Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bakın arkadaşlar bi daha söylüyom. almayı düşünen arkadaşlar biran önce gitsin bi kapora neyim versin heran zam gelebilir. ondan sona vay ben duymadım vay ben bilmedim olmasın bak...

arkadaşım ole diyosunda sitesinde fiyat bölümüne girip baktığında sen motoru teslim alıcağın günden 1gün öncesinde bile zam olsa sen kaporayı 1 ay once vermiş olsan dahi o zamı fiyata geçiriyolar kurtuluşu yok
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Düşünce güzel ama bu aparatlar bizim motora takılsa bizim motorun kesin aklını alır, gücü yetmeyeceği için.

cbf 150 yi küçümseme dostum , 9 tork 13 beygir. uygun aparat yapılır olmadı hızdan taviz verilip tork artırılır. bu tür aparatların bisiklete bile takılanı var. kışın kar kalkmayan bi bölgede yaşıyor olsam kesin çizerdim böyle bi aparat ve üretirdim.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
cbf 150 yi küçümseme dostum , 9 tork 13 beygir. uygun aparat yapılır olmadı hızdan taviz verilip tork artırılır. bu tür aparatların bisiklete bile takılanı var. kışın kar kalkmayan bi bölgede yaşıyor olsam kesin çizerdim böyle bi aparat ve üretirdim.

Tabi olmaz diye birşey yok, hızdan taviz verildikçe tork oldukça artırılabilir ama bizim motorlar hassas ya o bakımdan demiştim.

Gece gece çok güldüm ya iyi yaşa e mi usta :mrgreen:

Okudum ben de güldüm :mrgreen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Ankaralı ÇBUF! çular.

Ankara yıkılıyor. Dün dediklerimi unutun. Hazır mazır olmayın.

Bu kar 1 ayda kalkmaz. Daha dona çekecek.

Dün 25 km yolu 4 saatte gittik. Buna da şükür, gidemeyenler de var.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
cumartesi günü ehliyet (direksiyon) sınavı var nasıl olacak bakalım . dün servisle eve döneyim dedim turan güneş bulvarı-incek bulvarı- çayyolu bağlantı yolu ( buraya giremedik yemedi) şöfor ve bizleri korkuttu devam edip çevreyol a çıktık oradan eskişehir yoluna indik. bu seferde mahalleye giremedi servis eskişehir yolundan eve kadar yürümek zorunda kaldık. 18.10 da kurumdan çıkmıştık 19.50 gibi evdeydim. servis şöforları bir birleriyle haberleşiyordu gelen haberler konya yolunda tır kaymış trafik durdu- eskişehir yolunda trafik felç sakın girmeyin vs yönündeydi. dün ankara ciddi bir kış sınavı verdi ve sınıfta kaldı.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Belediyeler ne zaman sınıfı geçtiler ki :mrgreen: Ehliyet sınavında da motorun arkasına da romörk takılır denge sorunu halledilir yav :mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Arkadaşlar; Denizli deki honda özel servisinde (Moto Murat) cbf 150 üzerinde özel olarak çalışılıp koruma demiri yapıldı. Nikelajlı / boyalı. Almak isteyen arkadaşlar olursa 25 TL den satılacak, bükümleri, montaj parçaları denenerek (ön süspansiyonun yumuşak olması nedeniyle bağlantıların ön çamurluğa değme riski ortadan kaldılarak güçlendirilmiş bir bağlantı yapıldı) bir adet imal edilip montajı yapıldıktan sonra, uygun görülüp 10 adet daha yapıldı, düşünen arkadaşlar olursa tel adres aşağıda. Kargo ücretini kendileri ile görüşebilirsiniz. 28 mm boru çapı, 1,5 mm et kalınlığı.
http://img29.imageshack.us/g/fotoraf0824.jpg/



MOTO MURAT

Adres: Murat Dede Mah. Örnek cd. No.79 DENİZLİ

Tel : 0 258 371 55 66
Fax: 0 258 371 89 83
Yol Yardım: 0 536 767 11 68

E-Posta: moto_murat @ hotmail.com









Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-955.html#ixzz1G7Bbswam
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
hayırlı akşamlar herkeze... metehan abiye bi sorum olacak.. abi öncelikle seni tebrik ederim forumu bir aydır takip ediyorum bütün yazlara bir cevabın var. benim soruma da senden başkası net cevap veremez herhalde.. abi Allah aşkına şu kaporasını veripte beklediğimiz cubuflar ne zaman gelecek. bütün bayiler ayrı ayrı konuşuyor. kimi ayın 17 diyor kimi 21 ama net bişe yok.... bi motor alalım dedik burnumuzdan geldi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bakın arkadaşlar bi daha söylüyom. almayı düşünen arkadaşlar biran önce gitsin bi kapora neyim versin heran zam gelebilir. ondan sona vay ben duymadım vay ben bilmedim olmasın bak...


la hacı pavlükede bile mal yok...değil bayide...zam gelirse kapora versen bile kıçımıza girecek o zam...:cherry: bayi mal yok diyor varsa bile yok diyor...stok yapıyorlar yani...veya yapmıyorlar neyse...ama zam gelirse içinde patlar aga her türlü...:queen:

130 kg motor bide ben 100kilo tam koruma ettikmi 230kg yerinden kıpraşmaz valla pedalla. kredi kartıyla benzin alır yola devam ederim metehan
?


valla ben mobiletimle az rampa oldu mu makinam bayılıyordu pedala asılıyordum...dik rampalarda çekmiyordu zaten...anca hız almam lazım rampanın ortasında baktım ki aldığımız hız da yetmeyecek motoru nereye devireyim diye sağı solu kolluyodum...:queen:

motoru sıfırlayınca burada bir rampa var size uygun bir havada oradan çıkarken video kaydı yapayım...deli çıkıyor valla...


arkadaşım ole diyosunda sitesinde fiyat bölümüne girip baktığında sen motoru teslim alıcağın günden 1gün öncesinde bile zam olsa sen kaporayı 1 ay once vermiş olsan dahi o zamı fiyata geçiriyolar kurtuluşu yok

+1...:)

Arkadaşlar; Denizli deki honda özel servisinde (Moto Murat) cbf 150 üzerinde özel olarak çalışılıp koruma demiri yapıldı. Nikelajlı / boyalı. Almak isteyen arkadaşlar olursa 25 TL den satılacak, bükümleri, montaj parçaları denenerek (ön süspansiyonun yumuşak olması nedeniyle bağlantıların ön çamurluğa değme riski ortadan kaldılarak güçlendirilmiş bir bağlantı yapıldı) bir adet imal edilip montajı yapıldıktan sonra, uygun görülüp 10 adet daha yapıldı, düşünen arkadaşlar olursa tel adres aşağıda. Kargo ücretini kendileri ile görüşebilirsiniz. 28 mm boru çapı, 1,5 mm et kalınlığı.
http://img29.imageshack.us/g/fotoraf0824.jpg/



MOTO MURAT

Adres: Murat Dede Mah. Örnek cd. No.79 DENİZLİ

Tel : 0 258 371 55 66
Fax: 0 258 371 89 83
Yol Yardım: 0 536 767 11 68

E-Posta: moto_murat @ hotmail.com



url]

hocam bu bizimkilere gitmez pek...neden diyeceksin.çç.nikelaj rengi sırıtıyor motora nedense...genelde çinli dandik motorların ve dandik çin sruserlerinin nikelajlı koruma demirleri olunca bende antipati yarattı...ybremdekide nikelajlıydı...ama cbfde nedense olmuyor...yahu size ben şimdi bir foto atıcam bakın bu koruma demiri yakışıcakmı yakışmayacakmı...

ankara tam bunla gezmelik şu anda.


sen hiç buzda dans etmedin galiba motorla...:p

hayırlı akşamlar herkeze... metehan abiye bi sorum olacak.. abi öncelikle seni tebrik ederim forumu bir aydır takip ediyorum bütün yazlara bir cevabın var. benim soruma da senden başkası net cevap veremez herhalde.. abi Allah aşkına şu kaporasını veripte beklediğimiz cubuflar ne zaman gelecek. bütün bayiler ayrı ayrı konuşuyor. kimi ayın 17 diyor kimi 21 ama net bişe yok.... bi motor alalım dedik burnumuzdan geldi.

aleyküm selam hacı ben fabrikayı arayacaktım dimi...bak unuttum agalar...ama diyorum bana hatırlatın diye leylayım bazen iş güc...:cat: arayacam...buraya yazıcam...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:37 ----------

Antalyadan arkadaşlar varmı...Nebioğullarının sattığı ybr 125 lerde olan bu koruma demiri bizim makinalara olurmu acaba...çok harika bence...


http://i1102.hizliresim.com/2011/2/23/4468.jpg
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Metehan abi bu gosterdıgın korumanın şekli varda sankı cbf 150lerde kulanılan daha cok ıs gorur koruma sağlamlık babımda gibi geldi bana:d
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi bu gosterdıgın korumanın şekli varda sankı cbf 150lerde kulanılan daha cok ıs gorur koruma sağlamlık babımda gibi geldi bana:d


aga ben estetikdeyim aslında biraz...her kaza da zaten gidon yamuluyor ve dğeişiyor farz yani...

Antalyada bizim enes 007 var...ona da bir sorsak...Nebioğullarını arıyorum açan yok fiyat sorcam...:p bizim cbflere olursa düşünüyorum...
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
şu motorun taksit koşullarını orenemedim giti ila onca yolu bana teptiricekler örenmek için :D
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
şu motorun taksit koşullarını orenemedim giti ila onca yolu bana teptiricekler örenmek için :D

kardeş motorlar yok satıyor. açığa motor satışı yapılıyor. bu durumda sen olsan bayii yerine ne yaparsın? pazarlık desen hadi canım ne diye senle uğraşacağım, eşentiyon desen bas parayı bul karayı, taksit vs dedinmi en kralından vade farkı . adamların elinde motor yok gelmeyeni satıyorlar. olayın aslıda çinden gelen gemiler süveyş kanalına girememiş ayaklanmadan dolayı , o nedenle gemiler dolaysıylada motorlar gecikti. bide vergi indirimi girince işin içine 250cc ye kadar olan motorlar yok satmaya başladı.

sorunuza cevap olmuştur sanırım. dünün şartları ile bugünün şartları aynı değil .
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kardeş motorlar yok satıyor. açığa motor satışı yapılıyor. bu durumda sen olsan bayii yerine ne yaparsın? pazarlık desen hadi canım ne diye senle uğraşacağım, eşentiyon desen bas parayı bul karayı, taksit vs dedinmi en kralından vade farkı . adamların elinde motor yok gelmeyeni satıyorlar. olayın aslıda çinden gelen gemiler süveyş kanalına girememiş ayaklanmadan dolayı , o nedenle gemiler dolaysıylada motorlar gecikti. bide vergi indirimi girince işin içine 250cc ye kadar olan motorlar yok satmaya başladı.

sorunuza cevap olmuştur sanırım. dünün şartları ile bugünün şartları aynı değil .

aldıracaklar bana yeni kasa ybryi olacağı o sonunda...kafam çorba inanın...sizlere sürpriz yapacaktım aslında...DB Gökhan Konşukla konuştum bir gümüş gri bir motor aldım şifaen telefonda konuştuk anlaştık...ama elde makina yok tabi bunu biliyoruz Nisan başı deniyor...neyse Gökhan Yunanistana yarışa giitti...dönüşte dün el sıkışacaktık ...sonra ben hafta sonu düşündüm...ula n egerek var dedim...motoruma masraf etmişim...

sıfır motor silindir piston sekman (fantastik masraf) 320..

akü 50..mişlenler daha 8 aylık 190 gayme...orınglı makina dişliler de yepisyeni...50-60 da o.....çakma illegalde olsa zenon da var...balatalar orjinal 100...fantastik ön arka rulmanları bouzlmamasına rağmen dğeiştirdim 35 + işçilik...e makinam tazı gibi gidiyor...satsam satıcam ama zararına...yok abi vazgeçtim...Gökhanıda aradım söyledim bana zaman ver kafam karışık dedim...:pale: napim abi parayı sokakta bulmadım...daha kadranda jelatin duruyor...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst