- Katılım
- 19 Mar 2006
- Mesajlar
- 561
metehan abi bu sıfırı 3450 liraya plakasız hangi bayide oluyo acaba biraz bilgilendirsen
metehan abi bu sıfırı 3450 liraya plakasız hangi bayide oluyo acaba biraz bilgilendirsen
desene biz bi darbede ordan yedik
D&B Honda bayide ganga...3780 e liraya plaka içinde veriliyor ama bu fiyatı vermeyebilirler...sana 3480 der vs değişkenlik gösterebilir...keyif onlarda...Konşuk Motorla konuşursanda 3500 liraya plakasız veriyor...eşe dosta...
jr bugün eldiven ve dizlik aldım. çizme araştırıyorum . bide pantolon oplayını görüşelim bi ara.xl bedenen oldu ama diz koruma indi kaval kemiğineayarlamaya kalktık olmadı pantolon işi kaldı. başka marka model bakacam artık.
3600 plakasız......
aynen konusk a sordum nakıt alıcam dıyınce 3500 dedı tamam dedım ama onlarda nezaman gelır bılmıyoruz dedı cumaya kadar gelmesı lazım dedıler.kapora veriyim dedim gelmedıgınden almayalım dedıler tel numaramı vs not ettı fıyatı rengı vs bız sıze donerız dedıler bakalım ne olucak?ıst da hıc bıryerde motor yok valla nısana sallıyolar ıns su konsuk motordan ses cıkarda alırım nakıt var ama motor yok:silent:
ama ben vadeli aldım peşin değil 2000 lirasını 6 aya böldüler
ama ben vadeli aldım peşin değil 2000 lirasını 6 aya böldüler
abolgi o eldiveni bende almak istiyroum geldiğinde bi giyip denermisin güzel mihttp://www.motomaxonlineshop.com/main/nitro_ng_101_eldiven-1254-0-81.html
eldiven budur
dizliğin linkini bulamadım.
Kask http://www.motocyklowo.pl/_var/gfx/80817346db7d8aec551ac3eb5ca496f1.jpg bu yanlış hatırlamıyorsam
http://www.sahibinden.com/listing/vasita-motor-sporlari-mont-a-ro-gts-mont-32448735/detail mont bu
dostum kask benim resimde vardı yaw
abi eldiven ful güzel ama daha yazlık bişey alabilirsin...malum Angara sıcakları başlayacak...
benimkiler bunlar...ben bu eldiveni kullanacağını yazın pek sanmıyorum...
http://www.feyizoglu.com/Scoyco-MC-14-Yazlik-Korumali-Eldiven_45499.html#0
mont güzel kask da iyi...
ben yatar...iyi geceler olsun cbf gençlik...:mrgreen:
ANES MOTOR ÇARŞAMBA GELİCEK DEDİ CUMAYADA ANAHTAR TESLIM VERIRIZ PLAKASIYLA DEDİ 16 ADET GRI 11ADET SIYAH 6 ADET KIRMIZI GELICEKMIŞ HEPSİ SATILMIŞ KIRMIZILARDAN BIRI BENUM:d NİSANA GÜN VERİYORLAR ALMAK İSTİYENLERE