Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kötü de olmadı ama hiç olmazsa motorun hakkı olan parayı veriyoruz devlet için önemsiz ama bizim için çok önemli bir durum bu ötv indirimi. inşallah zamlı satıştan almazsın zam bekleniyor sezon dolayısıyla

kardeş valla beni bu topikte bilen bilir.. motor meselesi şans meselesi ben 2007 de zamdan 10 dk önce almıştım sözleşmeyi imzaladık fabrikadan bayiye mail gelmişti hiç unutmuyorum 3200 e aldığım motor 3750 olmuştu, ancak benim cbf de baya problem çıkmıştı geçmiş zaman geleceğe bakmak gerek hepimizin hakkında hayırlısı inşallah..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sana da patlıcan biber közleriz bilader ayıpsın...


reflü derken başkanım.....:silent:

Mide deki asit'in bogaza çıkıp yemek borusunu yakması.
Ama geçici bi durum bu, her insanın midesinde zaman zaman görülen bişey.
Bi süre saglıklı beslenirsen sorun kalmıyor.
Bu aralar biraz stres yaptigim şeyler oldu, ondan kaynaklandi sanirim.
Yahu zaten bende her türlü hastalik var :cherry:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
topiğin ağır abileri hadi organize edelim sağlam bi toplantı.... benim gibi çaylağa düşmez heralde bu işler

icraat bekliyoruz....


nerdesiniz sesim geliyomuu heeeeeeeyyyy:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
topiğin ağır abileri hadi organize edelim sağlam bi toplantı.... benim gibi çaylağa düşmez heralde bu işler

icraat bekliyoruz....


nerdesiniz sesim geliyomuu heeeeeeeyyyy:queen::queen::queen:

bence biraz sabret o gezi işinde hem havalar ısınsın hem de herkes kışlıklarını rafa kaldırsın metehan abiyi dürtersiniz bizi geziye götür diye takılırsınız peşine :queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Şalom cbfci gangeitalar...:p iş yoğunluğu nedeniyle nete giremiyorum...inşallah en yakın zamanda sizlerin mutluluğuna ortak olacağım...


yeni motör sahabısı arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim...

tek tek irdeleyip muhabbete katılırım uygun zamanda...son mesajım 999.sayfadaydı...şimdi takip bile edemiyoruz artık...Allaha emanet olun....
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Mrb arkadaşlar.
motor bulamıyorsanız ve fiyat dengesiz diyorsanız ben BALIKESİR Honda ile on gün öncesi görüşmüştüm ve motor yoktu ama 25 mrt gibi gelicek demişlerdi fiyatta uygundu fakat ben kendi bölgemden bağlantı yapıp kaporayı verdim amma daha benim motorum gelmedi ki bugün BALIKESİR HONDA beni aradı siyah ve gri var gel al dedi.öncelikle bu bayiiye teşekkür ediyorum dürüstlüğünden dolayı vede almak isteyen arkadaşlarım irtibat a geçebilirler.
saygılarımla
hoşcakalın
Ercan.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
8
CBF 150 pazar geliyor

ben denizlide yim.arkadaş izmirden binerek gelecek pazargünü.çanta ,kaskta aldık.gelse de binsek.gezi için haber verin bende geleyim.:queen :
yeni motorlar Hepimize hayırlı olsun.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Mrb arkadaşlar.
motor bulamıyorsanız ve fiyat dengesiz diyorsanız ben BALIKESİR Honda ile on gün öncesi görüşmüştüm ve motor yoktu ama 25 mrt gibi gelicek demişlerdi fiyatta uygundu fakat ben kendi bölgemden bağlantı yapıp kaporayı verdim amma daha benim motorum gelmedi ki bugün BALIKESİR HONDA beni aradı siyah ve gri var gel al dedi.öncelikle bu bayiiye teşekkür ediyorum dürüstlüğünden dolayı vede almak isteyen arkadaşlarım irtibat a geçebilirler.
saygılarımla
hoşcakalın
Ercan.


teşekkür ederim. sabah aradım balıkesir hondayı. liste fiyatının altına düşmüyorlar haklı olarak. talebin çok olduğunu 2-3 güne satılabileceğini söylediler. mesafe yakın olsa binip gelirim fakat kargoyla toplam boş motor 4000 tl ye geliyor bu da işime gelmedi. şeytan diyor git bulunduğum yerde bayisi ve servisi olan mondial al. çıldırmak üzereyim :salut:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Rodajdaki arkadaşlar.
Yakıt durumunuz ne alemde?

Ben dün depoyu full'ledim.
Şuan 70 km'deyim, gösterge çubugu en fazla 1mm aşşagı indi. :silent:
Göstergemi arızalı acaba dedim..
Depo kapagını açtım baktım benzin oldugu gibi duruyor depoda..
Motor hiç bişey yakmamış sanki :silent:
Motoru hiç zorlamıyorum yalnız.

Sizde durumlar nasıl?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
Rodajdaki arkadaşlar.
Yakıt durumunuz ne alemde?

Ben dün depoyu full'ledim.
Şuan 70 km'deyim, gösterge çubugu en fazla 1mm aşşagı indi. :silent:
Göstergemi arızalı acaba dedim..
Depo kapagını açtım baktım benzin oldugu gibi duruyor depoda..
Motor hiç bişey yakmamış sanki :silent:
Motoru hiç zorlamıyorum yalnız.

Sizde durumlar nasıl?


hacı 155km deyım ilk 100km acemilikten biraz zorladım.. sokak aralarında 2-3 viteste sürüyorum 3/4 bezinim var hala...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Hayır çok degil.
Aksine çok az yakmış.
Üstelik rodajda olmasına ragmen.
Tahminimce rodaj sonrası yakıt tüketimi dahada düşecek.
Senin söyledigine göre, bir depo ile 600-650 km arasi gitmesi lazim.

Ben henüz 70 km'deyim, motorun benzini depoda oldugu gibi duruyor.

Ben hiç bu kadar beklemiyordum.
Bu yeni kasalar hiç yakmıyor galiba :silent:
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
Hayır çok degil.
Aksine çok az yakmış.
Üstelik rodajda olmasına ragmen.
Tahminimce rodaj sonrası yakıt tüketimi dahada düşecek.
Senin söyledigine göre, bir depo ile 600-650 km arasi gitmesi lazim.

Ben henüz 70 km'deyim, motorun benzini depoda oldugu gibi duruyor.

Ben hiç bu kadar beklemiyordum.
Bu yeni kasalar hiç yakmıyor galiba :silent:

hacı ilk depoda hesap yapmak zor... bi bitirelim ilk depoları ikinci depoda km de ne yaktığı belli olur.. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst