Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Aslında rodaj başlı başına ayrı bir konu, sitede bunun hakkında belki onlarca konu açıldı :)

Motorun sağır kalması durumu gözlemlerime göre tamamen yanlış bilinen bir durum.

Aslında rodaj 5 bin - 10 bin kilometrelere kadar devam ediyor.
Yani cbf150 motoru 5 bin kilometrelerden itibaren kendini bulmaya başlıyor.

Sadece ilk 500-1000 km arası motorun iç kısmı daha hassas olduğu için ekstra dikkat etmek gerekiyor.
Ama bu demek değildirki "ilk beşyüz km. yi dişimi sıkarak geçirdim tapagaz kökleyim sürekli". En azından bence 1000-2000 km.lere kadar tapagaz açılmamalı.

Sabır, sabır, sabır :)

Haklısın İsmail abi o konuda da bilgi kirliliği var geçen bir konu okudum forumlarda sıkça dolaşan bir rodaj açıklaması buraya da eklenmiş ama arkasından da tartışmalar yaşanmış sanırım bu konuda bilgi kirliliği uzun süre devam edecek... Oyumu da sana verdim abi merak etme ama bir dahaki yarışmaya ben poz verirsem şansın kalmaz :p :mrgreen:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
bir anda başka bir konuya geçiş yapıcam ama aklıma takıldı.bizim formda yok ama başka bir formda dikkatimi çekti.sağ kütüklükte far açma kapama düğmesinin olduğu yan sanayi bir ürün gördüm.sürekli yanan farlara bir çözüm olarak bunu kullanmak mantıklı olur mu?ya da orjinal haliyle devam mı etmeli?
görüşlerinizi bekliyorum...

http://www.rialli.com/urunler/motor...alli-kumanda-komple-125-cgl-honda-sag-ms6476/
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Oyumu da sana verdim abi merak etme ama bir dahaki yarışmaya ben poz verirsem şansın kalmaz :p :mrgreen:

Teşekkürler :)
Bol bol fotoğraf çekin arkadaşlar, bizim kıytırık fotomuzla yarışmaya katıldık.
Şöyle daha doğru düzgün çekilmiş bir cbf150'li foto olsaydı reyimizi ona atardık :cherry:

bir anda başka bir konuya geçiş yapıcam ama aklıma takıldı.bizim formda yok ama başka bir formda dikkatimi çekti.sağ kütüklükte far açma kapama düğmesinin olduğu yan sanayi bir ürün gördüm.sürekli yanan farlara bir çözüm olarak bunu kullanmak mantıklı olur mu?ya da orjinal haliyle devam mı etmeli?
görüşlerinizi bekliyorum...

http://www.rialli.com/urunler/motor...alli-kumanda-komple-125-cgl-honda-sag-ms6476/

Bu parçadan aldım ama montajı yapamadığım için başka bir arkadaşa (muratgun) gönderdim. O da ustasına montajını yaptırmış sorunsuz kullanıyordu en son. Daha sonra motorunu sattı gerçi :)

Elektrik giriş soketleri bizim motordaki ile birebir uymuyor, biraz değişiklik yapmak gerekiyor soket girişlerinde.

Bende elektrikten pek anlamadığım için uğraşamadım.

Eğer "uğraşırım yapabilirim", veya "sağlam ustam var o halleder" diyorsan, bu parça iş görür.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Teşekkürler :)
Bol bol fotoğraf çekin arkadaşlar, bizim kıytırık fotomuzla yarışmaya katıldık.
Şöyle daha doğru düzgün çekilmiş bir cbf150'li foto olsaydı reyimizi ona atardık :cherry:



Bu parçadan aldım ama montajı yapamadığım için başka bir arkadaşa (muratgun) gönderdim. O da ustasına montajını yaptırmış sorunsuz kullanıyordu en son. Daha sonra motorunu sattı gerçi :)

Elektrik giriş soketleri bizim motordaki ile birebir uymuyor, biraz değişiklik yapmak gerekiyor soket girişlerinde.

Bende elektrikten pek anlamadığım için uğraşamadım.

Eğer "uğraşırım yapabilirim", veya "sağlam ustam var o halleder" diyorsan, bu parça iş görür.

İsmail abi önemli bir soru daha; motora alarm taktırırsam elektronik garantinin iptal olacağını söylediler yani herhangi elektronik bir arızada garanti kapsamında olmayacak motorun elektronikleri bunu bayi söyledi. bu normal birşey mi yoksa bayinin insiyatifinde olan bir durum mu?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Üyelerden oy istemek kurallara göre diskalifiye sebebi değil miydi ? :silent::silent::silent:

Şaka şaka :) ben de senin fotoğrafına verdim. En güzeli de o zaten :cat: :rendeer:

:cyclopsan Çaktırma ::shhh::::shhh:: :cherry:



İsmail abi önemli bir soru daha; motora alarm taktırırsam elektronik garantinin iptal olacağını söylediler yani herhangi elektronik bir arızada garanti kapsamında olmayacak motorun elektronikleri bunu bayi söyledi. bu normal birşey mi yoksa bayinin insiyatifinde olan bir durum mu?

Bayinin insiyatifinde, eğer bayi kendisi takarsa garanti dışı kalmaması lazım.
Eğer hem kendim takarım hemde garanti dışı bırakırım diyorlarsa servisini değiştirmende yarar var.

Sanırım D&B'de bu uygulama var. Yani garanti dışı kalmıyor.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
:cyclopsan Çaktırma ::shhh::::shhh:: :cherry:





Bayinin insiyatifinde, eğer bayi kendisi takarsa garanti dışı kalmaması lazım.
Eğer hem kendim takarım hemde garanti dışı bırakırım diyorlarsa servisini değiştirmende yarar var.

Sanırım D&B'de bu uygulama var. Yani garanti dışı kalmıyor.

Malesef bayim böyle diyor hem takarım hem de servis dışı kalır diye çünkü aküden sürekli enerji çektiğinden sorunlar çıkıyormuş sanırım bilmiyorum ben de çıkmaması gerektiğini düşünüyorum saçma geldi o açıdan... Bayimi değiştiremem İzmirde iki bayi var ve birisi bana yakın diğeri İzmir dışı...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Malesef bayim böyle diyor hem takarım hem de servis dışı kalır diye çünkü aküden sürekli enerji çektiğinden sorunlar çıkıyormuş sanırım bilmiyorum ben de çıkmaması gerektiğini düşünüyorum saçma geldi o açıdan... Bayimi değiştiremem İzmirde iki bayi var ve birisi bana yakın diğeri İzmir dışı...

Pardon yahu ben seni İstanbul'da zannediyordum.
Bu tekel olan servislere gıcık oluyorum.
Bizde Ankara'da aynı durumdayız sadece 1 adet Honda servisi var.

İstanbuldaki arkadaşlar bu konuda çok şanslı, en son 9 tane servis-bayii vardı sanırım.

Herkese iyi geceler. Ben kaçar :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
32
Teşekkürler :)
Bol bol fotoğraf çekin arkadaşlar, bizim kıytırık fotomuzla yarışmaya katıldık.
Şöyle daha doğru düzgün çekilmiş bir cbf150'li foto olsaydı reyimizi ona atardık :cherry:



Bu parçadan aldım ama montajı yapamadığım için başka bir arkadaşa (muratgun) gönderdim. O da ustasına montajını yaptırmış sorunsuz kullanıyordu en son. Daha sonra motorunu sattı gerçi :)

Elektrik giriş soketleri bizim motordaki ile birebir uymuyor, biraz değişiklik yapmak gerekiyor soket girişlerinde.

Bende elektrikten pek anlamadığım için uğraşamadım.

Eğer "uğraşırım yapabilirim", veya "sağlam ustam var o halleder" diyorsan, bu parça iş görür.

çok teşekkürler bilgi verdiğin için.far şimdilik idare edecek ama ampul sıkıntısı far içinde kararma falan olacak olrsa bu sisteme geçicem.mantıklı gibi duruyor.bunun garantiyle bir ilgisi olur mu?
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Pardon yahu ben seni İstanbul'da zannediyordum.
Bu tekel olan servislere gıcık oluyorum.
Bizde Ankara'da aynı durumdayız sadece 1 adet Honda servisi var.

İstanbuldaki arkadaşlar bu konuda çok şanslı, en son 9 tane servis-bayii vardı sanırım.

Herkese iyi geceler. Ben kaçar :)

Şanslıyız vesselam :) iyi geceler İsmail

:mrgreen:20019. mesaj da benden olsun :p:p
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Pardon yahu ben seni İstanbul'da zannediyordum.
Bu tekel olan servislere gıcık oluyorum.
Bizde Ankara'da aynı durumdayız sadece 1 adet Honda servisi var.

İstanbuldaki arkadaşlar bu konuda çok şanslı, en son 9 tane servis-bayii vardı sanırım.

Herkese iyi geceler. Ben kaçar :)

Biraz öyle oluyor sanırım kısmet diyelim İstanbul'da olsam hiç sıkıntı yaşamam onu biliyorum çoğu honda bayinden alışverişim oldu zamanında :) iyi geceler abi.. :)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
usta sende deri kılıf var galiba :D

var olmazmı :) şundan almıştım. Tıkla
Resimde göründüğünden daha güzel. Rengi bir senede biraz soldu ama olsun o kadar (benden önceki sahibi de depo kılıfı ile kullanıyordu 2 yıllık kılıfını çıkardığımda depo sıfır km kıvamındaydı :) Tavsiye edebilirim.
Diyorum ya hafta sonu hava güzel olursa ben de b.düzündeyim, at birkaç tur soracağın şeyler varsa söylersin. Ben yattım yarın iş var :pale: iyi geceler.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ii geceler usta ben anes motorda gördüm deyiştirmişler daha güzel olmuş alıcam bende onuda alalım tam olsun bi zenon kalsın:D
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
Herkese günaydın;
motorlar gelmiş Antalya bayiye, Ispartadan siyahın ödemesi yapmak için gidiyorum,
hayırlısı.
Bu yaşta (40) bide heyecan sardı, demek 1200GS alsak kız istemek gibi olacak herhalde:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst