- Katılım
- 3 Şub 2010
- Mesajlar
- 123
yok mu yardım edecek kimse ? o kadar kiş okuyorda kimse birsey bilmiyor mu :silent:
var var gedim ::155::
motor ömrü olarak elbette japonlar kadar değil ama regalde 50.000 km ye şahit oldum.şuda bir gerçekki regaller 30.000 kmde rektefiye isterler.senin sorduğun 18.000 km çokmu sorusuna cevab olarak -eğer hor kullanılmamış ve bakımları güzel yapılmışsa çok değil.ama bunlardan emin değilsen o zaman çok.
sahibini ve motorunu tanımadığın bir motosiklet alııyorsan benden sana tavsiyem 10.000 geçmesin.
umarım yardımcı olmuşumdur.:bounce: