güzel bir etkinlik olacağa benziyor.kısmet bakalım.düzenleyenlere ve emeği geçeceklere teşekkürler.:rendeer:
Başkanım seni mutlaka bekliyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------
Gaziantep Otomobil ve Motor Sporları kulubü ve Gaziantep MT olarak bu organızasyona 25 motosiklet ve 10 Off Rand arabasıyla bu organızasyona katılacagiz...
Süpersin ali:cat:Birgün önceden bekliyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 ----------
Hasan abi. Allahtan bir mani cikmazsa destek icin oradayiz.
Erhan Dundar
Sensiz olmaz Adaşımla beraber gelin Size termalden yer ayırtayım:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------
:cat::cat:
inşallah bu yarışta yer alırız abi

)
Maraş tan tam katılım bekliyoruz gelmenizden çok mutlu olacağız:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 ----------

ahmet adını yazdırmış olmalı vedat abi ben dedim kardeş hatta ne olur ne ıolmaz diye iki kişi dedim yarışacak belkiş huseyin abi girer yarışa ne malum
olmazmı
ne dersin
reyhanlıya geldiğinizdede isim yazdırabilirsiniz birgün önce göl kenarında çadır kurabilirsiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 ----------
Hasan abi merhaba. Etkinliği düzenleyenlere şimdiden teşekkür ediyorum. Son dakika bir aksilik olmazsa etkinliğe katılacağız. Etkinlikte görüşürüz inşallah.
H.A.İNAN
Adaş seni dört gözle bekliyorum:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:33 ----------
Tam olarak reyhanlının neresinde olacak bu etkinlik :silent:
Reyhanlı gölünün civarında olacak parkur çok güzel mutlaka bekleriz:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------
HATAY MOTOSİKLET SPORLARI KULÜBÜ FORUMLARI
Çıkış [ hasancolakefe ] 0 yeni mesaj SSS Ara Üyeler Kullanıcı Kontrol Paneli
Son ziyaretiniz: Sal Mar 29, 2011 6:36 pm Zaman: Çrş Mar 30, 2011 7:40 pm
Cevaplanmamış mesajlar | Aktif başlıkları görüntüle Yeni mesajlar | Kendi mesajlarınız
Forum ana sayfa » Genel Forumlar » Genel
Tüm zamanlar UTC
____________________________________________________ ____________________________________________________
Forum kuralları
Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın
Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,Off Road Gösteri-Etkinlikleri
6. sayfa (Toplam 7 sayfa)
[ 99 mesaj ] Sayfaya git Önceki 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 Sonraki
Başlığa abone ol | Sık kullanılan başlık | Yazıcı görüntüsü | Arkadaşına gönder Önceki başlık | Sonraki başlık
Yazar Mesaj
hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Pzt Mar 14, 2011 5:49 pm
Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 metebey yazdı:
başkanım bende dominatorle katilsami yoksa nedersin yapa bilrmiyim
Mete torağında yarışırsan bir sıfır önde başlarsın ancak lastikleri değiştirmen
gerekir yoksa duvar çok dik çıkamazsın
Başa Dön
metebey Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Pzt Mar 14, 2011 5:53 pm
Kayıt: Prş Tem 15, 2010 7:03 pm
Mesajlar: 128
Konum: Hatay-Antakya hasancolakefe yazdı:
metebey yazdı:
başkanım bende dominatorle katilsami yoksa nedersin yapa bilrmiyim
Mete torağında yarışırsan bir sıfır önde başlarsın ancak lastikleri değiştirmen
gerekir yoksa duvar çok dik çıkamazsın
degiştiriz hasan abi gerekirze hani lastigi onerizsin yardimini bekliyorum
_________________
O Rh+
mete altunlu hatay reyhanlı
05366096192
Honda NX 650 DOMİNATÖR
Başa Dön
Akdenizli Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Pzt Mar 14, 2011 6:23 pm
Kayıt: Pzt Oca 25, 2010 9:15 am
Mesajlar: 233
Konum: İSKENDERUN Başkanım kask varda tesisatta eksikler var, hadi motoruda aldık desem Uzun süre ara vermek zorunda kalıncaaa yoksa kaçmaz bir eğlence vallahii
Tamam baskı bitince posterleri en nadide yerlere asacağımdan emin olun..
_________________
''Yaşa ki göresin, yaşa ki öğrenesin ! ''
(Babamın sözü)
Vedat AKYÜREK
532 256 77 30
1964 - 0+
En son Akdenizli tarafından Çrş Mar 16, 2011 10:40 am tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Başa Dön
hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Sal Mar 15, 2011 6:46 am
Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 Akdenizli yazdı:
Başkanım kasak varda fesisatta eksikler var, hadi motoruda aldık desem Uzun süre ara vermek zorunda kalıncaaa yoksa kaçmaz bir eğlence vallahii
Tamam baskı bitince posterleri en nadide yerlere asacağımdan emin olun..
Vedat'cım sen eski topraksın sana birşey olmaz buişte motordan ziyade tecrübe konuşur oda sende mevcut iki antremandan sonra form tutarsın Listede iskenderunlu motorcu göremedik toplayıver uyuyan iskenderunluları
Başa Dön
hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Sal Mar 15, 2011 6:48 am
Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 metebey yazdı:
hasancolakefe yazdı:
metebey yazdı:
başkanım bende dominatorle katilsami yoksa nedersin yapa bilrmiyim
Mete torağında yarışırsan bir sıfır önde başlarsın ancak lastikleri değiştirmen
gerekir yoksa duvar çok dik çıkamazsın
degiştiriz hasan abi gerekirze hani lastigi onerizsin yardimini bekliyorum
Mete'cim Dişli lastik takman gerekir yoksa rampada patinaj çekersin
Başa Dön
Akdenizli Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Çrş Mar 16, 2011 10:40 am
Kayıt: Pzt Oca 25, 2010 9:15 am
Mesajlar: 233
Konum: İSKENDERUN hasancolakefe yazdı:
Akdenizli yazdı:
Başkanım kasak varda fesisatta eksikler var, hadi motoruda aldık desem Uzun süre ara vermek zorunda kalıncaaa yoksa kaçmaz bir eğlence vallahii
Tamam baskı bitince posterleri en nadide yerlere asacağımdan emin olun..
Vedat'cım sen eski topraksın sana birşey olmaz buişte motordan ziyade tecrübe konuşur oda sende mevcut iki antremandan sonra form tutarsın Listede iskenderunlu motorcu göremedik toplayıver uyuyan iskenderunluları
Hasan ağabeyim teşekkür ederim iltifatına
Afişleri bekliyorum...
Ve bende katılıyorum.... (gaza getirdin beni)
Başkanım beni ekleyiver(hasan ağabeyin gazıyla)
XT 125 Vedat AKYÜREK - İSKENDERUN
_________________
''Yaşa ki göresin, yaşa ki öğrenesin ! ''
(Babamın sözü)
Vedat AKYÜREK
532 256 77 30
1964 - 0+
Başa Dön
Akdenizli Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Çrş Mar 16, 2011 1:45 pm
Kayıt: Pzt Oca 25, 2010 9:15 am
Mesajlar: 233
Konum: İSKENDERUN hasancolakefe yazdı:
Sıtkıcım afiş harika olmuş. sizden ricam Antakya belediye başkanı ile temasa geçip reklam panolarında afişin ücretsiz yayınlanmasını sağlarsanız iyi olur selamlar.
Bende İskenderun Belediye Başkanı ile görüşeceğim
Heyecanla afişleri beklemekteyim
İskenderun'dan Sinan Taşyürek'te Benim Ve tekteker Arif'in daveti ile Gösterilere katılmayı bir Onur olarak kabul etti..
_________________
''Yaşa ki göresin, yaşa ki öğrenesin ! ''
(Babamın sözü)
Vedat AKYÜREK
532 256 77 30
1964 - 0+
Başa Dön
hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Çrş Mar 16, 2011 2:45 pm
Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 Akdenizli yazdı:
hasancolakefe yazdı:
Sıtkıcım afiş harika olmuş. sizden ricam Antakya belediye başkanı ile temasa geçip reklam panolarında afişin ücretsiz yayınlanmasını sağlarsanız iyi olur selamlar.
Bende İskenderun Belediye Başkanı ile görüşeceğim
Heyecanla afişleri beklemekteyim
İskenderun'dan Sinan Taşyürek'te Benim Ve tekteker Arif'in daveti ile Gösterilere katılmayı bir Onur olarak kabul etti..
Vedat'cım isk daki reklam panoların ebatlarını verirsen onagöre afiş yaptırayım sana göndereyim önce bşk görüş tmm diyecekmi
Başa Dön
pardus33 Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Prş Mar 17, 2011 8:38 am
Kayıt: Prş Oca 28, 2010 6:55 am
Mesajlar: 131
Konum: bozyazı/mersin sevgili başkan böyle bir organizasyonu gerçekleştireceğiniz için
kutlarım sizi.allah devamını getirsin.
müsait olursam gelmek isterim.
_________________
http://www.trt.net.tr/Canli/canli.aspx? ... URKU&slv=0
Başa Dön
babacan Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Prş Mar 17, 2011 8:45 am
Kayıt: Sal Oca 26, 2010 8:30 pm
Mesajlar: 287
Konum: Eskişehir pardus33 yazdı:
sevgili başkan böyle bir organizasyonu gerçekleştireceğiniz için
kutlarım sizi.allah devamını getirsin.
müsait olursam gelmek isterim.
Ben de isterdim ama ilerisini pek göremiyorum.
Yoğunluğum o kadar fazla ki...
Başarılar dilerim.
_________________
Sevgilerimle ...
2006 F 650 GS kırmızı
Başa Dön
airman Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Prş Mar 17, 2011 4:40 pm
Kayıt: Sal Oca 26, 2010 9:35 pm
Mesajlar: 13 KAMOK olarak aranızda bulunmak,hasret gidermek isteriz.Selamlar.
_________________
Ahmet sami ANTEBOĞLU
KAMOK
Kadirli Motosiklet Klübü
Başa Dön
Guven Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Prş Mar 17, 2011 10:27 pm
Başkan
Kayıt: Çrş Oca 20, 2010 11:14 am
Mesajlar: 2865
Konum: Hatay-Antakya airman yazdı:
KAMOK olarak aranızda bulunmak,hasret gidermek isteriz.Selamlar.
Çok memnun oluruz Ahmet Bey.
pardus33 yazdı:
sevgili başkan böyle bir organizasyonu gerçekleştireceğiniz için
kutlarım sizi.allah devamını getirsin.
müsait olursam gelmek isterim.
Teşekkür ederiz Mehmet Hocam.
İnşallah fırsat bulur gelirsiniz.
_________________
Sıtkı GÜVEN (50) 0+ 5323340829
CBF 1000 (Siyah İnci) 31 HS 497
Kawa KMX 125 (Sokak Kedisi) 31 K 4385
İnnova 125 (Beyaz Gelincik) 31 AAH 61
(Emeğe Saygı)
Başa Dön
hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Cum Mar 18, 2011 2:09 pm
Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 İşte listemiz...
1- Erhan Özal (Honda CRF 250) Hatay
2- Edip Vural (Suzuki DRZ 400) Hatay
3- Ahmet Can Akar (?) Hatay
4- Bülent Ködürgü (Yamaha XT 125) Hatay
5-Honda Ercan (Honda NX 400) Hatay
6-Murat Hubbezoğlu (Honda XL 200) Hatay
7-Sezer Gülşen (Yamaha TT 600) Hatay
8-Hasan Aksoy (Honda TA 650) Hatay
9-Cumali (Honda NX 400) Hatay
10-Ali Kemal Yiğitbaş (Yamaha XT 350) Hatay
11-Kadir Puloğlu (Yamaha XT 600) Adana
12-Alican Cerrah (Honda CRF 400) Adana
13-Çağatay Diner (KTM 450) Adana
14-Gökhan Karakoç (Honda XR 400) Adana
15-Fatih.......(Kawasaki KLR 250) Adana
16-Mustafa Subaşı (KTM 525) Adana
17-Enver Bozoğlan (Yamaha YZ 125) Adana
18-Duran Ulugöz (Kawasaki KMX 125) Adana
19-Bülent Güler (Suziki DR 400) Adana
20-Bülent Aladağ (Kanuni 250) Adana
21-Bülent mühür (Yamaha DTR 125) Adana
22-Metin...........(Kanuni 250) Adana
23-Erkan Puloğlu (Yamaha PV 50) Adana
24-Yılmaz Mutlu (Honda CRF 250) Gaziantep
25-İbrahim Mutlu (Honda CRF 250) Gaziantep
26-Kazım İKİZ (Ramzey 200) Adana
27-Fatih ÇOLAK (Yamaha XT 350) HATAY/Reyhanlı
28-Vedat Taşgit (Kawasaki 250) Tarsus
29-Mustafa Toy (Ramzey 200) Tarsus
30-Kamber Tura (Ramzey 200) Tarsus
31-Kamber Aydın(Husaberg 400) Mersin
32-Yusuf şahin ( ) Mersin
33-Serdar Kavgalı( )Hatay/isk
34-Ahmet Artuk ( )Maraş
35-Hüseyin Yuvayapan( )Maraş
En son hasancolakefe tarafından Sal Mar 29, 2011 6:30 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 3 kere düzenlendi.
Başa Dön
ATEŞ Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Cum Mar 18, 2011 5:25 pm
Kayıt: Pzt Şub 01, 2010 11:28 am
Mesajlar: 383 Okumamaya çalışıyorum olmuyor.
Yazmayacağım dedim olmadı.
Ya yapmayın dostlarım; bana da motor aldırmayın şimdi.
Yeminlen söylüyorum, içim gidiyor.
30 yıl önce iyiydi de,
bu yarım asırlık yaşta kırıklar iyileşmiyor çabuk.
Bir de beceremem artık.
Ayrıca...
_________________
e posta:
[email protected]
Başa Dön
hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Cum Mar 18, 2011 6:55 pm
Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81
ATEŞ yazdı:
Okumamaya çalışıyorum olmuyor.
Yazmayacağım dedim olmadı.
Ya yapmayın dostlarım; bana da motor aldırmayın şimdi.
Yeminlen söylüyorum, içim gidiyor.
30 yıl önce iyiydi de,
bu yarım asırlık yaşta kırıklar iyileşmiyor çabuk.
Bir de beceremem artık.
Ayrıca...
Ya üstat ben 50.yaş günümü kutluyorum görevim olmazsa kimse tutamaz beni sen eski topraksın birşey olmaz hakkı,akif Orun gibi genç motorcular bile geliyorlar sen gelmezsen ayıp olur şimdi.şaka bir yana seni bekliyoruz ateş.
Başa Dön
Eskiden itibaren mesajları göster: Tüm mesajlar1 Gün7 Gün2 Hafta1 Ay3 Ay6 Ay1 Yıl Sırala YazarMesaj tarihiKonu ArtanAzalan
6. sayfa (Toplam 7 sayfa)
[ 99 mesaj ] Sayfaya git Önceki 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 Sonraki
Forum ana sayfa » Genel Forumlar » Genel
Tüm zamanlar UTC
Kimler çevrimiçi
Bu forumu gezen kullanıcılar: hasancolakefe ve 0 misafir
Bu foruma yeni başlıklar gönderebilirsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap verebilirsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyebilirsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silebilirsiniz
Aranacak: Geçiş yap: Bir forum seçin ------------------ Genel Forumlar Duyurular Tanışma Odası Genel Geziler ve Toplantılar HAMOK Toplantıları Müsvedde Seyahatname Buluşmalar Motosikletsiz Geziler Teknik Forumlar Teknik Ekipman Sürüş Teknikleri Eğitimler İzlenimler Diğer Forumlar HAMOK Sohbet Sanatsal Faaliyetler İkinci el Anketler İstek ve Öneriler
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Türkçe çeviri: phpBB Türkiye