Emrah Arıkan'ın 2011 CBR 125 i Hayırlı Olsun

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
abi Behzat Ç. Arka Sokaklar falan zaten polis devleti olduk...

dizilerdeki nakarat şu..."Alın Bunu Alın Bunu..."

abi sen hiç nezarete girmedin kelepçe yemedin belli...aldırayım mı bi seni evden...:queen:

ama Florya Polis Karakolunda çay içmeye değil..Gayrettepe 2.şubeye...:queen:
Ben oranın da. Nasıl bir yer olduğunu iyi bilirim merak etme suçsuz yere kimsenin gücü yetmez kimseyi götürmeye hele senin beni hiç yetmez 50 fırın ekmek Yemen lazım :queen::bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben oranın da. Nasıl bir yer olduğunu iyi bilirim merak etme suçsuz yere kimsenin gücü yetmez kimseyi götürmeye hele senin beni hiç yetmez 50 fırın ekmek Yemen lazım :queen::bounce:

yahu sana bişey olmaz T.C sınırları içersinde...bil bakalım neden...:p
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
34
arkadaşlar hepinizin motorları hayırlı olsun allah hiç birinize kaza bela wermesin bende kaporamı werdim gelsin diye bekliyorum ama malesef zaman sanki durdu:thumright::sluu::::blusssh:::ranntignbeklerken kalpten gidicem::stretche::uzgunum:
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
senin motorunda hayırlı olsun kardeş hangi bayiden aldın ve ne zaman gelecekmiş:silent:
 
Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
10
motorlarınız hayırlı olsun.:cat:Motorunu peşin alan var mı acaba? bi indirim söz konusu mu peşinde ? :silent:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
Ne yapalım, nasip, gittiği yere kadar tırmalayacaz bu gidişle heralde :)

Aslında seni cbr125 üzerinde düşününce şu fotoğraftaki gibi olacağını zannediyordum ama gerçekten bu yeni kasa eskisine nazaran daha heybetli olmuş.


Fark belli: :cherry:

minik.jpg

sany0689.jpg

kemal bey yenı motorunuz hayırlı ugurlu olsun. benım boyum 1.87. sızın boyunuz kac acaba? motor bana kucuk gelır mı dıye merak edıyorum.
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Motorunuz hayırlı olsun.. Bende cbr 125 almaya karar verdim. Fakat bir iki bayiye sordum, bulamadım. Mayıs-Haziran gibi gelir diyorlar. 2011 modelini bulabileceğim bir yer var mıdır? Haziran'a kadar bekleyemem gibi gözüküyor çünkü.
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
34
Motorunuz hayırlı olsun.. Bende cbr 125 almaya karar verdim. Fakat bir iki bayiye sordum, bulamadım. Mayıs-Haziran gibi gelir diyorlar. 2011 modelini bulabileceğim bir yer var mıdır? Haziran'a kadar bekleyemem gibi gözüküyor çünkü.

kardeşim istersen konşuk motora bi sor ben sadece orda bula bilmiştim
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Motorunuz hayırlı olsun.. Bende cbr 125 almaya karar verdim. Fakat bir iki bayiye sordum, bulamadım. Mayıs-Haziran gibi gelir diyorlar. 2011 modelini bulabileceğim bir yer var mıdır? Haziran'a kadar bekleyemem gibi gözüküyor çünkü.

mayıs haziran çok geçmiş yahu:pale:
bu honda insanları motorsuz bakırakmaya niyetli galiba :queen:
bu arada şu 2011 i alan arkadaş daha fazla resim eklesede karar aşamasında olan arkadaşlara yardımcı olsa:pale:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
abi ne kadar resim atarsak atalım pek fazla tatminka r değil.geçen gün iş çıkışı arkadaş aç bi motoruna bakıyım dedi.yanına gittik üstünde brandası vardı.bu ne len böyle ufacık bişey boyu falan dedi.örtüyü bi kaldırdım :cherry: şoke. motor hakkaten öyle arkadaşlar.resimlerle falan anlatmak üstünde brandasıyla anlatmak gibi.numunelik de olsa biyerde görmenizi isterim almadan önce.zaten yanına gittiğinizde anlarsınız nasıl bi bebek olduğunu ..:bounce:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
abi ne kadar resim atarsak atalım pek fazla tatminka r değil.geçen gün iş çıkışı arkadaş aç bi motoruna bakıyım dedi.yanına gittik üstünde brandası vardı.bu ne len böyle ufacık bişey boyu falan dedi.örtüyü bi kaldırdım :cherry: şoke. motor hakkaten öyle arkadaşlar.resimlerle falan anlatmak üstünde brandasıyla anlatmak gibi.numunelik de olsa biyerde görmenizi isterim almadan önce.zaten yanına gittiğinizde anlarsınız nasıl bi bebek olduğunu ..:bounce:
ya ben fuarda gördüm ama o sıra 600f e dalmıştım 125in üstüne oturmadım bile :pale:
şöyle gündüz gözüyle fotoğraf makinesiyle üstünde çekilmiş resimleri görelim yeter :) hatta giderkenki resim olursa daha iyi olur:queen: istanbulda olsanız gelip fotoğrafcılık yapayım diyicem ama ankara uzak:queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
:mrgreen: cumartesi günü zaten servise bırakacağım motoru.o zaman gitmeden önce işte bol bol çekiyim sizlere =) ama 4mp makine fazla bişey beklemeyin :p

6 çizik ile sembolize etmişler 10 lt yakıtı.160km deyim şuan 2 tık gitmiş.6 bin devir i geçmedim ama rodajda olduğu için biraz fazla yakması lazım.şuan bi gariplik var bende tam olarak anlayamadım :queen:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
:mrgreen: cumartesi günü zaten servise bırakacağım motoru.o zaman gitmeden önce işte bol bol çekiyim sizlere =) ama 4mp makine fazla bişey beklemeyin :p

6 çizik ile sembolize etmişler 10 lt yakıtı.160km deyim şuan 2 tık gitmiş.6 bin devir i geçmedim ama rodajda olduğu için biraz fazla yakması lazım.şuan bi gariplik var bende tam olarak anlayamadım :queen:

oh hem kokluyoda diyosun yani :queen:
resimleri bekliyorum ama motor üstünde önden yandan ve arkadan çekimleri unutma hocam :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst