Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.

Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
AFcopycopy.jpg


10 Nisan 2011 Pazar günü Hamok olarak Reyhanlı Emniyet Müdürlüğü ile ortaklaşa yapılacak etkinliklerde, ilgi alanımız dahilindeki Enduro yarışı için kollarımızı sıvamış bulunuyoruz.

Enduro, Enduro-Cross ve Full Cross'ların katılacağı, toprak zemine sahip doğal parkurda full korumalı giysili ve A-2 ehliyetli her yaştan kişinin müracaat edebileceği, cc ayrımının olmadığı amatör bir yarışma olacak.
Kısaca bu yarışlar, ileride Motosiklet Federasyonunun nezdinde yapacağımız, lisanslı sporcuların yer alacağı profesyonel Enduro-Cross yarışlarına ilk hazırlık deneyimi olacak.

Enduro-Cross yarışması zamana karşı yarışlar olarak düzenlenecektir.

Buna göre;

Bahsedilen günde yapılacak etkinliklere göz attığımızda...

09.30- Atatürk Anıtı'na çelenk konulması

11.00- Reyhanlı Emniyet Müdürlüğü bahçesindeki ikramlar

12.00- Yenişehir Gölü kenarında yemek ikramı

14.30 Reyhanlı Çatalhöyük Doğal Parkur Enduro Cross Yarışları ve gösteriler.

Yarışlar öncesi ya da sonrası Reyhanlı Emniyet Müdürlüğü ve Hamok, güvenli motosiklet kullanımı kapsamında 500 adet kask dağıtımı yapacaktır.

Enduro yarışlarına komşu illerden de yarışmacılar katılacak.

Bu yarışlarda kazanan ilk üç yarışmacıya ödül olarak,

1.-Motosiklet Navigasyon Cihazı
2.-Telsiz Takımı
3.-Çadır, Mat

Bu sembolik ödüllerle taçlandırılacak ve ilimizde bir ilk olacak Enduro Yarışları için yarışmak isteyen arkadaşların, isimlerini yazdırmaları gerekiyor.

İşte listemiz...

1- Erhan Özal
2- Edip Vural
3- Ahmet Can Akar
4-

Etkinliklere tüm motosikletseverler davetlidir.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Hadi motosiklet net üyeleri öldünüzmü yav isimlerinizi bana yazdırabilirsiniz telefonom 0535 794 60 12:)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Yarişmacı olarak degildi Gaziantep MT olarak orda olacagız allahtan bir şey olmassa....



Böyle güzel bir etkinligi düşünen emegi gecen tüm motorcu dostlara Gaziantep den kucak dolusu selamlar...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel bir etkinlik olacağa benziyor.kısmet bakalım.düzenleyenlere ve emeği geçeceklere teşekkürler.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep Otomobil ve Motor Sporları kulubü ve Gaziantep MT olarak bu organızasyona 25 motosiklet ve 10 Off Rand arabasıyla bu organızasyona katılacagiz...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
Hasan abi. Allahtan bir mani cikmazsa destek icin oradayiz.
Erhan Dundar
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
ahmet adını yazdırmış olmalı vedat abi ben dedim kardeş hatta ne olur ne ıolmaz diye iki kişi dedim yarışacak belkiş huseyin abi girer yarışa ne malum
olmazmı
ne dersin
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Hasan abi merhaba. Etkinliği düzenleyenlere şimdiden teşekkür ediyorum. Son dakika bir aksilik olmazsa etkinliğe katılacağız. Etkinlikte görüşürüz inşallah.

H.A.İNAN
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
güzel bir etkinlik olacağa benziyor.kısmet bakalım.düzenleyenlere ve emeği geçeceklere teşekkürler.:rendeer:
Başkanım seni mutlaka bekliyoruz:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:21 ----------

Gaziantep Otomobil ve Motor Sporları kulubü ve Gaziantep MT olarak bu organızasyona 25 motosiklet ve 10 Off Rand arabasıyla bu organızasyona katılacagiz...
Süpersin ali:cat:Birgün önceden bekliyoruz:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 ----------

Hasan abi. Allahtan bir mani cikmazsa destek icin oradayiz.
Erhan Dundar
Sensiz olmaz Adaşımla beraber gelin Size termalden yer ayırtayım:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

:cat::cat:
inşallah bu yarışta yer alırız abi :))
Maraş tan tam katılım bekliyoruz gelmenizden çok mutlu olacağız:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:27 ----------

:p:)
ahmet adını yazdırmış olmalı vedat abi ben dedim kardeş hatta ne olur ne ıolmaz diye iki kişi dedim yarışacak belkiş huseyin abi girer yarışa ne malum
olmazmı
ne dersin
reyhanlıya geldiğinizdede isim yazdırabilirsiniz birgün önce göl kenarında çadır kurabilirsiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 ----------

Hasan abi merhaba. Etkinliği düzenleyenlere şimdiden teşekkür ediyorum. Son dakika bir aksilik olmazsa etkinliğe katılacağız. Etkinlikte görüşürüz inşallah.

H.A.İNAN
Adaş seni dört gözle bekliyorum:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:33 ----------

Tam olarak reyhanlının neresinde olacak bu etkinlik :silent:
Reyhanlı gölünün civarında olacak parkur çok güzel mutlaka bekleriz:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:36 ----------

HATAY MOTOSİKLET SPORLARI KULÜBÜ FORUMLARI

Çıkış [ hasancolakefe ] 0 yeni mesaj SSS Ara Üyeler Kullanıcı Kontrol Paneli

Son ziyaretiniz: Sal Mar 29, 2011 6:36 pm Zaman: Çrş Mar 30, 2011 7:40 pm


Cevaplanmamış mesajlar | Aktif başlıkları görüntüle Yeni mesajlar | Kendi mesajlarınız


Forum ana sayfa » Genel Forumlar » Genel
Tüm zamanlar UTC


____________________________________________________ ____________________________________________________
Forum kuralları

Forum kurallarını görüntülemek için lütfen buraya tıklayın


Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,Off Road Gösteri-Etkinlikleri



6. sayfa (Toplam 7 sayfa)
[ 99 mesaj ] Sayfaya git Önceki 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 Sonraki
Başlığa abone ol | Sık kullanılan başlık | Yazıcı görüntüsü | Arkadaşına gönder Önceki başlık | Sonraki başlık

Yazar Mesaj
hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Pzt Mar 14, 2011 5:49 pm



Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 metebey yazdı:
başkanım bende dominatorle katilsami yoksa nedersin yapa bilrmiyim

Mete torağında yarışırsan bir sıfır önde başlarsın ancak lastikleri değiştirmen
gerekir yoksa duvar çok dik çıkamazsın





Başa Dön

metebey Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Pzt Mar 14, 2011 5:53 pm




Kayıt: Prş Tem 15, 2010 7:03 pm
Mesajlar: 128
Konum: Hatay-Antakya hasancolakefe yazdı:
metebey yazdı:
başkanım bende dominatorle katilsami yoksa nedersin yapa bilrmiyim

Mete torağında yarışırsan bir sıfır önde başlarsın ancak lastikleri değiştirmen
gerekir yoksa duvar çok dik çıkamazsın

degiştiriz hasan abi gerekirze hani lastigi onerizsin yardimini bekliyorum

_________________
O Rh+

mete altunlu hatay reyhanlı

05366096192

Honda NX 650 DOMİNATÖR




Başa Dön

Akdenizli Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Pzt Mar 14, 2011 6:23 pm




Kayıt: Pzt Oca 25, 2010 9:15 am
Mesajlar: 233
Konum: İSKENDERUN Başkanım kask varda tesisatta eksikler var, hadi motoruda aldık desem Uzun süre ara vermek zorunda kalıncaaa yoksa kaçmaz bir eğlence vallahii
Tamam baskı bitince posterleri en nadide yerlere asacağımdan emin olun..

_________________
''Yaşa ki göresin, yaşa ki öğrenesin ! ''
(Babamın sözü)
Vedat AKYÜREK
532 256 77 30
1964 - 0+

En son Akdenizli tarafından Çrş Mar 16, 2011 10:40 am tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.




Başa Dön

hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Sal Mar 15, 2011 6:46 am



Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 Akdenizli yazdı:
Başkanım kasak varda fesisatta eksikler var, hadi motoruda aldık desem Uzun süre ara vermek zorunda kalıncaaa yoksa kaçmaz bir eğlence vallahii
Tamam baskı bitince posterleri en nadide yerlere asacağımdan emin olun..

Vedat'cım sen eski topraksın sana birşey olmaz buişte motordan ziyade tecrübe konuşur oda sende mevcut iki antremandan sonra form tutarsın Listede iskenderunlu motorcu göremedik toplayıver uyuyan iskenderunluları





Başa Dön

hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Sal Mar 15, 2011 6:48 am



Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 metebey yazdı:
hasancolakefe yazdı:
metebey yazdı:
başkanım bende dominatorle katilsami yoksa nedersin yapa bilrmiyim

Mete torağında yarışırsan bir sıfır önde başlarsın ancak lastikleri değiştirmen
gerekir yoksa duvar çok dik çıkamazsın

degiştiriz hasan abi gerekirze hani lastigi onerizsin yardimini bekliyorum

Mete'cim Dişli lastik takman gerekir yoksa rampada patinaj çekersin





Başa Dön

Akdenizli Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Çrş Mar 16, 2011 10:40 am




Kayıt: Pzt Oca 25, 2010 9:15 am
Mesajlar: 233
Konum: İSKENDERUN hasancolakefe yazdı:
Akdenizli yazdı:
Başkanım kasak varda fesisatta eksikler var, hadi motoruda aldık desem Uzun süre ara vermek zorunda kalıncaaa yoksa kaçmaz bir eğlence vallahii
Tamam baskı bitince posterleri en nadide yerlere asacağımdan emin olun..

Vedat'cım sen eski topraksın sana birşey olmaz buişte motordan ziyade tecrübe konuşur oda sende mevcut iki antremandan sonra form tutarsın Listede iskenderunlu motorcu göremedik toplayıver uyuyan iskenderunluları


Hasan ağabeyim teşekkür ederim iltifatına
Afişleri bekliyorum...
Ve bende katılıyorum.... (gaza getirdin beni)
Başkanım beni ekleyiver(hasan ağabeyin gazıyla)
XT 125 Vedat AKYÜREK - İSKENDERUN

_________________
''Yaşa ki göresin, yaşa ki öğrenesin ! ''
(Babamın sözü)
Vedat AKYÜREK
532 256 77 30
1964 - 0+




Başa Dön

Akdenizli Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Çrş Mar 16, 2011 1:45 pm




Kayıt: Pzt Oca 25, 2010 9:15 am
Mesajlar: 233
Konum: İSKENDERUN hasancolakefe yazdı:
Sıtkıcım afiş harika olmuş. sizden ricam Antakya belediye başkanı ile temasa geçip reklam panolarında afişin ücretsiz yayınlanmasını sağlarsanız iyi olur selamlar.


Bende İskenderun Belediye Başkanı ile görüşeceğim
Heyecanla afişleri beklemekteyim

İskenderun'dan Sinan Taşyürek'te Benim Ve tekteker Arif'in daveti ile Gösterilere katılmayı bir Onur olarak kabul etti..

_________________
''Yaşa ki göresin, yaşa ki öğrenesin ! ''
(Babamın sözü)
Vedat AKYÜREK
532 256 77 30
1964 - 0+




Başa Dön

hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro-Cross Yarış ve etkinlikleri.Gönderilme zamanı: Çrş Mar 16, 2011 2:45 pm



Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 Akdenizli yazdı:
hasancolakefe yazdı:
Sıtkıcım afiş harika olmuş. sizden ricam Antakya belediye başkanı ile temasa geçip reklam panolarında afişin ücretsiz yayınlanmasını sağlarsanız iyi olur selamlar.


Bende İskenderun Belediye Başkanı ile görüşeceğim
Heyecanla afişleri beklemekteyim

İskenderun'dan Sinan Taşyürek'te Benim Ve tekteker Arif'in daveti ile Gösterilere katılmayı bir Onur olarak kabul etti..

Vedat'cım isk daki reklam panoların ebatlarını verirsen onagöre afiş yaptırayım sana göndereyim önce bşk görüş tmm diyecekmi





Başa Dön

pardus33 Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Prş Mar 17, 2011 8:38 am




Kayıt: Prş Oca 28, 2010 6:55 am
Mesajlar: 131
Konum: bozyazı/mersin sevgili başkan böyle bir organizasyonu gerçekleştireceğiniz için
kutlarım sizi.allah devamını getirsin.
müsait olursam gelmek isterim.

_________________

http://www.trt.net.tr/Canli/canli.aspx? ... URKU&slv=0




Başa Dön

babacan Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Prş Mar 17, 2011 8:45 am




Kayıt: Sal Oca 26, 2010 8:30 pm
Mesajlar: 287
Konum: Eskişehir pardus33 yazdı:
sevgili başkan böyle bir organizasyonu gerçekleştireceğiniz için
kutlarım sizi.allah devamını getirsin.
müsait olursam gelmek isterim.



Ben de isterdim ama ilerisini pek göremiyorum.
Yoğunluğum o kadar fazla ki...

Başarılar dilerim.

_________________
Sevgilerimle ...

2006 F 650 GS kırmızı




Başa Dön

airman Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Prş Mar 17, 2011 4:40 pm




Kayıt: Sal Oca 26, 2010 9:35 pm
Mesajlar: 13 KAMOK olarak aranızda bulunmak,hasret gidermek isteriz.Selamlar.

_________________
Ahmet sami ANTEBOĞLU
KAMOK
Kadirli Motosiklet Klübü




Başa Dön

Guven Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Prş Mar 17, 2011 10:27 pm


Başkan


Kayıt: Çrş Oca 20, 2010 11:14 am
Mesajlar: 2865
Konum: Hatay-Antakya airman yazdı:
KAMOK olarak aranızda bulunmak,hasret gidermek isteriz.Selamlar.

Çok memnun oluruz Ahmet Bey.

pardus33 yazdı:
sevgili başkan böyle bir organizasyonu gerçekleştireceğiniz için
kutlarım sizi.allah devamını getirsin.
müsait olursam gelmek isterim.

Teşekkür ederiz Mehmet Hocam.
İnşallah fırsat bulur gelirsiniz.

_________________
Sıtkı GÜVEN (50) 0+ 5323340829
CBF 1000 (Siyah İnci) 31 HS 497
Kawa KMX 125 (Sokak Kedisi) 31 K 4385
İnnova 125 (Beyaz Gelincik) 31 AAH 61
(Emeğe Saygı)




Başa Dön

hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Cum Mar 18, 2011 2:09 pm



Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81 İşte listemiz...

1- Erhan Özal (Honda CRF 250) Hatay
2- Edip Vural (Suzuki DRZ 400) Hatay
3- Ahmet Can Akar (?) Hatay
4- Bülent Ködürgü (Yamaha XT 125) Hatay
5-Honda Ercan (Honda NX 400) Hatay
6-Murat Hubbezoğlu (Honda XL 200) Hatay
7-Sezer Gülşen (Yamaha TT 600) Hatay
8-Hasan Aksoy (Honda TA 650) Hatay
9-Cumali (Honda NX 400) Hatay
10-Ali Kemal Yiğitbaş (Yamaha XT 350) Hatay
11-Kadir Puloğlu (Yamaha XT 600) Adana
12-Alican Cerrah (Honda CRF 400) Adana
13-Çağatay Diner (KTM 450) Adana
14-Gökhan Karakoç (Honda XR 400) Adana
15-Fatih.......(Kawasaki KLR 250) Adana
16-Mustafa Subaşı (KTM 525) Adana
17-Enver Bozoğlan (Yamaha YZ 125) Adana
18-Duran Ulugöz (Kawasaki KMX 125) Adana
19-Bülent Güler (Suziki DR 400) Adana
20-Bülent Aladağ (Kanuni 250) Adana
21-Bülent mühür (Yamaha DTR 125) Adana
22-Metin...........(Kanuni 250) Adana
23-Erkan Puloğlu (Yamaha PV 50) Adana
24-Yılmaz Mutlu (Honda CRF 250) Gaziantep
25-İbrahim Mutlu (Honda CRF 250) Gaziantep
26-Kazım İKİZ (Ramzey 200) Adana
27-Fatih ÇOLAK (Yamaha XT 350) HATAY/Reyhanlı
28-Vedat Taşgit (Kawasaki 250) Tarsus
29-Mustafa Toy (Ramzey 200) Tarsus
30-Kamber Tura (Ramzey 200) Tarsus
31-Kamber Aydın(Husaberg 400) Mersin
32-Yusuf şahin ( ) Mersin
33-Serdar Kavgalı( )Hatay/isk
34-Ahmet Artuk ( )Maraş
35-Hüseyin Yuvayapan( )Maraş


En son hasancolakefe tarafından Sal Mar 29, 2011 6:30 pm tarihinde düzenlendi, toplamda 3 kere düzenlendi.




Başa Dön

ATEŞ Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Cum Mar 18, 2011 5:25 pm




Kayıt: Pzt Şub 01, 2010 11:28 am
Mesajlar: 383 Okumamaya çalışıyorum olmuyor.
Yazmayacağım dedim olmadı.
Ya yapmayın dostlarım; bana da motor aldırmayın şimdi.
Yeminlen söylüyorum, içim gidiyor.
30 yıl önce iyiydi de,
bu yarım asırlık yaşta kırıklar iyileşmiyor çabuk.
Bir de beceremem artık.

Ayrıca...


_________________
e posta: [email protected]




Başa Dön

hasancolakefe Mesaj Başlığı: Re: Hatay-Reyhanlı 10 Nisan Enduro,OffRoad EtkinlikleriGönderilme zamanı: Cum Mar 18, 2011 6:55 pm



Kayıt: Sal Şub 02, 2010 9:42 pm
Mesajlar: 81
ATEŞ yazdı:
Okumamaya çalışıyorum olmuyor.
Yazmayacağım dedim olmadı.
Ya yapmayın dostlarım; bana da motor aldırmayın şimdi.
Yeminlen söylüyorum, içim gidiyor.
30 yıl önce iyiydi de,
bu yarım asırlık yaşta kırıklar iyileşmiyor çabuk.
Bir de beceremem artık.

Ayrıca...


Ya üstat ben 50.yaş günümü kutluyorum görevim olmazsa kimse tutamaz beni sen eski topraksın birşey olmaz hakkı,akif Orun gibi genç motorcular bile geliyorlar sen gelmezsen ayıp olur şimdi.şaka bir yana seni bekliyoruz ateş.





Başa Dön

Eskiden itibaren mesajları göster: Tüm mesajlar1 Gün7 Gün2 Hafta1 Ay3 Ay6 Ay1 Yıl Sırala YazarMesaj tarihiKonu ArtanAzalan
6. sayfa (Toplam 7 sayfa)
[ 99 mesaj ] Sayfaya git Önceki 1 ... 3, 4, 5, 6, 7 Sonraki


Forum ana sayfa » Genel Forumlar » Genel
Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi
Bu forumu gezen kullanıcılar: hasancolakefe ve 0 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderebilirsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap verebilirsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyebilirsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silebilirsiniz


Aranacak: Geçiş yap: Bir forum seçin ------------------ Genel Forumlar Duyurular Tanışma Odası Genel Geziler ve Toplantılar HAMOK Toplantıları Müsvedde Seyahatname Buluşmalar Motosikletsiz Geziler Teknik Forumlar Teknik Ekipman Sürüş Teknikleri Eğitimler İzlenimler Diğer Forumlar HAMOK Sohbet Sanatsal Faaliyetler İkinci el Anketler İstek ve Öneriler


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Etkinliğimize dair son durum...

1-Daha önce ilan ettiğimiz etkinlik alanını değiştirmiş bulunuyoruz.

Buna göre;

Etkinlikler ve gösteriler Reyhanlı Yenişehir Gölü çevresinde yapılacaktır.

2-Etkinliğimize katılan motosikletlerin sayısının artması ve aralarında fazlaca cc farkı oluştuğu için gösteri sürüşünü iki ayrı kategoride değerlendireceğiz. (0-250 cc. ve 251 üstü cc.)

Bize tahsis edilen araziyi Reyhanlı Emniyet Müdürlüğü ve Belediye desteğiyle, üyelerimizden Hasan Çolakefe ile birlikte kısa sürede hazırladık.

Bunun yanında etkinliğin yapılacağı günden bir gün önce bizler için ayrılan ve güvenliği sağlanan göl kenarındaki alanda çadır kurmak mümkün.

Ben, 9 Nisan Cumartesi sabahı çadırımla birlikte orada olacağım. (Müsait olan arkadaşları bekleriz.)

İki günlük çalışmamızı özetlersek;

Arazimiz henüz boş.

DSCN3182Medium.jpg


İlk etapta belediyenin gönderdiği iş makinasıyla Hasan'ın kağıt üzerinde çizdiği taslağı araziye oturtmaya çalıştık.

DSCN3184Medium.jpg


Zavallı Gelinciğim otlara gömülmüş.

DSCN3186Medium.jpg


DSCN3187Medium.jpg


DSCN3189Medium.jpg


Parkur ortaya çıkmaya başladı.

DSCN3191Medium.jpg


DSCN3192Medium.jpg


Ve Fuat...Erhan'ın CRF'ye pisti göstermeye gelmiş.

DSCN3193Medium.jpg


DSCN3198Medium.jpg


Henüz oluşturduğumuz gevşek tümsekler. Fuat deniyor.

DSCN3201Medium.jpg


DSCN3202Medium.jpg


DSCN3203Medium.jpg


DSCN3205Medium.jpg


DSCN3207Medium.jpg


DSCN3208Medium.jpg


DSCN3210Medium.jpg


DSCN3214Medium.jpg


DSCN3215Medium.jpg


DSCN3218Medium.jpg


DSCN3222Medium.jpg


DSCN3223Medium.jpg


Çukurlar, tümsekler ortaya çıkmaya başladı.

DSCN3225Medium.jpg


Yemek molasııı...

DSCN3227Medium.jpg


DSCN3228Medium.jpg


Akabinde greyderimiz de geliyor. Esas işi bu araç yapacak.

DSCN3229Medium.jpg


DSCN3230Medium.jpg


İz olarak belirlediğimiz parkuru yol haline getiriyoruz.

DSCN3231Medium.jpg


İzahatlarımızı yaptık.

DSCN3232Medium.jpg


DSCN3233Medium.jpg


DSCN3235Medium.jpg


Offf...Londra asfaltı gibi oldu valla.

DSCN3237Medium.jpg


Fuat sabırsız.

DSCN3238Medium.jpg


DSCN3241Medium.jpg


DSCN3243Medium.jpg


DSCN3246Medium.jpg


DSCN3247Medium.jpg


RSCN3249Medium.jpg


Emniyet Müdürü'müz ziyaretimize geliyor.

DSCN3252Medium.jpg


DSCN3253Medium.jpg


DSCN3255Medium.jpg


DSCN3257Medium.jpg


DSCN3261Medium.jpg


DSCN3263Medium.jpg


Korkmayın, etkinlikte bu sevimli köpecik pistte olmayacak.

DSCN3264Medium.jpg


DSCN3265Medium.jpg


DSCN3267Medium.jpg


DSCN3269Medium.jpg


Rampalarımız tam şekillendi.

DSCN3270Medium.jpg


Yorulduk mu ne..!

DSCN3271Medium.jpg


Ellerine sağlık Ahmet. (Kepçeyi kullanan arkadaşımız.)

DSCN3272Medium.jpg


Biraz Yenişehir Göl çevresini tanıyalım.

DSCN3273Medium.jpg


DSCN3274Medium.jpg


Etrafında yeşil alanların, parkların, çay bahçelerinin, tuzda tavuk yapan lokantaların olduğu şirin bir göldür Yenişehir Gölü

DSCN3275Medium.jpg


DSCN3276Medium.jpg


DSCN3277Medium.jpg


DSCN3278Medium.jpg


DSCN3279Medium.jpg


Görünen köprünün sağ tarafı çadır kamp alanı olacak. (Aşağıdaki fotograflarda görebilirsiniz.)

DSCN3280Medium.jpg


Koruluklarda gezinti parkurları da var,

DSCN3281Medium.jpg


Piknik alanları da...

DSCN3282Medium.jpg


DSCN3283Medium.jpg


DSCN3284Medium.jpg


Tekrar parkurdayım.

DSCN3285Medium.jpg


Gölgeler uzadı iyice. Günü bitirdik sayılır.

DSCN3287Medium.jpg


DSCN3288Medium.jpg


Değişik bir bitki. Bilen var mı ? Nedir ?

DSCN3289Medium.jpg


İkinci gün...

Belediye bugün iş makinası ile birlikte 10-12 kadar işçi tahsis etti bize. Parkurdaki taşları toplayıp, çıkıntıları tesfiye edecekler.

DSCN3292Medium.jpg


DSCN3295Medium.jpg


Çukurlara son rötuşlar.

DSCN3297Medium.jpg


DSCN3299Medium.jpg


DSCN3301Medium.jpg


Emniyet Müdürü'müz ve Belediye yetkilileri bizi yalınız bırakmıyorlar.

DSCN3303Medium.jpg


DSCN3306Medium.jpg


Bugün Ali Kemal'de yanımızda.

DSCN3307Medium.jpg


Evet Hasan'ım, haklısın... Bu havada bu açık arazide geçirdiğimiz iki gün haşladı bizi.

DSCN3309Medium.jpg


DSCN3311Medium.jpg


DSCN3312Medium.jpg


Pist bitti sayılır. Fuat dayanamadı, damladı.

DSCN3313Medium.jpg


Üstelik Mitas'ları da taktırmış. Parçalar bu toprağı şimdi.

DSCN3314Medium.jpg


Dersleri boşmuş öğrencilerin. Onlar da ziyaretçilerimiz arasında.

DSCN3316Medium.jpg


DSCN3317Medium.jpg


İyi oldu iyi...

DSCN3318Medium.jpg


DSCN3319Medium.jpg


Uçak indir istersen.

DSCN3320Medium.jpg


Arkadaşların işleri bitti. Hepsine teşekkür ederiz.

DSCN3321Medium.jpg


DSCN3323Medium.jpg


Pistten ayrıldık. Şehir içinde yer alan afişler.

DSCN3325Medium.jpg


Şimdi de bir gün önce gelip çadır kurmak isteyen arkadaşlarımız için emniyetin bize tahsis ettiği çadır alanına bir göz atalım.
Öndeki elektrik direğinin önüne kuracağım çadırımı. (Orası benim. Kimse sulanmasın.)

DSCN3326Medium.jpg


Hemen yanımızda çay bahçesi var.

DSCN3327Medium.jpg


Sol taraf manzarası,

DSCN3328Medium.jpg


Sağ taraf manzarası,

DSCN3329Medium.jpg


Karşının manzarası

DSCN3330Medium.jpg


Köprünün üzerinden çadır kuracağımız alanın görüntüsü.

DSCN3334Medium.jpg


Gölde balıklarımız da var.

DSCN3335Medium.jpg


DSCN3337Medium.jpg


Bu da demin üzerinde olduğumuz Boğaz Köprüsü.

DSCN3339Medium.jpg


Çocuklar için oyun bahçemiz bile var.

DSCN3340Medium.jpg


Ve günü, greyfurt sularımızı içmek üzere Sn. Emniyet Müdürü'müze yaptığımız iade-i ziyaretle sonlandırıyoruz.

DSCN3342Medium.jpg


03 Nisan Pazar Günü sabah saatlerinde pistte olacağız. İlgili-ilgisiz tüm arkadaşlarımızı bekleriz.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Elinize,emeğinize sağlık.
etkinlikte görüşmek dileğiyle,selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst