- Katılım
- 29 Eyl 2005
- Mesajlar
- 4,008
- Konu Yazar
- #21
nöbeti cumartesi gününe aldırabilirsemr: artçımla birlikte oradayım :cat:
senin gelmemek gibi bir lüksün yok birlikte GAZ açmayı özledik :cat::rendeer:
nöbeti cumartesi gününe aldırabilirsemr: artçımla birlikte oradayım :cat:
nöbeti cumartesi gününe aldırabilirsemr: artçımla birlikte oradayım :cat:
SEVE SEVE bizim gönlümüz geniş, hele istanbuldan selamla gelene heryer serbest :cat:
senin gelmemek gibi bir lüksün yok birlikte GAZ açmayı özledik :cat::rendeer:
Ne yap ne et aldır.... :cat::cat::cat: Mazeret kabul olunmaz... :wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:![]()
1-APV41 +1
2-Kabataşlı +1
3-alp_tunay +1
4-DeKa +1
5-Özer + Racingcat
6- Mutto
7- Brakhill....
8-Navier...
Bu arada aksilik olacak ya, motorun kilometre teli koptu. İzmir'e yeni taşındığım için, çevreyi çok iyi bilemiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir dükkan ya da servis varsa şayet çok sevinirim![]()