Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ben 250rr tanıdım şıp diye alamıyorum ama tanıyabiliyorum cbr125 sadece kasa irileşmiş ama içi aynı gibi boş geldi şişirilmiş gözüktü bana :D 9bin tl olsa gözümü kırpmam gider bugun parayı veririm :D yerde bulsam koşacam bayiye o derece:D
tercih meselesi hondanın kalitesi kesinlikle st kanuni ile karşılaştırılmaz belki ama 0 alacak olsam 7700e gt250r alırdım ön frende çift disk olması türkiyedeki abs siz 250rlara karşı büyük bi +
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
honda alırım yatarım aga bi derdim olmaz gt250r den iyi olduğu bence kesin laırım cbr 250rr gömmelik motor kafam rahat altımda kalite havasıda cabası :D hysoung olsa neysede kanuniye 7bin tl zuahahah
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Rodajı soran arkadaşlar, kullanma klavuzunda nasıl yapılacağı yazar. Kimsenin fikrini almadan onu uygulayın.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
tercih meselesi hondanın kalitesi kesinlikle st kanuni ile karşılaştırılmaz belki ama 0 alacak olsam 7700e gt250r alırdım ön frende çift disk olması türkiyedeki abs siz 250rlara karşı büyük bi +

yaw bu o kadar büyük bir fark olmamalı diye düşünüyroum 250 cc'lik motorsikletler için. kaldıki Hyonun 250 comet naketinde tek disk var.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
tercih meselesi hondanın kalitesi kesinlikle st kanuni ile karşılaştırılmaz belki ama 0 alacak olsam 7700e gt250r alırdım ön frende çift disk olması türkiyedeki abs siz 250rlara karşı büyük bi +

zamanında zealsun zs200gs diye bi motorum vardı yanlış hatırlamıyosam onda da önde çift disk vardı ama motorun bundan haberi yoktu :queen:
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
9 bin çok para çok verdiğin paraya göre alacakların yetersiz buluyorum. 9000 ne bir sürü uzun süre kullanılacak 600 lük motor dolu

600 lük deyince akla canı çıkarılmış 600 rr lar geliyor. ama benim dediğim er 6, suzuki bandit , cbf 500, hatta iyi bir pazarlıkla 9 a alınacak çok motor var. yakıt düşündügümüzü var sayalım. bu saydığım motorlar la cbr 250 ile yan yana uzun yola gitseler yakıtları arasında 5 lira oynamaz cbr canı çıka çıka 150 yaparken 70 hp lik motor yarım gazla bu hızları yapar ve motor ömrüde kat kat uzar. sonuç itibari ile 250 cc motor alan 1 sene geçmeden bu motordan bıkar tekrar aryışa girer. bir sürü zarar sıfırı 8800 olan motorun temiz bir ikinci eli 7 bin olur. buda 2 bin zarar demek ama internette temiz 9 bine bir sürü 600 lük var bir süre binse tekrar satmaya kalksa 500 bilemedin 1000 lira zarar eder. daha aşagı etmez

600 ivmelenmesi sizi tehlikelerden uzaklaştırıp gitmesi yeter. görüntü ve heybeti ile 600 lükleri taklit etmek yerine kendini aynı fiyata almak daha dogru seçim olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
9 bin çok para çok verdiğin paraya göre alacakların yetersiz buluyorum. 9000 ne bir sürü uzun süre kullanılacak 600 lük motor dolu

600 lük deyince akla canı çıkarılmış 600 rr lar geliyor. ama benim dediğim er 6, suzuki bandit , cbf 500, hatta iyi bir pazarlıkla 9 a alınacak çok motor var. yakıt düşündügümüzü var sayalım. bu saydığım motorlar la cbr 250 ile yan yana uzun yola gitseler yakıtları arasında 5 lira oynamaz cbr canı çıka çıka 150 yaparken 70 hp lik motor yarım gazla bu hızları yapar ve motor ömrüde kat kat uzar. sonuç itibari ile 250 cc motor alan 1 sene geçmeden bu motordan bıkar tekrar aryışa girer. bir sürü zarar sıfırı 8800 olan motorun temiz bir ikinci eli 7 bin olur. buda 2 bin zarar demek ama internette temiz 9 bine bir sürü 600 lük var bir süre binse tekrar satmaya kalksa 500 bilemedin 1000 lira zarar eder. daha aşagı etmez

600 ivmelenmesi sizi tehlikelerden uzaklaştırıp gitmesi yeter. görüntü ve heybeti ile 600 lükleri taklit etmek yerine kendini aynı fiyata almak daha dogru seçim olur.

kesinlikle sana katılıyorum kardeş o paraya 250 lik alıp 3-5 ay sonra buna yetmiyo demektense 600'lük daha mantıklı ama zevkler ve renklerde tartışılmaz
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
2motoruda kullanmadım ama teknik açıdan bakınca gt250r üstün gözüküyo ama kalitede hondada

dostum emin ol kağıt üzerindeki teknik verilerin hiçbi anlamı yoktur. ne beygir gücü, ne tork ne ağırlık vs. verileri yan yana koyarak kıyaslama yapamazsın.
bi makine diğerine göre daha hafiftir ancak ağırlık dağılımı optimum değilse bu sürüşe ve viraj kabiliyetine olumlu yansımaz.
birinin beygir gücü diğerine göre yüksektir ama şanzıman oranları ve aktarma organları bunu diğerine göre daha fazla törpüler ve son hızda da ara hızlanmada da geride kalır vs.vs.vs.

yanlış anlaşılmasın marka fanatikliğim yoktur ama görüp incelediğim kullandığım gtr250 ile ne ninja250'nin ne de cbr250'nin alakası olamaz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
dostum emin ol kağıt üzerindeki teknik verilerin hiçbi anlamı yoktur. ne beygir gücü, ne tork ne ağırlık vs. verileri yan yana koyarak kıyaslama yapamazsın.
bi makine diğerine göre daha hafiftir ancak ağırlık dağılımı optimum değilse bu sürüşe ve viraj kabiliyetine olumlu yansımaz.
birinin beygir gücü diğerine göre yüksektir ama şanzıman oranları ve aktarma organları bunu diğerine göre daha fazla törpüler ve son hızda da ara hızlanmada da geride kalır vs.vs.vs.

yanlış anlaşılmasın marka fanatikliğim yoktur ama görüp incelediğim kullandığım gtr250 ile ne ninja250'nin ne de cbr250'nin alakası olamaz.
doğrudur hocam:cat: şu cbr250r ları yollarda bi görsek o zaman belli edicek kendisini sanırım
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
179
9 bin çok para çok verdiğin paraya göre alacakların yetersiz buluyorum. 9000 ne bir sürü uzun süre kullanılacak 600 lük motor dolu

600 lük deyince akla canı çıkarılmış 600 rr lar geliyor. ama benim dediğim er 6, suzuki bandit , cbf 500, hatta iyi bir pazarlıkla 9 a alınacak çok motor var. yakıt düşündügümüzü var sayalım. bu saydığım motorlar la cbr 250 ile yan yana uzun yola gitseler yakıtları arasında 5 lira oynamaz cbr canı çıka çıka 150 yaparken 70 hp lik motor yarım gazla bu hızları yapar ve motor ömrüde kat kat uzar. sonuç itibari ile 250 cc motor alan 1 sene geçmeden bu motordan bıkar tekrar aryışa girer. bir sürü zarar sıfırı 8800 olan motorun temiz bir ikinci eli 7 bin olur. buda 2 bin zarar demek ama internette temiz 9 bine bir sürü 600 lük var bir süre binse tekrar satmaya kalksa 500 bilemedin 1000 lira zarar eder. daha aşagı etmez

600 ivmelenmesi sizi tehlikelerden uzaklaştırıp gitmesi yeter. görüntü ve heybeti ile 600 lükleri taklit etmek yerine kendini aynı fiyata almak daha dogru seçim olur.

Yahu şu temiz 600 lükleri bide biz bulsak 9 bine. Efsane gibi oldu be kaç zamandır takip ederim bir kişi ben 250cc alcam dedimi hemen birileri çıkıp kardeş etme o kadar paraya 250cc mi alınır koy üstüne 1-2 daha al temiz bi 600 lük.

Yıllardır bu muhabbet hiç değişmedi :)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Yahu şu temiz 600 lükleri bide biz bulsak 9 bine. Efsane gibi oldu be kaç zamandır takip ederim bir kişi ben 250cc alcam dedimi hemen birileri çıkıp kardeş etme o kadar paraya 250cc mi alınır koy üstüne 1-2 daha al temiz bi 600 lük.

Yıllardır bu muhabbet hiç değişmedi :)

suzuki bandit verelim sana yada er 6
suzuki bandit 600 s siyah hata kaza yok hatta çizik bulursan her çizik için için 100 tl düşülecek motor 2001 model
22 bin de sıfır ilk sahibinden ayagındaki lastikler orjinal fabrikanın taktığı lastikler duruyor. yani burdan anlaşılacağı üzere motorun ne kadar düzgün kullandıgını anlayabilirsin. tek degişeni buji ve yağ servis bakımlı 8800 tl
istediğin ustayı getir dediğimden en ufak farklılık farsa yol paran da benden.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:50 ----------



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Yahu şu temiz 600 lükleri bide biz bulsak 9 bine. Efsane gibi oldu be kaç zamandır takip ederim bir kişi ben 250cc alcam dedimi hemen birileri çıkıp kardeş etme o kadar paraya 250cc mi alınır koy üstüne 1-2 daha al temiz bi 600 lük.

Yıllardır bu muhabbet hiç değişmedi :)

Bende şu ucuz ve temiz olan 600 cc'likleri bir türlü göremedim, en ucuz japon 600 ccler (2006 ve üzerini söylüyorum) 13 binlira hem ne olduğuda belli değil acaba km'si ile oynanmısmı oynanmamışmı dert edeceğime, alırım babalar gibi 250 cc sıfır 8800 binliraya kendim rodajını yapar kafamda soru işaretide bırakmam. Kaldı ki Cbr 250R 120-130'a kadar nefes alır gibi çıkıyor Çift silindire rağmen ne ninja nede 250 gtrden aşagı kalır bi yanı yok hatta bu sürate kadar azda olsa daha iyi diyebiliriz, ama sonrasında birazda olsa yavaş kalıyor.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
10 bin lira verdin mi honda yamaha suzuki kawasaki dolu 2008 abs li er 6 verelim sana km oynanmamış
yada cbf 500
yada 6500 civarı çok temiz gs 500 er 5 dolu
10 bin varsa seçenek çok bol
ama sürmesini bilmiyorum acemiyim biraz da param var geçiş motoru olarak kullanılır. bir sene sonra satarsın
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Honda bu modeliyle gr250r' yi ciddi anlamda sarsacak belki de silecek bence.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Honda bu modeliyle gr250r' yi ciddi anlamda sarsacak belki de silecek bence.

Yakın zamanda silmese bile GTR250 ve ninjayı fiyat indirimine zorlayacaktır. Öte yandan yabancı sitelerde oratalama CBR250R nin yakıt tüketimi 100 km'de 3,2 lt olarak görülüyor. Bu ninjada 3.7, GTR250 de ise 4.2, Bu yöndende CBR250 çok avantajlı arkadaşlar Nisan ortası gelsede alsak şu veleti artık :)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
fiyatı harika bi fiyat bunu alıcama gider makina alırım mantıgı yanlış cünkü eski piskü ve en önemlisi kullanılmış alet alıyosun .sonra uğraş dur yok şu aksamıydı yok şusu değişicekti .mantık tam tersi dahasına güçlü alet alınır ama onu bi iki senede elden çıkartmaya bakar eskidir :) bunu alırsan rahat bi 5 sene helalden binersin benzinide ekonomik gelir .ben ps ye 8 bayıldım 2 sene vadeyle keşke bu önceden gelseydi ya:S
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hangi paraya neyin alınacağı, beklentiyle doğru orantılı bir tercih meselesi aslında.

Burada kullanıcı, 250cc bir motosikletin kapasitesini ve kullanım amacını bilmeli; beklentisi de bunu karşılayacak düzeyde olmalıdır.

250cc bir motosikletin 0-100 hızlanmaları gayet seri, 100-140 arası süratlere çıkma süresi tatminkar ve 160 km son sürate ulaşması yeterli kabul edilmelidir. Benzin tüketiminin makul düzeyde olması da tercih sebebinde önemli bir kalemdir tabi.

Eğer geçiş motosikleti olarak kullanılacak ve ileride hacim büyütülecekse, ben her zaman bulunabilecek 2. el temiz bir motosikletin mali anlamda ve herhangi bir kaza durumunda daha az canımız yanması açısından doğru tercih olacağını düşünüyorum.

Ama eğer kullanıcı bu motosikletin beklentilerini karşıladığını ve uzun süre kullanmayı düşünüyorsa, satıp büyütürüm diye almıyorsa, o zaman gayet yerinde bir seçim olacaktır.

Kaldı ki bu biraz kişinin maddi durumuyla da alakalı. İlk motoru olacaksa ve geçiş motoru olarak kullanacaksa bile, kaliteli bir seçim yapmak isteniyorsa sıfır bir 250cc düşünüldüğünde yine de ön plana çıkıyor.

Tüm bu pencerelerden bakıldığında piyasadaki 250cc sınıfındaki sıfır motosikletler arasında Honda CBR250R, fiyat-kalite-satış sonrası hizmetler üçgeninde oldukça avantajlı görünüyor.

Şahsen tecrübeli bir kullanıcı olarak, ekonomi derdim ve sıfır motosiklet alma niyetim de yoksa, 9000 TL parayla Ninja 250, CBR250R ve GT250R yerine 2006 model ER6 tercih ederdim. 9000 TL'ye alınacak 4 silindirliler pek iyi durumda değil ya da model yılı çok eski çünkü.
Ama dediğim gibi, bu tamamen tecrübe ve beklentiyle doğru orantılı bir seçim olurdu. Yukarıdaki pencereden bakıldığında halen en mantıklı seçim CBR250R'dır bana göre.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
er6'ların torkuda 4 silindirli naked modeller kadar yüksek bunuda unutmamak lazım. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst