Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
Ben oranın da. Nasıl bir yer olduğunu iyi bilirim merak etme suçsuz yere kimsenin gücü yetmez kimseyi götürmeye hele senin beni hiç yetmez 50 fırın ekmek Yemen lazım :queen::bounce:abi Behzat Ç. Arka Sokaklar falan zaten polis devleti olduk...
dizilerdeki nakarat şu..."Alın Bunu Alın Bunu..."
abi sen hiç nezarete girmedin kelepçe yemedin belli...aldırayım mı bi seni evden...:queen:
ama Florya Polis Karakolunda çay içmeye değil..Gayrettepe 2.şubeye...:queen: