Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi bu sıfırı 3450 liraya plakasız hangi bayide oluyo acaba biraz bilgilendirsen

D&B Honda bayide ganga...3780 e liraya plaka içinde veriliyor ama bu fiyatı vermeyebilirler...sana 3480 der vs değişkenlik gösterebilir...keyif onlarda...Konşuk Motorla konuşursanda 3500 liraya plakasız veriyor...eşe dosta...
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
jr bugün eldiven ve dizlik aldım. çizme araştırıyorum . bide pantolon oplayını görüşelim bi ara.xl bedenen oldu ama diz koruma indi kaval kemiğine :) ayarlamaya kalktık olmadı pantolon işi kaldı. başka marka model bakacam artık.

vuslata az kaldı teknik hazırlıkları tamamlamaktayım.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
D&B Honda bayide ganga...3780 e liraya plaka içinde veriliyor ama bu fiyatı vermeyebilirler...sana 3480 der vs değişkenlik gösterebilir...keyif onlarda...Konşuk Motorla konuşursanda 3500 liraya plakasız veriyor...eşe dosta...

aynen konusk a sordum nakıt alıcam dıyınce 3500 dedı tamam dedım ama onlarda nezaman gelır bılmıyoruz dedı cumaya kadar gelmesı lazım dedıler.kapora veriyim dedim gelmedıgınden almayalım dedıler tel numaramı vs not ettı fıyatı rengı vs bız sıze donerız dedıler bakalım ne olucak?ıst da hıc bıryerde motor yok valla nısana sallıyolar ıns su konsuk motordan ses cıkarda alırım nakıt var ama motor yok:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
jr bugün eldiven ve dizlik aldım. çizme araştırıyorum . bide pantolon oplayını görüşelim bi ara.xl bedenen oldu ama diz koruma indi kaval kemiğine :) ayarlamaya kalktık olmadı pantolon işi kaldı. başka marka model bakacam artık.

yahu yazsana ne aldın ...link atıver ...ben yılların motorcusuyum daha motosiklet pantolonum olmadı helal be sana Ahmet Kaptan...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:06 ----------

3600 plakasız......

aga 100 lira girmiş...olsun o kadar...İstanbulda olsan tamam ama oralarda adamlar tekel...

aynen konusk a sordum nakıt alıcam dıyınce 3500 dedı tamam dedım ama onlarda nezaman gelır bılmıyoruz dedı cumaya kadar gelmesı lazım dedıler.kapora veriyim dedim gelmedıgınden almayalım dedıler tel numaramı vs not ettı fıyatı rengı vs bız sıze donerız dedıler bakalım ne olucak?ıst da hıc bıryerde motor yok valla nısana sallıyolar ıns su konsuk motordan ses cıkarda alırım nakıt var ama motor yok:silent:

benim konuştuğum zaman 3750 idi...plaka istemem dedim 3450 dedi...sonra zam geldi ince bir zam...3780 e çıktı şimdi dediği gibi 3480 olur...yani çok özel bir rakam değil...ama yinede gerçek olan şu ki...plaka liste fiyatına dahil tek veren bayi D&B Honda Gökhan Konşuk ve Konşuk Motor Cevizli...
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
ama ben vadeli aldım peşin değil 2000 lirasını 6 aya böldüler

hatta sız ucuza bıle almısınız burada nakıt dıyınce soyle olur boyle olur dıyolar vade ısın ıcıne gırınce dırekt 3750 artı kac aysa vade koyuyolar.
3500 aldıgım fıyatta plakasızdı karısıklık olmasın.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
motorunda ne geleceği var ne geldiği abi sözde ayın 17 si diyolar ya pek umudum yok dur bakalım. haber varmı dağıtılmaya başlanmışmı acaba bayilere
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
abi eldiven ful güzel ama daha yazlık bişey alabilirsin...malum Angara sıcakları başlayacak...


benimkiler bunlar...ben bu eldiveni kullanacağını yazın pek sanmıyorum...


http://www.feyizoglu.com/Scoyco-MC-14-Yazlik-Korumali-Eldiven_45499.html#0

mont güzel kask da iyi...

ben yatar...iyi geceler olsun cbf gençlik...:mrgreen:


O eldivenin aynısının kırmızısı bende var metehan abi onu kullanıcam ben de :mrgreen: Ama şöyle bi sorun var L almıştım normalde elime oturuyor ama uzun süreli (en az 1 saat) yolculuklarda başparmak ile işaret parmağı arasındaki perde tam gerilmediği için bir de fren sıktığım için parmaklarımı acıtıyor sanırım normalden bir beden daha büyüğünü almam gerekiyormuş ama çok oldu Sirkeci'de yanılmıyorsam Yale Motordan almıştık abimle. Genel itibariyle koruması çok iyi ama tam yazlık eldiven tavsiye ederim fiyatı da uygun :)

Birşey daha ekleyeyim Yükseliş Honda en geç Cumaya bekliyor motorları siyahların hepsini satmışlar gelmeden ellerinde şuan 4 tane gri varmış gelecekler arasında eğer buradan almak isteyen olursa telefon açıp bilgi alsın. Motorlar geldiğinde ben yine buradan duyururum :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ANES MOTOR ÇARŞAMBA GELİCEK DEDİ CUMAYADA ANAHTAR TESLIM VERIRIZ PLAKASIYLA DEDİ 16 ADET GRI 11ADET SIYAH 6 ADET KIRMIZI GELICEKMIŞ HEPSİ SATILMIŞ KIRMIZILARDAN BIRI BENUM:d NİSANA GÜN VERİYORLAR ALMAK İSTİYENLERE
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ANES MOTOR ÇARŞAMBA GELİCEK DEDİ CUMAYADA ANAHTAR TESLIM VERIRIZ PLAKASIYLA DEDİ 16 ADET GRI 11ADET SIYAH 6 ADET KIRMIZI GELICEKMIŞ HEPSİ SATILMIŞ KIRMIZILARDAN BIRI BENUM:d NİSANA GÜN VERİYORLAR ALMAK İSTİYENLERE

Yarın çarşamba zaten muhtemelen yarın yada perşembe gelir en geç cuma diyorlar benim dediğimde 4 gri şuan sahipsiz bekliyor yalnız ve çaresizler ( kısa süreliğine :queen: )
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Ben de onu düşünüyorum karaborsa mı yapsam bunları diye hazır da zam gelecek nisandakilere :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst