırlar.Tam sopalık :D
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Evet arkadaşlar;
25.03 tarihi itibariyle 2004 GS500'ümü sattım.Motorumu bilen bilir.Bilmeyenler profilimdeki albümümde görebilirler.
GSR600 diye niyetlenirken hemen yanıbaşımda Adapazarı'nda bir japon mucizesi buldum.
1999 Model 14Bin Km de tamamen orjinal kazasız passız darbesiz bir motosiklet buldum.Tahmin edeceğiniz gibi bu motosiklet Suzişko GS500 :D
Aynalarına varana kadar orjinal ve made in japan yazıyor.Şasideki Euro belge etiketleri dahi duruyor.
Motor üzülmemiş.Makinası tıkır tıkır.Benim 2004ten farkı yok.
İngiltere'den parçaların siparişini verdim.Genel bakımını yapacağım.
Resimlerini ekliyorum.Bakarda Maşallah derseniz memnun olurum.

Saygılar sevgiler...

2011%5C03%5C31%5Cbikepics-2179239-full.jpg

2011%5C03%5C31%5Cbikepics-2179242-full.jpg

2011%5C03%5C31%5Cbikepics-2179244-full.jpg

2011%5C03%5C31%5Cbikepics-2179246-full.jpg

2011%5C03%5C31%5Cbikepics-2179247-full.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------

Sattığım 2004 GS500'üm oda sadece 17.500Km de idi...
Motosikletim İzmir'e gitti.Plakası halihazırda 41PY935 olarak kaldı.Görenler buraya yazarsa sevinirim.Bir resmini ekliyim...

2010%5C11%5C19%5Cbikepics-2100653-full.jpg
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Evet arkadaşlar;
25.03 tarihi itibariyle 2004 GS500'ümü sattım.Motorumu bilen bilir.Bilmeyenler profilimdeki albümümde görebilirler.
GSR600 diye niyetlenirken hemen yanıbaşımda Adapazarı'nda bir japon mucizesi buldum.
1999 Model 14Bin Km de tamamen orjinal kazasız passız darbesiz bir motosiklet buldum.Tahmin edeceğiniz gibi bu motosiklet Suzişko GS500 :D
Aynalarına varana kadar orjinal ve made in japan yazıyor.Şasideki Euro belge etiketleri dahi duruyor.
Motor üzülmemiş.Makinası tıkır tıkır.Benim 2004ten farkı yok.
İngiltere'den parçaların siparişini verdim.Genel bakımını yapacağım.
Resimlerini ekliyorum.Bakarda Maşallah derseniz memnun olurum.

Saygılar sevgiler...

Hayırlı olsun,güle güle kullan,gerçekten çok temiz gözüküyor.Suzimi şimdiden özlüyorum.:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst