[MTİZMİR]3/NİSAN/2011 SEZON AÇILIŞI (kahvaltılı)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yağmur olmazsa ilk çayı senden içerim :rendeer: yağmursuz bir gün olacak RABBİM motorcuları sever :cat:


Az zor gibi ya..Bakıcaz..... Rüzgar çıktı.. Dağıtır bulutları.... :p:p:p:p:p:p

İlk çaylar benden tamam....
Ama diğerleri senden... :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
nisanı boşver GELECEĞİM deyince aklım kaçtı :wiinkk: izmir bu kadar ağır misafiri nasıl kaldırır diye dertlenmeye başlamıştım :rendeer: sen gelirsen yenge gelir, M ün GELİR, istanbulun yarısı burada olur :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çıkıyorum şimdi...Görüşmek üzere...
Ama artçım yok.... :))
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
güzel bir havada, güzel bir günde, güzel bir yolda,güzel insanlarla güzel bir sezon açılışı yaptık :rendeer: kısacası GÜZELLİKLER LE DOLU BİR GÜNDÜ :cat: katılan katılamayan katılmak isteyen ve gönlü bizimle olan herkeze sonsuz TEŞEKKÜRLER :rendeer::rendeer:

NOT; ilgili topiğe resimler basılacak ve beğeninize sunulacaktır :bounce:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
çok gelmek isterdim ama olmadı hala işteyim ben gecenin körüne kadar :)
fotoğrafları bekliyoruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst