arkadaşlar DURO lastikleri servisler satın alıyormu? çok ilginç. bende hiç kullanılmamış orjinal duro lastikler duruyor da.eğer servis alıyorsa hemen götüreyim başka birşeyle takas yaparım

eldiven v.s. gibi.:queen:
yeni motosikletlerine kavuşan arkadaşlarıma hayırlı uğurlu olsun.güle güle kullanın.
topik 1005 sayfa olmuş..tühh ya kutlayamadık 1000. sayfayı.. neyse 1005'de hayırlı olsun :queen:
arkadaşlar bu motor yağını ben bulamadım, istanbul anadolu yakasında yada avrupa yakası(levent beşiktaş m.köy civarı yakın yerler dahilinde)nereden temin edebiliriz bilen varmı?
ismail abimize bir oy'da benden.. hadi bakalım.sonuçları bekliyoruz:rendeer: