Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
Az önce Otosever ile görüştüm, önümüzdeki hafta içi iş çıkışı gidip kapora bırakıcam, plaka dahil 3900 diyorlar, 140 lirada yan ayaklık ve alt üst koruma demiri. Çanta ise sadece SHAD marka var imiş. Metehan abi shad markayı tercih etmememi söyledi. Sanırım çantayı sirkeciye gidip daha sonra alacağım. 40 litre KAPPA tercih edicem.
Motoru plakası ile beraber nisan ortasında teslim edeceklerini söylediler.

kardeş sitede çoğu 3500tl ye alıyor plakayla 3780 tl ye yani motoru. sen 3900almışsın bu fark neden vade farkı mı.....
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
3500 TL olanlar eski kasalar. Anes motorda da var aynıları

Alakası yok dostum ben 3550 ye yeni kasayı alıyorum plaka hariç bence bayilerin tekel olması etkili olur bu duruma siz siz olun vermemeye çalışın hem plakadan kazanıyorlar hem de önerilen satış fiyatına kâr koyup oradan da kazanıyorlar ayıptır yaptıkları...:farao:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Alakası yok dostum ben 3550 ye yeni kasayı alıyorum plaka hariç bence bayilerin tekel olması etkili olur bu duruma siz siz olun vermemeye çalışın hem plakadan kazanıyorlar hem de önerilen satış fiyatına kâr koyup oradan da kazanıyorlar ayıptır yaptıkları...:farao:

3900 dedikleri fiyat plaka dahil fiyatı, ben sadece gidip ruhsatımı ve motorumu teslim alacağım
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
3750 ye plaka dahil veren bayiler var o yüzden fiyat abartı tekelliklerinden dolayı 3900 dediklerini düşünüyorum

bende bu fiyata aldım güngör motordan.. bana en uzak bayii güngör dü ama ben yinede oradan almayı tercih ettim. motor gelir gelmez teslim ettiler ve kapıma kadar kendi araçlarıyla getirdiler. aldığım tüm ürünlerde de dip fiyata kadar indiler. satış sorumlusu atilla yoğun ama alakalı bi arkadaş benden selam söylerseniz yardımcı da olur. ben motor alırken bütün bayilerden telefonla fiyat aldım sizde muhakkak telefonla teklif alın....

tavsiye ederim:cat:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Arkadaşlar gelecek olanlar varsa ben seve seve karşılayabilirim..

dostum ben gelmeyi düşünüyorum . işi ayarlayabilirsem eğer geleceğim. rodajın son 500km sinide uzun yolda yapayım. kayınbirader var eskişehirde ona uğrarım sonrada kamp alanına geçerim diyorum bakalım hele daha 1 hafta var haberleşiriz.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
bende bu fiyata aldım güngör motordan.. bana en uzak bayii güngör dü ama ben yinede oradan almayı tercih ettim. motor gelir gelmez teslim ettiler ve kapıma kadar kendi araçlarıyla getirdiler. aldığım tüm ürünlerde de dip fiyata kadar indiler. satış sorumlusu atilla yoğun ama alakalı bi arkadaş benden selam söylerseniz yardımcı da olur. ben motor alırken bütün bayilerden telefonla fiyat aldım sizde muhakkak telefonla teklif alın....

tavsiye ederim:cat:

Tayfun arkadaşım güzelce açıklamış güngör motor konşuk motor gibi bayilerden fiyat alabilirsiniz yeter ki önce fiyat analizi yapın olmadı metehan abiyi devreye sokun elinden geleni yapacaktır :mrgreen::cat:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Arkadaşlar birşey sormak istiyorum. 2011 model CBF150 kullanıcılarına. Motorlar hala yağ yakıyormu ? Sıkıştırsanız bile ? Cevaplar için teşekkürler. :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
istanbulda michelin lastikleri nerde bulabiliriz?makul bir ödeme şekli falan varsa direk takalım,duroları da yedeğe atalım kullanmadan
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
istanbulda michelin lastikleri nerde bulabiliriz?makul bir ödeme şekli falan varsa direk takalım,duroları da yedeğe atalım kullanmadan

bi ara buz motor 160 tlye takıyodu michelinlenleri fiyatları 190 tl civarında normalde çifti tabiki...arabada da motorda da michelin tavsiye ederim bence daha ötesi yok:)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
:queen::queen: Eyvallah Murat, sağolasın :cherry:
Öyle yazmışsın ki millet harbiden rüşvet falan verdim zannedecek yahu :)

Hani Ankara'ya geldiğinde arayacaktın görüşecektik, geldin haber vermeden geri kaçtın dimi?

niye vermedin mi rüşvet beya aldında vermedik mi? verdinde almadık mı beya :queen::queen::p
şaka bi yana valla ismail aga gelemedim yalan oldu iptal oldu bakalım program değişirse belki 1 ay içinde bu sefer kesin gelirim gibi nasip gelipte aramamak olur mu hiç hacı :wiinkk::bounce::rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
bi ara buz motor 160 tlye takıyodu michelinlenleri fiyatları 190 tl civarında normalde çifti tabiki...arabada da motorda da michelin tavsiye ederim bence daha ötesi yok:)

nerde bu buz motor ya bilmiyorum netten de bulamadım.michelin aracımda var evet gayet iyi ama motor için nerde bulucam bilmiyorum.bir de balans yapmaları lazım tabi aldığım yerde
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
nerde bu buz motor ya bilmiyorum netten de bulamadım.michelin aracımda var evet gayet iyi ama motor için nerde bulucam bilmiyorum.bir de balans yapmaları lazım tabi aldığım yerde


www.buzmotor.com:cat:

fuarda sormuştum bütün lastikelri bitirdik çok talep oldu dediler yeni seri gelcekmiş fiyat 190 civarı olur dediler birde 90 lık ve 100 lük gelicekmiş arka teker kalın olanıda gelcek yani...


Ön Lastik - Michelin Pilot Sporty
2,75-18
42P
80,00 TL

Arka Lastik - Michelin Pilot Sporty
90/90-18
57P
85,00 TL

şuan sitedeki fiyatlar arayıp sormak lazım...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
www.buzmotor.com:cat:

fuarda sormuştum bütün lastikelri bitirdik çok talep oldu dediler yeni seri gelcekmiş fiyat 190 civarı olur dediler birde 90 lık ve 100 lük gelicekmiş arka teker kalın olanıda gelcek yani...


Ön Lastik - Michelin Pilot Sporty
2,75-18
42P
80,00 TL

Arka Lastik - Michelin Pilot Sporty
90/90-18
57P
85,00 TL

şuan sitedeki fiyatlar arayıp sormak lazım...

çok teşşekkür ederim gerçekten...vala forumdaki arkadaşların dediğine göre sorun yaşamadan takmak daha iyi olacak galiba:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst