3'ünden 1'ini alacağım ama hangisi? (250'lik Maxiscooterlar)

Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
Hasancım...Blue Whıte nikli Barış biraderimin SYM siyle Keşana birlikte gittik...Sym bendeydi ona cbfyi iteledim...yeni kasa evo beyaz 250 lik maxi...bu kadar rahat ve huzur veren bi skutır olamaz herhalde...kıçıkırık SYM dersin...Tayvanlı dersin hadi ordan dersin ama bu namussuzlar bu işi biliyor gerçekten...

aralarındaki bariz farklar detaylarda...Kymco detay işçiliğiyle ve görkemli hatlarıyla hayran bırakıyor...amortisörlerinin sert olması dezavantaj...nasıl bir sertlik...sürücüyü sarsacak ve rahatsız edecek bir sertlik...ağırlık aynı ama SYM benim nazarımda daha işlevsel...ve dönüşlerde kıvraklık ve tur genişlği SYM bariz üstün...

Kymco hususunda deer 152 nikli Özgür arkadaşımız SYM hususunda ise Blue Whıte nikli arkadaşa ulaşıp buraya bişeyler yazmalarını rica ederim...

aslında maksiciler arasında gts 250 bir fenomen olmuş ve kendisini ispatlamış bir model...evo kasa ise zaten son nokta...

SYM marka olarak da kendini satan kaliteyi tanımlayan bir algı yaratmış piyasada...

bu arada xcıtıng neden gaza geç tepki veriyor halen anlamış değilim...ikisi kalkış yapsalar drag babında Sym hiç affetmez...herhalde xcıtıng enjeksiyon sistemi piskürtmesi daha farklı güc tekerleğe çok geç gidiyor...


ikiside 180 kilo...

punısher35 aga fiyatı çok yüksek makinanın...nası satılacak bu...:)



owerrder , birazda ben yazayım.her 3 markayıda ...


xmaxım da oldu. en son kasa harici uzak dur. tek + sı hızlanması, tıpı, bagaj hacmi

kymco sym arasında gidip gelırken öncelık kymco olmasına ragmen sym 250i evo aldım.
1-yakısıklı
2-ağır ama seri
3-yakıt süper 12 ltre sakın kullanımla 375km
4-sele çok rahat
5-bagaj hacmi.


kymcoyu elememdek sebepler ıse

1-sele berbat rahatsız,sankı poponuzun altında sert bsey var
2-bagaja kask koyamadıktan sonra napayım o motoru,
3-parçalar pahalı + 2,000km bakım aralığı,

daha yazacak çok sey varda,klawyem bozuk, sanal klawye ıle yazmak ıskence oluyor, ıstersen telde daha ayrıntılıda yazarım,ıstersen gts yı bıle satarım:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
owerrder , birazda ben yazayım.her 3 markayıda ...


xmaxım da oldu. en son kasa harici uzak dur. tek + sı hızlanması, tıpı, bagaj hacmi

kymco sym arasında gidip gelırken öncelık kymco olmasına ragmen sym 250i evo aldım.
1-yakısıklı
2-ağır ama seri
3-yakıt süper 12 ltre sakın kullanımla 375km
4-sele çok rahat
5-bagaj hacmi.


kymcoyu elememdek sebepler ıse

1-sele berbat rahatsız,sankı poponuzun altında sert bsey var
2-bagaja kask koyamadıktan sonra napayım o motoru,
3-parçalar pahalı + 2,000km bakım aralığı,

daha yazacak çok sey varda,klawyem bozuk, sanal klawye ıle yazmak ıskence oluyor, ıstersen telde daha ayrıntılıda yazarım,ıstersen gts yı bıle satarım:p

Xcitingin bagajına kask sığmadığını nerden çıkardınız.Benim fullface kask sürekli bagajda duruyo.Yedek parçaları pahalı demişsiniz.Hangi motorun pahalı değil ki?İtalyanların bizimkinden pahalı diye biliyorum.Yedek parçası pahalı olmayan motora binmek için cbf150'den yukarı çıkmamak lazım.Ayrıca selesi sert dediğiniz motorla ben günde 5 saat geziyorum.Hiç rahatsızlık hissetmiyorum.Şimdiye kadar kullandığım en rahat selesi olan motor bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
AmonRA34 verdiğim bilgiler benim kişisel gözlemim ve kararımdır.benım için neyse onu yazarım.senın durumun yada selenın rahatlığı beni ilgilendirmez.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
overrider hayırlısı olsun hangisini alırsan inş. ben 9 ayda 14000 km yaptım günde ortalama 79 km şehir içi trafiğindeydim ve gts 250 ne yordu nede selesi rahatsız etti :) bence kıyasladığın moıdeller arasında selelerin popoları etkilicek çok farklılığının olduğunu sanmıyorum :) bu birazda kişilerin bu modelleri kullanan kişilerin popolarının farklılığından kaynaklanıyo bence :D 3 ü de süper hangisini alırsan al pişman olacağını sanmıyorum hayırlısı olsun tekrardan ;)

ben ne alayım ? ilkkez vitesli motor kullanacak olarak fz6 fazer ile kawa z750s arasında kaldım ? 6 yıldır scooter kullandım . yada bu kıyaslama ile ilgili link takip eden varsa yazabilir çok sevinirim ben bi çok sayfaya baktım ama bulamadım yeni konu başlığıda açmak istemedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
overrider hayırlısı olsun hangisini alırsan inş. ben 9 ayda 14000 km yaptım günde ortalama 79 km şehir içi trafiğindeydim ve gts 250 ne yordu nede selesi rahatsız etti :) bence kıyasladığın moıdeller arasında selelerin popoları etkilicek çok farklılığının olduğunu sanmıyorum :) bu birazda kişilerin bu modelleri kullanan kişilerin popolarının farklılığından kaynaklanıyo bence :D 3 ü de süper hangisini alırsan al pişman olacağını sanmıyorum hayırlısı olsun tekrardan ;)

ben ne alayım ? ilkkez vitesli motor kullanacak olarak fz6 fazer ile kawa z750s arasında kaldım ? 6 yıldır scooter kullandım . yada bu kıyaslama ile ilgili link takip eden varsa yazabilir çok sevinirim ben bi çok sayfaya baktım ama bulamadım yeni konu başlığıda açmak istemedim.

Bende geçen benim xcitingi bi fazerle takas etmek üzereydim.İçimde hep kalmıştır 4 silindirin sesi.Şöyle bi şehir içinde tur atayım dedim.Bi kere debriyaj çok sert.Şehir içinde iyi bilek kası yaptırır adama.Hadi onu geçtim oturuş pozisyonu çok ters geldi.Biz alışmışız ayaklarımızı uzatmaya.Valla mercedesten inip şahine binmek gibi geldi bana.Takastan vazgeçtim.Bence maxiscooter son nokta.Daha önceki motorlarım hep vitesliydi ama artık maxiscooterdan vazgeçebileceğimi hiç sanmıyorum.Olursa belki sw400 olur bundan sonrası.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
overrider hayırlısı olsun hangisini alırsan inş. ben 9 ayda 14000 km yaptım günde ortalama 79 km şehir içi trafiğindeydim ve gts 250 ne yordu nede selesi rahatsız etti :) bence kıyasladığın moıdeller arasında selelerin popoları etkilicek çok farklılığının olduğunu sanmıyorum :) bu birazda kişilerin bu modelleri kullanan kişilerin popolarının farklılığından kaynaklanıyo bence :D 3 ü de süper hangisini alırsan al pişman olacağını sanmıyorum hayırlısı olsun tekrardan ;)

ben ne alayım ? ilkkez vitesli motor kullanacak olarak fz6 fazer ile kawa z750s arasında kaldım ? 6 yıldır scooter kullandım . yada bu kıyaslama ile ilgili link takip eden varsa yazabilir çok sevinirim ben bi çok sayfaya baktım ama bulamadım yeni konu başlığıda açmak istemedim.

CBF 150 bile VFR800'den çok daha konforlu şehir içinde. 15 dakika trafikte kaldı mı o debriyajla cebelleşmek gerçekten çin işkencesi oluyor. Ki sen CBF 150 ile değil, bir maksiscooter ile kıyaslıyorsun alacağın motoru. Bence çok fazla aratır maksiscooterı.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
2
selam

demek sadece ben değilmişim gts250 ile xciting250 arasında kalan :) ikisininde kendine göre artıları vardır mutlaka bunu tahmin etmek çok zor değil.. ama bunun kişiye göre değiştiğini düşünürsek kullanmadan anlamak zor diye düşünüyorum.. ve içimden bir his bir iki tur ikisiylede atınca hemen karar vereceksin diyor.. gerçi şöyle ikisinede karşıdan bakıyorumda xciting çok çok çok daha al benili yawww :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
VFR satıldı malesef. Motorsuzum şu anda :(

Olsun yaw önemli değil.Bursaya yolun düşerse veririm bi tur.Uğrayamazsanda aklında soru işareti kalmasın.Çok güzel motor.Ben çok memnunum.Arasıra şeytan dürtüyo büyült diye ama kıyamıyorum bi türlü.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Bence de çok güzel ama almışken Silverwing almak da var...

3000 TL. farkla tertemiz aksesuvarlı 3-4 yaşında alınabiliyor.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
43
CBF 150 bile VFR800'den çok daha konforlu şehir içinde. 15 dakika trafikte kaldı mı o debriyajla cebelleşmek gerçekten çin işkencesi oluyor. Ki sen CBF 150 ile değil, bir maksiscooter ile kıyaslıyorsun alacağın motoru. Bence çok fazla aratır maksiscooterı.

ben gts 20 ile bi makinaı kıyaslamadım ki :) fz6 fzaer ile kawa z750 s arasında kaldığımı belirttim :) bu arada 1 saat önce benim gts yi ötv indiriminden haberdar ederek sattım 6800 e . daha 9 aylık motor du bence bi kazık yok işin içinde.
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
ben gts 20 ile bi makinaı kıyaslamadım ki :) fz6 fzaer ile kawa z750 s arasında kaldığımı belirttim :) bu arada 1 saat önce benim gts yi ötv indiriminden haberdar ederek sattım 6800 e . daha 9 aylık motor du bence bi kazık yok işin içinde.

fazer alma derim kısaca
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
xmax250 yi ilk alanlardanım tam 1 senede 20.000km yaptık eşimle çoook memnunduk, ve benzeri scooterlar denedim xmax tadı hiçbirinde yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst