[MTİZMİR]3/NİSAN/2011 SEZON AÇILIŞI (kahvaltılı)

Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Fotoğraf çekecek adam varsa ben gelmiyim boşuna :p Superlight'tan sonra alışamadım 500'lük makinanın yakışına.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Ahhh Ahhhh

Değerli dostlar bu seferde olmadı ya.Sezonun ilk gezisini nede güzel belirlemişsiniz ancak 3 Nisan 2011 Pazar günü yapacağınız bu etkinlik gününde maalesef Açık Öğretim Fakültesinin ilk vize sınavlarımız var.3 Nisan 2011 pazar günkü sınavlarımızdan dolayı bu ilk etkinliğe katılamadığım için özür diliyorum ve evet hepinize bir müjde mayıs ayında teslim almayı pilanladığım motorumu elime geçen mucize gibi olan para neticesinde motorumu 11 Nisan 2011 pazartesi teslim alıyorum ve aynı günde plaka ruhsat işlemlerini bitirmeyi pilanlıyorum.Hepimize ALLAH Kaza bela vermesin.Geziye katılan tüm arkadaşlarıma ve ailelerine kazasız belasız hayırlı sürüşler hayırlı bir hafta eylencesi diliyorum.
Sevgi ve Saygılarımla
İhsan
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
burada gezi bitmez SAĞLIK OLSUN devamı gelecektir :rendeer:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
İyi akşamlar herkese. İstanbul'dan selam getirdim desem, beni de kabul eder misiniz? :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
SEVE SEVE bizim gönlümüz geniş, hele istanbuldan selamla gelene heryer serbest :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Son bir kaç güncellememizi yapalım..... :cat::cat:
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
23
senin gelmemek gibi bir lüksün yok birlikte GAZ açmayı özledik :cat::rendeer:

eyvallah abi nöbeti aldım cumartesi'ye ama artçı yok sanırım hava durumu gözünü korkuttu :p:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:12 ----------

Ne yap ne et aldır.... :cat::cat::cat: Mazeret kabul olunmaz... :wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::p

mazeret yok abi nöbet işi tamam :))) beelki yalnız gelecem olan o..
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
1-APV41 +1
2-Kabataşlı +1
3-alp_tunay +1
4-DeKa +1
5-Özer + Racingcat
6- Mutto
7- .............


Bu arada aksilik olacak ya, motorun kilometre teli koptu. İzmir'e yeni taşındığım için, çevreyi çok iyi bilemiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir dükkan ya da servis varsa şayet çok sevinirim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
1-APV41 +1
2-Kabataşlı +1
3-alp_tunay +1
4-DeKa +1
5-Özer + Racingcat
6- Mutto
7- Brakhill....
8-Navier...

Bu arada aksilik olacak ya, motorun kilometre teli koptu. İzmir'e yeni taşındığım için, çevreyi çok iyi bilemiyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir dükkan ya da servis varsa şayet çok sevinirim :)

Bornovaya giderken Vatan computer in yanında DOĞA SUZUKİ servisi var.... Tuncay anlar o işlerden..Elide yatkındır..... :cat::cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tren kalkıyor sayım yapacağız son saat ler yarın akşam bu saatlerde way efendim ben bilmiyordum,görmedim,yan yattı,çamura battı demeyin :queen: sonra resimlere bakar ekmeğinizi ekrana yansıyan sucuklara bastırırsınız :wiinkk:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Cumartesi-pazar eğitimim var. Ama pazar programını cumartesi tam güne kaydırmaya çalışıcam. Bu arada hava durumu kötü gibi sanki. Ben yüzme bilmem, çok yağmur yağmasa bari.:silent:
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
ahh ahh içim gitti :pr: İstanbuldayım maalesef katılamıyorum ama çok isterdim :pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
resimlere bakar iç çekersiniz :salut: izmire gelirseniz her zaman bir organizasyon vardır :cat:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
cumartesi kesinleşir demiştim :( malesef gelemiyorum .. vardiyalı çalışmanın kötü yanları işte :( gecen toplantıyada işten kaçıp gelmiştim :D
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Tamamdır arkadaşlar.Yarın ben de varım. Tek sorun fabrikaya gidip motoru almam lazım, ordan gelirim toplantı yerine.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bol yağmur altında güzel bir kahvaltı olacağa benziyor.... :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst