- Katılım
- 25 Ocak 2008
- Mesajlar
- 353
Az önce Otosever ile görüştüm, önümüzdeki hafta içi iş çıkışı gidip kapora bırakıcam, plaka dahil 3900 diyorlar, 140 lirada yan ayaklık ve alt üst koruma demiri. Çanta ise sadece SHAD marka var imiş. Metehan abi shad markayı tercih etmememi söyledi. Sanırım çantayı sirkeciye gidip daha sonra alacağım. 40 litre KAPPA tercih edicem.
Motoru plakası ile beraber nisan ortasında teslim edeceklerini söylediler.
kardeş sitede çoğu 3500tl ye alıyor plakayla 3780 tl ye yani motoru. sen 3900almışsın bu fark neden vade farkı mı.....