Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
ark lar bugün akşamüstü bende motorumu teslim aldım . alır almaz serviste duro lastikleri söktürüp iade ederek pirelli mt 65 ler ile değiştirdim ayrıca serviste koruma demiri ve yan ayaklık montajıda yapıldı işyerime gelir gelmezde cant şeridi ile bikaç stiker da ben yaptım bakalım beğenecekmisiniz
http://img39.imageshack.us/i/24032011119.jpg/
http://img855.imageshack.us/i/24032011121.jpg/
http://img148.imageshack.us/i/24032011118.jpg/
http://img217.imageshack.us/i/24032011117.jpg/[/url resimler,i beceremediysem düzeltiverin gari
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ark lar bugün akşamüstü bende motorumu teslim aldım . alır almaz serviste duro lastikleri söktürüp iade ederek pirelli mt 65 ler ile değiştirdim ayrıca serviste koruma demiri ve yan ayaklık montajıda yapıldı işyerime gelir gelmezde cant şeridi ile bikaç stiker da ben yaptım bakalım beğenecekmisiniz
http://img39.imageshack.us/i/24032011119.jpg/
http://img855.imageshack.us/i/24032011121.jpg/
http://img148.imageshack.us/i/24032011118.jpg/
http://img217.imageshack.us/i/24032...ın... lastiklerin fiyatını öğrenebilirmiyim?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ark lar bugün akşamüstü bende motorumu teslim aldım . alır almaz serviste duro lastikleri söktürüp iade ederek pirelli mt 65 ler ile değiştirdim ayrıca serviste koruma demiri ve yan ayaklık montajıda yapıldı işyerime gelir gelmezde cant şeridi ile bikaç stiker da ben yaptım bakalım beğenecekmisiniz
http://img39.imageshack.us/i/24032011119.jpg/
http://img855.imageshack.us/i/24032011121.jpg/
http://img148.imageshack.us/i/24032011118.jpg/
http://img217.imageshack.us/i/24032...mageshack.us/img148/754/24032011118.jpg[/IMG]
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
saolun teşekkür ederim . lastiklerin takımını 120 liraya aldım. 2010 28. hafta tarihli. durolarıda servise 100 liraya verdim sıfır olarak satacaklar onlarda
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ayrıca duroları hiç kullanmadan değiştirmekle çok iyi bir tercih yapmışsın. :cat:
120 lira ile fiyatıda çok uygun, Michelin'lerde 150-160 TL civarındaydı en son.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
Ayrıca duroları hiç kullanmadan değiştirmekle çok iyi bir tercih yapmışsın. :cat:
120 lira ile fiyatıda çok uygun, Michelin'lerde 150-160 TL civarındaydı en son.

doğru diyosun ilk tercihim michelinden yanaydı benimde ama fuarda bütün herkesin stokları tükanmiş en erken nisan başı gelir diyolar kaç yere sorduysam . motoruda lastikleriyle alsam bu sefer duroları vereemzdim yola çıkarttığımda. o yüzden pirelli aldım bende
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
şaka bi yana valla ismail aga gelemedim yalan oldu iptal oldu bakalım program değişirse belki 1 ay içinde bu sefer kesin gelirim gibi nasip gelipte aramamak olur mu hiç hacı :wiinkk::bounce::rendeer:

Tamam Murat, Ankara'ya uğrarsan görüşürüz inş. :cat:

doğru diyosun ilk tercihim michelinden yanaydı benimde ama fuarda bütün herkesin stokları tükanmiş en erken nisan başı gelir diyolar kaç yere sorduysam . motoruda lastikleriyle alsam bu sefer duroları vereemzdim yola çıkarttığımda. o yüzden pirelli aldım bende

Tam anlayamadım. Çıkan Duro lastikleri ücreti karşılığında aldılarmı? :silent:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
saolun teşekkür ederim . lastiklerin takımını 120 liraya aldım. 2010 28. hafta tarihli. durolarıda servise 100 liraya verdim sıfır olarak satacaklar onlarda

gerçekten yeniyken vermekle en iyisini yapmışsın.ben de değiştircem ama 30km yol yaptım şimdi alırlar mı bilmiyorum.sen hangi serviste değiştirdin lastikleri?
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
ewet lastikleri sandıktan çıkar çıkmaz söktüğüm için neticede sıfır . onların tanesini 65 liraya satıyolarmış bende 100 liraya verdim takımını napacam
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
evt arkadaşlar motorlarınız hayırlı olsun.Şimdi sizlerden bilgi bekliyoruz.Bende artık yavaş yavaş son düzlüğe geldim.Motor seçimi yapmak üzereyim.Şuan itibariyle apache biraz daha ağır basıyor.Bu yeni model cbf 150 hakkında bilgilenmek istiyorum.Heran kararım değişebilir.Servis çok iyi yedek parça bol ve ucuz honda kalitesi bunları kabul ediyorum fakat motor ile ilgili en basitinden yeni teknoloji olduğu için eski kasalardaki kronik motor yağ eksiltme sorunları var mı acaba? saygılar
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
ben de şaşırdım harbiden:) sonra da üzüldüm böyle bişey yapmadığım için.bu arada bugün motor ayaklıktayken arka lastiği çevirince çok hafif yalpa yaptığını farkettim.ne yapmam lazım.lastik değişimine gittiğimde balans ayarıyla giderilebilir mi?
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
Ben o duro lastiklere para veren olacağını hiç düşünmemiştim :)
O yüzden biraz şaşırdım. Çok iyi yapmışsın. :cat:

ewet haklısın ama herkes bizim gibi düşünmüyor bazı insanlar orjinali neyse ondan şaşmam mantığıyla hareket ettiğinden servistende duro lastik istiyolar. öyleki yerine daha ucuza michelin falan versen değişik diye tereddüt edecek insanlar var. birde her malın bir alıcısı vardır . duroyu koca honda bile tercih edip aldıktan sonra vatandaş neden almasın :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Selamlar arkadaşlar,yeni motor alan tüm arkadaşların kazasız belasız kullanmaları dileğiyle hayırlı olsun...iki haftadır bilgisayarımda bir sorun vardı sizlerden uzak kaldım biraz...Oyumuda Aydoğanx'a verdim hayırlı olsun...:mrgreen::cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Selamlar arkadaşlar,yeni motor alan tüm arkadaşların kazasız belasız kullanmaları dileğiyle hayırlı olsun...iki haftadır bilgisayarımda bir sorun vardı sizlerden uzak kaldım biraz...Oyumuda Aydoğanx'a verdim hayırlı olsun...:mrgreen::cat:
Selam Bruce, sen yokken 1000.sayfayı devirdik :)
Oy için teşekkürler

oyumu AydoğanX e verdim...iyi akşamlar..
Teşekkürler dostum.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
arkadaşlar DURO lastikleri servisler satın alıyormu? çok ilginç. bende hiç kullanılmamış orjinal duro lastikler duruyor da.eğer servis alıyorsa hemen götüreyim başka birşeyle takas yaparım :p eldiven v.s. gibi.:queen:

yeni motosikletlerine kavuşan arkadaşlarıma hayırlı uğurlu olsun.güle güle kullanın.

topik 1005 sayfa olmuş..tühh ya kutlayamadık 1000. sayfayı.. neyse 1005'de hayırlı olsun :queen:

arkadaşlar bu motor yağını ben bulamadım, istanbul anadolu yakasında yada avrupa yakası(levent beşiktaş m.köy civarı yakın yerler dahilinde)nereden temin edebiliriz bilen varmı?
mobilya.jpg


ismail abimize bir oy'da benden.. hadi bakalım.sonuçları bekliyoruz:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst