Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Bugun can sıkıntısından tekrardan bayiyi aradım geliş tarihlerinde bir degişme varmı diye nisanın 2. haftası dedi off off daha cok beklicez bu gidişle ... :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
cbf bulamayan varsa burdan kıvrak motordan alabiliriz ege bölgesinden irtibata geçen olursa yardımcı olurum:cat:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Abolgi sen motoru kar motoruyla değiştir bence :) Ankara havası bir acayip oldu, tipi var resmen, 2 gün önce motora bindim.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
hayırlı olsun at gibi maşallah:)Decathlon önünde hergün duran bmw ve bitanede afirca twin var heralde onlarla bi alakanız varmı sizin:)bende ikeada çalışıyorumda hergün görüyorum içim gidiyo:salut::mrgreen:

BMW F800 var Multiturk yönetimden, bir de bizim arkadaşlardan birinde F650 var eski. AfricaTwin kimin bilmiyorum da birisinde DR Big 800S vardı.


daha çok keçiyi andırıyor bu ktm ler hani herkese kafa tutarım diyor deyim yerindeyse :mrgreen:

Aman hemşehrim hiç bulaşma, İzmir'e selamlar.

Bakalım ne olacak bu sevdanın sonu... CBF'in pratikliğini özledim.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aydogan bu taraflara taşınmanızı önerebilirim :D yine kar yok :D

Teşekkür ederim @metanecho
Keşke imkanlar elversede Karabük taraflarına taşınsam.
Çok isterim aslında, havası, suyu, yeşillikleri vs. ayrı bir güzellik oralar yahu.
İnş. nasip olurda en azından bu yaz bir gezi yapabilirim o taraflara doğru.

Abolgi sen motoru kar motoruyla değiştir bence :) Ankara havası bir acayip oldu, tipi var resmen, 2 gün önce motora bindim.

Aynen, ben hayatımda Ankara'da böyle kar yağışı görmedim desem sanırım abartmış olmam.
17,30 da işyerinden çıktım, 22,30'da eve ancak gelebildim. Malum otobüslerle ancak bu kadar oluyor. Trafik resmen felç oldu bugün Ankara'da.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Böyle sahiplenmiş sahiplenmiş yatarken arada bir sinir geliyor ama amann yatsın ne olacak diyorum sonradan. Hayvanları sevmek lazım. :)


Bu ara sakın motorun yanına köpek filan bağlamayın, faha kötü sonuçlar elde edenler olmuş.

Motorun yenmeye çalışılması gibi. :queen:

Hacı bu kediler çişleriyle falan Issey Mıyake parfüm hesabı deli kokular yayıyor...sonra senin motör mobil işletme oluyor :queen:...

yaşasın doğa ve hayvanların çiftleşme özgürlüğü...:queen:

motorlarımız doğaya feda olsun...:cherry:

bi de böyle şebek gibi yatıyorlar ondan sonra gel de kız kediye :mrgreen: Ya yatsınlar ama iki şeyi yapmasınlar rica ediyorum 1-çamurlu pati izleri 2- tırnaklarını selede törpülemeleri
:

aslında ben kedi köpeğe dokunmak bile istemiyorum inan...o tüyleri yok mu hele...

[/COLOR]Metehan ehliyet cebe giripte motoru eve getirmeden "Özgür" lük hayal be dostum. bu arada benzin 4.20 olmuş ben ehliyeti alana kadar 4.50 olur artık .

abi aslında sana bir önerim var...sen bu cbfye birde pedal tak...eski bisikletcisin...hybrıd hesabı...:queen:

Tamamen yıllardır içimde depreşmiş enduro özleminin klasik ve sıradışı bir makineye meyletmesi sonucu aldım.

2004 - 2005 olsa burada yazısı geçmezdi :)

Ahanda alet bu; mekan eski işyerim Istanbul Forum Decathlon önü...

IMG]

bunun ahı gitmiş vahı kalmış agam...yine de popon bizimkilerden değerli KTM ye oturmuş boşver...:p

[

3 yıla yakın zamandır kedi baskınına ugramadım . bır kac meraklı cocuk kurcaladı sükür ziyanı yok
kedılerı severım kopeklerıde yalnız kedinin kılları dökülünce beni deli ediyor :pr:
ayrıca fotograftakı ne diyon lenn bakişlarını çok gördüm:)


vallaha bir üstte bende yazdım kıl tüy gördüm mü ifrit oluyorum...

Konuyu bıraktıgımda en son 400 küsür sayfalardaydı, maşallah baya bi yükselmiş.. Arkadaşlar istanbuldan max 2500 tl degerinde cbf 150 arıyorum aklınızın bi köşesinde olsun. iyi sürüşler dilerim.

aga 1000 lira daha katsan zıfırı çekicen altına...:wiinkk:

abolgi,

Benzin istediği kadar artabilir. Yine de innovalar, cryptonlar dışında bizden ucuza gezen yok. :)

Ne zaman benzin aldığımı unutuyorum.

Ankaralı ÇBUF! çular hazır olsun. Buluşma tarihi yaklaşıyor. Önce motordaşlarınızla sonra bütün grubumuzla. :rendeer:


Ahmet Ç. "Bir Angara Motörcüsü " :p



Senin 220v. luk şebeke gerilimi yanında bizim enerji 1,5 voltluk alkalin pil kalır be metehan usta :queen:

ganga girdin bu işlere çıkamıyon valla işin zor...:cherry:


cbf bulamayan varsa burdan kıvrak motordan alabiliriz ege bölgesinden irtibata geçen olursa yardımcı olurum:cat:

nası yardımcı olsun ülen...alıcam ben hadi bul bakem..biz fabrikanın adamıyız bulamıyoz topitop...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 ----------

İzmir'den de memleketim olan İstanbul'a selamlar :rendeer:

aga buralar sovık...:p İzmirin kıymetini bil...:rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
aga buralar sovık...:p İzmirin kıymetini bil...:rendeer:
Emin ol buralar da bi o kadar sovık :mrgreen: Bugün tınaztepeye çıkarken yüzümün sol tarafı, inerken de sağ tarafı şiddetli tipi yüzünden felç oldu bildiğin istanbulun dengesiz soğuğu burda da var buraya bile kar yağıyorsa gerisini sizler düşünün :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Emin ol buralar da bi o kadar sovık :mrgreen: Bugün tınaztepeye çıkarken yüzümün sol tarafı, inerken de sağ tarafı şiddetli tipi yüzünden felç oldu bildiğin istanbulun dengesiz soğuğu burda da var buraya bile kar yağıyorsa gerisini sizler düşünün :queen:

ben gittim böyle havada bir kask aldım var ya tam Şaban işi...

:queen::queen:




http://www.feyizoglu.com/images_buyuk/f9/45309Al.jpg

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:57 ----------

benzın olmus 4,20 cbf150 yada innova almak lazım :)

aga bisiklet alıcaz sorunu kökten çözücez...:p
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bakın arkadaşlar bi daha söylüyom. almayı düşünen arkadaşlar biran önce gitsin bi kapora neyim versin heran zam gelebilir. ondan sona vay ben duymadım vay ben bilmedim olmasın bak...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bi boşluğumuza geldi vallahi...şimdi çaresiz marushınımı kullanmaya başladım...abi yarım kask harbiden yarım akıllıların işi bunu anlamak biraz geç oldu ama...:p

iyi geceler...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Pandacım o kaskın taba rengi deri olan bölümleri şu senin mohteşem kadife kabanla aynı renk be gankam :cherry:

nerden nereyi yakaladın valla Hacı abi maşallahın var...amaaaa yaz gelsin bu Avrupalı AB ye girmiş artist kaskım berıuda şort ve sandaletimle akıcam alemlere...öperim...hayırlı geceler...
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
abolgi,

Benzin istediği kadar artabilir. Yine de innovalar, cryptonlar dışında bizden ucuza gezen yok. :)

Ne zaman benzin aldığımı unutuyorum.

Ankaralı ÇBUF! çular hazır olsun. Buluşma tarihi yaklaşıyor. Önce motordaşlarınızla sonra bütün grubumuzla. :rendeer:

inşaallah az kaldı yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik.

Kaç kişi şimdi senin gibi 2011 cbf i hazırda olsun istiyor biliyor musun :mrgreen:

okudukça öğreniyorum. işim zamanlama ile yakından ilgili. yine tam zamanını yakalamışım dostum.

hakikaten Ahmet Abi haa :) bence artislik yap tadını çıkar.

hatta ehliyeti alınca da 1-2 hafta keyfine bekle binme.

canım istemiyor falan diye yaz burada :mrgreen:

hahahahahaha ben bunu değilde abolgi yollarda deyip rapor etmeyi düşünüyorum. eskişehirli dostlara çay içmeye gideceğim ( rodaj hallolur bi yandan)

Abolgi sen motoru kar motoruyla değiştir bence :) Ankara havası bir acayip oldu, tipi var resmen, 2 gün önce motora bindim.

fena fikir değil aslında. bi aparatla kar motoruna dönüşebilir cbf im.

abi aslında sana bir önerim var...sen bu cbfye birde pedal tak...eski bisikletcisin...hybrıd hesabı...:queen:


Ahmet Ç. "Bir Angara Motörcüsü " :p




---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 ----------


130 kg motor bide ben 100kilo tam koruma ettikmi 230kg yerinden kıpraşmaz valla pedalla. kredi kartıyla benzin alır yola devam ederim metehan


karabük tede hava kirliliği var ama. daha sıcağamı kaçsakki yaza kadar?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:27 ----------

Motosikletinizle kara saplanıp kalmanın ne kadar kötü bir durum olduğunu çok iyi bilirim. Hele ki kullandığınız araç enduro bir model değilse verdiğiniz mücadele daha büyük oluyor. İlk kar maceramın ardından internette değişik araştırmalar yaparken motosikletlerin Snowbike (Kar Motosikleti) ‘a dönüşmesiyle ilgili pek çok çalışma görmüştüm.

Bugün size bahsedeceğim Radix firması, off road aracınızı snowbike yapmanız için kolaylıkla uygulanabilen bir takım kitler hazırlamış. Radix ‘in sunduğu kitler:

* Honda- CRF 2002-2009 450R - 450X, 250F, 250X
* Yamaha- YZF 2003-2009 450F - WR 450, 250F, WR250
* KTM- 2000-2009 400 - 450 - 505 - 520 - 525 - 530
* Husaberg- 450 - 550 - 650
* Servis Honda- (CR 500 motor, 250X şase)
* Kawasaki- 2006-2009 KXF450R, KLX 450
* Suzuki- RMZ 450 2005-2009

Bu kitlerin fiyatları ise yurtdışında $4,249 ‘dan başlamakta. Ayrıntılı bilgi için 2Moto - Snowbikes sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı


bunlara oluyorsa cbf 150 ye neden olmasın. aydoğanx düşünsene bu aparat iş yerindeydi ve motora taktın. kaç dakkada evde olurdun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst