- Katılım
- 19 Mar 2011
- Mesajlar
- 29
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar,
Yeni aldığım NX4 Falcon'um (2003) ve ben sık sık buralarda olacağız gibi gözüküyor. Eski ezbere motora bindiğim günleri düşünüyorum da harbiden hep ustalar kazanmış.
Antalya'dayım. Özellikle Antalya ve yakın illerde olan NX4 Falcon kullanıcıları ile tanışmak isterim. Antalya'da Honda yetkili servisi yok artık, O yüzden forumda bulunan diğer Falcon'cu dostlardan sık sık yardım taleplerim olacak gibi. Tabii ki Antalya'dan işi olacaklara da ben elimden geleni yapacağım.
Sık sık görüşmek üzere.
Yeni aldığım NX4 Falcon'um (2003) ve ben sık sık buralarda olacağız gibi gözüküyor. Eski ezbere motora bindiğim günleri düşünüyorum da harbiden hep ustalar kazanmış.
Antalya'dayım. Özellikle Antalya ve yakın illerde olan NX4 Falcon kullanıcıları ile tanışmak isterim. Antalya'da Honda yetkili servisi yok artık, O yüzden forumda bulunan diğer Falcon'cu dostlardan sık sık yardım taleplerim olacak gibi. Tabii ki Antalya'dan işi olacaklara da ben elimden geleni yapacağım.
Sık sık görüşmek üzere.