Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
azmet, sabret ve asla vazgeçme!!! şunu da unutma ki en iyi olan senin olandır...

Bu sözleri hatırladın herhalde.Ben benim motosikleti Diyarbakır'dan otobüsle 100 tl ye Merzifon'a getirttim.2 ay oldu.Kargo 150 tl idi ayrıca sandıklanmasını istediler.


evet bu sözler aslında kendime belirlediğim hedef lakin küçük bir şehirde yaşamak çok zor bilirsiniz :pale: siz motoru alırken diyarbakıra gitmeniz gerekti mi yoksa otobüse onlar mı verdi ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet doğrudur adım Emrullah ve Azerbaycan geleli daha 10 gün oluyor. Seninlede henüz yüzyüze görüşemedik ama forumlardan iyi tanıyorum. İnşallah fırsat olursa bir gezide tanışma fırsatı buluruz.

Bende üç seneden fazla süredir yurtdışında olduğumdan Türkiye'de motorum yoktu. ÖTV'nin inmesini de fırsat bilerek tekrar eski göz ağrıma döneyim dedim. Niyetim bu motoru uzun süreli kullanmak. Fırsat olduğunda da bundan ayrı olarak DL 650 vstrom almayı planlıyorum.

Emrullah biraderim selamlar...bugün inan 4 saate yakın Kasımla birlikteydik serviste...beraber yemek yedik...Kasım benim can dostum...konu açıldı senden de biraz bahsettik...:p senin makinanın ne kadar dolu olduğundan bahsettik...yukarı çıktığımda meraklandım bir baktım isim etiketinde akseuarlar demirler zenonlar falan...abovv...:pyer kalmamıoş o isim etiketinde...makinan full+full olmuş yani...toplamda kaça maloldu diye sormak isterim...galiba 4300 ü buldu...


makinan hazırdı ama plaka işlemleri için bekliyorsun galiba...güle güle kullan...bir gün Kasım sen ben falan Çınarcığa gidelim yaylaya çıkalım...Kasım gezi öncesi bi mıymıylığı tutar gelmek hususunda son dakikaya bırakır kararı...tembellik eder gelmez ama geldiğinde de iyi ki gelmişim der...:p

daha geçenlerde Yuvacığa gittik...yedek parça sorumlusu Şevkoyu tanırsın ...üçümüz kiremitte köfteleri lüplettik...bu saatte koyulurmu demeyin ahanda köfte resmini koydum...:p



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
evet bu sözler aslında kendime belirlediğim hedef lakin küçük bir şehirde yaşamak çok zor bilirsiniz :pale: siz motoru alırken diyarbakıra gitmeniz gerekti mi yoksa otobüse onlar mı verdi ?

Ben hiç gitmedim arkadaşımın arkadaşı vardı orada.Onun zzr 1100 motoru var.Bu işlerden anlıyor.O alıp gönderdi sağolsun.Ama motoru satanda alıp bana gönderende meslektaşım.Hiç tanımadığım kişiler değil.Güven sorunum olmadı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:32 ----------

Abolgi Ahmet abi erkencisin.Gezi var herhalde.Bir pazar sabahı hazırlıklara başlamış görünüyorsun.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bugün 100km yi devirdim. yakıt ibresi çok az kıpraştı. böyle giderse eğer 500km den çok yapacak gibiyim. kullanım tarzım 1-2-3-4-5 max 6000devir ilk 3 viteste max 5000devir. bugün bir ara 80km hıza kadar çıktım. keyifliydi. tek sıkıntı özellikle hatun sürücülerin korna çalması. kullandığım şeritte önde giden arabanın sol teker izine yakın seyrediyorum o nedenle çekil lan yoldan babında korna çalıyorlar. sağa yanaştığındada sıkıştırıyopr pek çok 4 tekerli lavuk. kıdemli rider larımız bize yol göstertin .

Ahmet Abi bu tür tacizlere 2 kişi veya daha fazla kişili sürüşlerde rastlamıyorsun.

çünkü adam olan dayaktan korkar

sağ şeridi hiç kullanma. ortadan, yol boşsa soldan git. gerekli olmadıkça konya yolu, eskişehir yolu ve istanbul yoluna tek başıma çıkmam. pantolon için de:

ya kilo vereceksin, herkese olan kısa paçalı pantolonlar gireceksin (ben yapamadım)

ya da dizlikleri çıkarıp dışarıdan dizlik takacaksın (ben yaptım)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
İnşallah kardeşim; Oralarda planlamada var, Atalarımızın atlarla dolaştığı, kanlarıyla suladığı dağlara bizlerde ulaşıp yerinde bir fatiha okuyabilme şerefine ulaşırız inşallah.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:29 ----------

CBF CİLER TEKRAR SORUYORUUUUM; 1-2-3 Nisan Sarıcakaya motosiklet şenliklerine gelen var mı?

Tüm motorcu arkadaşlar Şehitliklere beklerim,klavuzluk yaparım,yardımcı olurum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[/COLOR]CBF CİLER TEKRAR SORUYORUUUUM; 1-2-3 Nisan Sarıcakaya motosiklet şenliklerine gelen var mı?

senlik2011.png


mevsim itibariyle bölgesel bir festival olmaktan öte çıkamıyor..Haziran Temmuzda olsa kaçırılmaz fırsat...


Bak şöyle benzetme yapalım.

Doğan=cbr125
.............................=======> cbf125 = Doğan görünümlü Şahin :queen:
Şahin=cbf150

hatları ne kadar düzgün olursa benim altımda sırıtıyor...yani ben yuvarlak hatlı makinaları seviyorum nedense...ama duruşu iyi cbf 125 in...


http://www.motoaktuel.com/blog/index.php/2009-honda-cbf-125



Tüm motorcu arkadaşlar Şehitliklere beklerim,klavuzluk yaparım,yardımcı olurum.

eyvallah biraderim...inşallah bu yaz sendeyiz...:rendeer:
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Bir kere cbf 125 arka amortisörden kaybediyor.Ybr 125 ten vaz geçmemin en önemli ve yegane nedeni arka amortisörünün cbf 150 den farklı olması.Kısacası konfor farkı.
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
31
Emrullah biraderim selamlar...bugün inan 4 saate yakın Kasımla birlikteydik serviste...beraber yemek yedik...Kasım benim can dostum...konu açıldı senden de biraz bahsettik...:p senin makinanın ne kadar dolu olduğundan bahsettik...yukarı çıktığımda meraklandım bir baktım isim etiketinde akseuarlar demirler zenonlar falan...abovv...:pyer kalmamıoş o isim etiketinde...makinan full+full olmuş yani...toplamda kaça maloldu diye sormak isterim...galiba 4300 ü buldu...


makinan hazırdı ama plaka işlemleri için bekliyorsun galiba...güle güle kullan...bir gün Kasım sen ben falan Çınarcığa gidelim yaylaya çıkalım...Kasım gezi öncesi bi mıymıylığı tutar gelmek hususunda son dakikaya bırakır kararı...tembellik eder gelmez ama geldiğinde de iyi ki gelmişim der...:p

daha geçenlerde Yuvacığa gittik...yedek parça sorumlusu Şevkoyu tanırsın ...üçümüz kiremitte köfteleri lüplettik...bu saatte koyulurmu demeyin ahanda köfte resmini koydum...:p

Metehan kardeşim benim içinde çok iyi olur. Uzun süredir zaten yurtdışında olduğumdan gezilere hasret kaldım. Hele senin yaptığın gibi bazı arkadaşların gezi sonrası o yemek resimlerini yapıştırmaları hepten adamı yoldan çıkarıyor. :)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ahmet Abi bu tür tacizlere 2 kişi veya daha fazla kişili sürüşlerde rastlamıyorsun.

çünkü adam olan dayaktan korkar

sağ şeridi hiç kullanma. ortadan, yol boşsa soldan git. gerekli olmadıkça konya yolu, eskişehir yolu ve istanbul yoluna tek başıma çıkmam. pantolon için de:

ya kilo vereceksin, herkese olan kısa paçalı pantolonlar gireceksin (ben yapamadım)

ya da dizlikleri çıkarıp dışarıdan dizlik takacaksın (ben yaptım)

Evren Arkadaşıma katılıyorum. Biz de trafikte bir araç olduğumuzdan bizim de bir araçlık alanı kullanmak için hakkımız var. Şöyle diyelim, bizim motoru konumladığımız yer bir aracın gireceği yer olsun, sağ şeridi pek kullanmayın, dikkatsizce kapı açanlar, otobüsün minibüsün kapısından önünüze atlayanlar. Araçların arasından yola fırlayanlar direk önünüzde belirir. Ayrıca sağa yanaşmaya çalışan araçlar size aldırmadan sizi sıkıştırırlar. Orta ve sol şeritleri kullanın. Hız limiti aslında otomobilden bu yüzden fazla olmalıdır. Arkanızdaki otomobil her zaman sizi geçmeye çalışır. Bu durumlarda hep şeridinizin solunda konumlanın ki sizi sıkıştırıp şeritten atmaya çalışmasınlar. Sağda durduğunuzda sizin o şeritte fazlalık olduğunuzu düşünüp şeridinize girerler ve sizi sağ şeride kaçmaya zorlarlar. Sollamalarda mutlaka korna kullanın , çekinmeyin üşenmeyin, sizi mutlaka fark etsinler. Siz tam aracı geçeyim derken, canı sıkılıp sol şeridde biraz basayım diye düşünen birisi direk üzerinize kırabilir. Güzergahınızı trafiğin hızlı seyrettiği büyük araçların, kamyon ve otobüslerin çok bulunduğu şehirler arası yollardan mümkün olduğunca kaçınarak planlayın. Alternatif şehir içi yolları yolunuzu uzatsa bile tercih edin. Nasıl olsa trafiğe takılma gibi bir derdimiz yok. Konya yolunda 80 ile seyrederken sol şeritte bir aracın size çarpması direk ölmeniz demektir bunu unutmayın. Şerit konumlanmanızı da genelde ortada konumlanarak yapın, pek sağda kalmayın. Solda kalarak tali yollardan önünüze çıkabilecek araçlardan kaçmanız da daha kolay olur. Yol durumuna göre her zaman önünüzdeki aracın hep ani fren yapabileceğini düşünerek uzaklığınızı ayarlayın. Sinyal vermeden önünüze dönebileceğini hesaplayarak, önünüzde bir yol ayrımı, sokak cadde girişi görebiliyorsanız, hep kaçma manevrası yapabileceğiniz konumda kendinizi konumlayın. Kaçınılmaz bir kaza pozisyonunda peglerin üzerinde ayağa kalkarak çarpmaya çalışın. BU sizi çarptığınız aracın üzerinden fırlayıp gitmenize , aracın camından içeri girmemenize yardımcı olur. Işıklarda arkanızda bir araç olacak şekilde durun, son sürat gelip ışıkta duramayacak birisi gelip arkadan çarpabilir.HER AN ARKANIZDAN GELEBİLECEK SORUMSUZ, SARHOŞ YADA ACEMİ BİR SÜRÜCÜNÜN OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNEREK ONA UYGUN DAVRANINIZ. Kavşaklarda önceliği sizin olsa bile otomobillere verin. Öncelik bendeydi diye düşünen otomobil size yandan çarpıp bacağınızı kırabilir. Neyse fazla korkutmayayım :)

http://alfamotosiklet.blogspot.com/search?q=konumlanma

bu siteden faydalı bilgiler edindim. Bu konuları okuyun.
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
3te ümitköy arkadyum avm'nin yanında bahçemiz'deyiz. görüşmek dileğiyle.

505 586 30 07 ben şimdi tura çıkıyorum. arayın buluşalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Debriyaj ayarını yaptim.
Tam istediğim düzeyde kavrama yapıyor şimdi.
Vites geçişlerinde de sıkıntı yok ::coool::

Teşekkürler Metehan abi ::shake2::

Birazdan arka frenlere bi bakıcam.
Çok aşşagıda tutuyor.
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
Debriyaj ayarını yaptim.
Tam istediğim düzeyde kavrama yapıyor şimdi.
Vites geçişlerinde de sıkıntı yok ::coool::

Teşekkürler Metehan abi ::shake2::

Birazdan arka frenlere bi bakıcam.
Çok aşşagıda tutuyor.

hacı aynı sorunlar benım makınede de var debriaj tuhaf ve arka firen aşağıda tutuyo.. bi ara benimkine de ayarlıyalım senle.. elin alıştı ne de olsa....
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hacı aynı sorunlar benım makınede de var debriaj tuhaf ve arka firen aşağıda tutuyo.. bi ara benimkine de ayarlıyalım senle.. elin alıştı ne de olsa....

bence o debriyaja hiç ellemeyin servise gittiğinizde ustaya nerde kavramasını istiyosanız söyleyin ayarlasın sonra ayar tutmuyo bi türlü:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------

Debriyaj ayarını yaptim.
Tam istediğim düzeyde kavrama yapıyor şimdi.
Vites geçişlerinde de sıkıntı yok ::coool::

Teşekkürler Metehan abi ::shake2::

Birazdan arka frenlere bi bakıcam.
Çok aşşagıda tutuyor.

arka fren için arka kampananın sağ tarafında fren pedalına bağlı somunu sıkman yeter :cat:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence o debriyaja hiç ellemeyin servise gittiğinizde ustaya nerde kavramasını istiyosanız söyleyin ayarlasın sonra ayar tutmuyo bi türlü:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------



arka fren için arka kampananın sağ tarafında fren pedalına bağlı somunu sıkman yeter :cat:

Aynen kardeşim. :cat:

hacı aynı sorunlar benım makınede de var debriaj tuhaf ve arka firen aşağıda tutuyo.. bi ara benimkine de ayarlıyalım senle.. elin alıştı ne de olsa....

Tamam tayfun yaparız.
Zaten ufak bi işlem :cat:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
son durum

yarım depoyla 230 km... (yanı sadece ortalama 25tl ile 230km)


ben bir daha arabaya binmem :flower::flower::flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst