- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
kötü de olmadı ama hiç olmazsa motorun hakkı olan parayı veriyoruz devlet için önemsiz ama bizim için çok önemli bir durum bu ötv indirimi. inşallah zamlı satıştan almazsın zam bekleniyor sezon dolayısıyla
kardeş valla beni bu topikte bilen bilir.. motor meselesi şans meselesi ben 2007 de zamdan 10 dk önce almıştım sözleşmeyi imzaladık fabrikadan bayiye mail gelmişti hiç unutmuyorum 3200 e aldığım motor 3750 olmuştu, ancak benim cbf de baya problem çıkmıştı geçmiş zaman geleceğe bakmak gerek hepimizin hakkında hayırlısı inşallah..

