Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Bu yeni modellerin sağ kumanda panelinde engine on/off anahtarı yokmu?


mrb lar motorun hayırlı olsun arkadaşım
işine karışmak istemiyorum ama motorunuza tkmış olduğunuz ön koruma demirinin far ın altındaki çıkıntısı süspansiyon anında ön çamurluğa çarpıyor ve çiziyor,ben den söylemesi karar sizin arkadaşım.kimsenin üzülmesini istemem.
hoşcakalın
Ercan.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Sıfır cubufumun gelmesine daha bir ay var ama ben şimdiden ekstra alacaklarımın listesini yapmaya başladım sizce daha eklenebilecek ne var bu listeye? ;

1. Kappa K35 arka çanta

2. Tankped

3. lastik parlatıcı sprey

4. Zincir spreyi (yağlama)

5. Jant şeridi (kırmızı parçalı)

6. Oringli zincir

7. Michelin Sporty lastik

8. Silikon elcik

9. Çok amaçlı takım taklavat seti (uzun yol için birebir :):) )

10. Lastik tamir kiti ve spreyi (yolda kalmaktan iyidir:):) )

11. Branda (bodrumdaki kediler için birebir :)

12. Tabi bide Alarm lazım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sıfır cubufumun gelmesine daha bir ay var ama ben şimdiden ekstra alacaklarımın listesini yapmaya başladım sizce daha eklenebilecek ne var bu listeye? ;

1. Kappa K35 arka çanta

2. Tankped

3. lastik parlatıcı sprey

4. Zincir spreyi (yağlama)

5. Jant şeridi (kırmızı parçalı)

6. Oringli zincir

7. Michelin Sporty lastik

8. Silikon elcik

9. Çok amaçlı takım taklavat seti (uzun yol için birebir :):) )

10. Lastik tamir kiti ve spreyi (yolda kalmaktan iyidir:):) )

11. Branda (bodrumdaki kediler için birebir :)

12. Tabi bide Alarm lazım :)

*Çantayı 46LT tavsiye ederim.
*Yan ayaklık.
*Motor koruma demiri.
*Kafa koruma demiri.
*Önümüz yaz, lastiklerini degiştirmeye gerek yok bence, motorun üzerindeki orjinal DURO lastikler kuru asfaltta o kadar tehlikeli degil.
*O-ring zinciride 1000 bakımından sonra değiştir istersen. Hem boşuna masraf yapmış olmazsın, hemde bana sorarsan şuan için gerek yok.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Önümüz yaz da olsa bence Duro'ları mümkün olduğunca erken değiştirin.
Sadece virajlarda yol tutuşundan ziyade ani veya panik bir frende lastiklerin etkisi çok daha iyi anlaşılıyor. ki ne zaman panik frene ihtiyacımız olduğunu önceden kestirmemiz belli olmuyor.

Michelinleri ilk taktığım zaman "keşke motoru aldığım gün değiştirseydim lastikleri" diye düşünmüştüm.
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
mrb lar motorun hayırlı olsun arkadaşım
işine karışmak istemiyorum ama motorunuza tkmış olduğunuz ön koruma demirinin far ın altındaki çıkıntısı süspansiyon anında ön çamurluğa çarpıyor ve çiziyor,ben den söylemesi karar sizin arkadaşım.kimsenin üzülmesini istemem.
hoşcakalın
Ercan.


abi biraz acemiliği atayım uzerimden de sökecem esnetik olarak ta hoşuma gitmiyor zaten...:cat:
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
*Çantayı 46LT tavsiye ederim.
*Yan ayaklık.
*Motor koruma demiri.
*Kafa koruma demiri.
*Önümüz yaz, lastiklerini degiştirmeye gerek yok bence, motorun üzerindeki orjinal DURO lastikler kuru asfaltta o kadar tehlikeli degil.
*O-ring zinciride 1000 bakımından sonra değiştir istersen. Hem boşuna masraf yapmış olmazsın, hemde bana sorarsan şuan için gerek yok.

çanta için 35lt bana fazlasıyla yeteceğini düşünüyorum.

Motor koruma, kafa koruma, yan ayaklık zaten motorun üstünde teslim edilecek çoktan halledildi ;)

Lastik konusunda zaten biraz ikinci planda hemen almıyıcam dediğin gibi en azından yaz bi aradan çıksın ondan sonra.

Zinciride tahminim 3000 bakımında taktırmayı düşünüyorum o zamana kadar kim öle kim kala :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önümüz yaz da olsa bence Duro'ları mümkün olduğunca erken değiştirin.
Sadece virajlarda yol tutuşundan ziyade ani veya panik bir frende lastiklerin etkisi çok daha iyi anlaşılıyor. ki ne zaman panik frene ihtiyacımız olduğunu önceden kestirmemiz belli olmuyor.

Michelinleri ilk taktığım zaman "keşke motoru aldığım gün değiştirseydim lastikleri" diye düşünmüştüm.

Ben teğetsel sebeplerden dolayı bi süre lastikleri değiştiremeyecegim için kendime yandaş arıyorum :)
Ancak rodajdan sonra değiştirebilirim.

Tayfun : Hayırlısı olsun kardeşim. Kazasız belasız kullanırsın inşallah.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Ben teğetsel sebeplerden dolayı bi süre lastikleri değiştiremeyecegim için kendime yandaş arıyorum :)
Ancak rodajdan sonra değiştirebilirim.

Tayfun : Hayırlısı olsun kardeşim. Kazasız belasız kullanırsın inşallah.

yandaşını buldun bile sanırım aynı sebepten bende biraz geç değiştiricem :):)
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
ya beyler sıkıldım artık mahalle aralarında dolaşmaktan başakşehirin bütün sokaklarını ezberledim. şu plaka bi cıksa kendimi hemen vuracam yollara... ilk hedef sakin koy yollarından gidilen karaburun.. cuma hallolur inşallah plaka işi...

bu arada cuma plaka çıkarsa cumartesi yada pazar günü benle kara buruna gelecek arkadaş var sa beklerim.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
ya beyler sıkıldım artık mahalle aralarında dolaşmaktan başakşehirin bütün sokaklarını ezberledim. şu plaka bi cıksa kendimi hemen vuracam yollara... ilk hedef sakin koy yollarından gidilen karaburun.. cuma hallolur inşallah plaka işi...

bu arada cuma plaka çıkarsa cumartesi yada pazar günü benle kara buruna gelecek arkadaş var sa beklerim.

tamda gezicek adam arıyodum bende:)hafta sonu gelebilirim benim motor cup ama seninkide daha rodajda geçemezsin beni:mrgreen:istersen otarafa doğru güdebiliriz köyleri vs geze geze tanışmışda oluruz...mete abide müsaitse oda gelebilir...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
tayfun2609,birde sana yöneltilen 2 öneriyi açıklıyımda için rahat etsin,motoru 2. el alma konusnda bence doğru yaptınız ötv ile 2. el parasına sıfırı aldınız ve sıfır motor almanın zevki zaten hiçbişeye değişilmez:cat:birde koruma demirinin grenakı çizme konusu da benim cbfte böle bi sorun yoktu arkadaşın cbfte vardı bu tamemn kullanılan demirlerle alakalı yada monte işlemi ile alakalı koruma demirleri olmazsa olmaz motor illaki yatıcak sağa sola...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
AydoğanX oy vermek istedim fakat "Katılımcı sayısı: 179. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor"

dedi.

Allah allah komploya mı kurban gidiyorum yoksa, vatandaş oy kullanamıyor :cherry:

Sağol abi oy sayısı çokda önemli değil, maksat muhabbet olsun :)
Ama yinede ben oy kullanmak istiyorum dersen buradaki linke tıklayarak moderatör arkadaşa "oy kullanamıyorum" diye bir mesaj gönderebilirsen yardımcı olacaklardır.

Aslında oy sayıları birbirine yakın gidiyor 35-30 gerisindeyim diğer arkadaşın. :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/87106-moto-foto-yarismasi-final-oylamasi.html
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
yandaşını buldun bile sanırım aynı sebepten bende biraz geç değiştiricem :):)

mrb lar bende cbf aldım motorum en kısa zmanda gelicek,parasını ödedim.forumlarda çok bilgi sahibi oluyorum herkeze teşekkür ediyorum.
lastik olayı benim içinde çok önemli bu ndenle nasıl lastik ve nereden alabilirim,fiyatıda nekadar beni bilgilendirirseniz sevinirim(ön ve arka ikisinide değiştirmek istiyorum).
çanta ise KAPPA K30 aldım çünki diğerleri çok büyük ve hoş durmuyor,aşırı sallanıyor tabi bu benim acizane düşüncem arkadaşlar.
revit ride mont,revit factor pantolonum,caberg kaskım ve eldivenlerim de var.
yaz da gelliyor bol bol gezeceğim,bu tarafa ÇANAKKALE ye yolu düşen arkadaşları KAZDAĞLAR ına gezmeye beklerim.
hoşcakalın
tekerleğiniz düz bassın
slmlr
Ercan.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Allah allah komploya mı kurban gidiyorum yoksa, vatandaş oy kullanamıyor :cherry:

Sağol abi oy sayısı çokda önemli değil, maksat muhabbet olsun :)
Ama yinede ben oy kullanmak istiyorum dersen buradaki linke tıklayarak moderatör arkadaşa "oy kullanamıyorum" diye bir mesaj gönderebilirsen yardımcı olacaklardır.

Aslında oy sayıları birbirine yakın gidiyor 35-30 gerisindeyim diğer arkadaşın. :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/87106-moto-foto-yarismasi-final-oylamasi.html

hacı hayırdır ne oylaması yaww erken cbf topacı seçimi filan mı:queen: şaka bi yana kardeşim var 1-2 tane daha güzel fotoğraf emme rüşvetine ihanet edemem oyum senindir hayırlı uğurlu olsun memlekete manken gibi maşallah :p:wiinkk:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
hacı hayırdır ne oylaması yaww erken cbf topacı seçimi filan mı:queen: şaka bi yana kardeşim var 1-2 tane daha güzel fotoğraf emme rüşvetine ihanet edemem oyum senindir hayırlı uğurlu olsun memlekete manken gibi maşallah :p:wiinkk:

:queen::queen: Eyvallah Murat, sağolasın :cherry:
Öyle yazmışsın ki millet harbiden rüşvet falan verdim zannedecek yahu :)

Hani Ankara'ya geldiğinde arayacaktın görüşecektik, geldin haber vermeden geri kaçtın dimi?
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Az önce Otosever ile görüştüm, önümüzdeki hafta içi iş çıkışı gidip kapora bırakıcam, plaka dahil 3900 diyorlar, 140 lirada yan ayaklık ve alt üst koruma demiri. Çanta ise sadece SHAD marka var imiş. Metehan abi shad markayı tercih etmememi söyledi. Sanırım çantayı sirkeciye gidip daha sonra alacağım. 40 litre KAPPA tercih edicem.
Motoru plakası ile beraber nisan ortasında teslim edeceklerini söylediler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst