- Katılım
- 16 Eki 2005
- Mesajlar
- 2,760
- Motosikleti
- cb 125 f- nc 750x dct
benim motora benzin girdiği gün işten eve geliyorken yolda kesiklik yapmıştı, bende muslukla oynamıştım. bütün konumları denedim enson pri de kalmış. bir iki saat sonra tekrar dışarı çıkacaktımki marşa bastığımda motor dönmüyordu. benzin pistonun üstüne dolmuştu. benzin kokusunu alınca hava filtresini söktüm, hazne benzin doluydu. sonradan jeton düştü bende. önceden böyle bir olay başına gelmiş birinin yazısını okumuştum, o kişide benzin dışarı akmıştı ama benimkinde motorun içine dolmuştu. ben ne olur ne olmaz karbüratörü söktüm, temizlettirip ayarlattım. pri konumunda bırakıpta benzin akmadığını söyleyen arkadaşlarda var, bende tam kesin pri yada karbüratör sorunu diyemiyorum. pri de bırakmamak gerektiği kesin ama illaki benzin boşalmayabiliyor. en sağlıklısı karbüratör bakımı yaptırıp musluğuda pride bırakmamak.


