Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Yuh diyorum ya hala 4500 e 2.el motosiklet satan var :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------



Siz yapamadıysanız ben hiç yapamadım sadece yan ayaklık hediye aldım o kadar başka birşey yok :p motoru teslim alırken artık 50 lira veriyimde bana motor koruma demiriyle deri kılıf hediye etsinler...

Parasıyla hediye olmaz ki :) hadi bakalım teslim alın da fotoğraflarınızı görelim üsündeyken :cat:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Parasıyla hediye olmaz ki :) hadi bakalım teslim alın da fotoğraflarınızı görelim üsündeyken :cat:
Keske dediğiniz gibi olsa valla :) bayan ayaklıgı bile zor verdi nerdeyse hediye biraz zor koparırım gibi geliyor anca 50 tl atarsam ortaya demir + kılıf versinler bari bana demir 60 tl kılıf 35 tl dedi :p
Boyum 1.90 kilo 82 bazı motorlar altımda bisiklet gibi kalıyor ama cbf onlardan daha iyi kalıplı motor sırıtmadım üstünde :p Nisanın ilk haftası demişlerdi teslim için bakalım kısmetse alınca inş resimleride yükliycem buraya.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
"Görünüm" göreceli bir konu, yani kişiye göre değişir, o yüzden senin beğendiğin motosiklet modelleri hangisi ise onlar arasından seçim yapmalısın.

Ybr125, CBF150 ve TVS Apache kıyaslanır genelde. (Mondial, kanuni vs. gibi markalara bulaşmamalısın mümkün oldukça, ya da elimden iş gelir motoruma gözüm gibi bakarım diyorsan o markalarda olabilir.)

- Ybr, iyidir güzeldir ama çok cılızdır, benim gibi 1,83 boy ve 95+ kilolardaysan altında bisiklet gibi kalır.

- TVS'de bi çok yönden güzel ama titreşim sorunu ve 2.eldeki yavaşlığı, yedek parça ve serviste yaşayabileceğin olumsuzluklardan dolayı bence bu da eleniyor.

Geriye kalıyor CBF150 :)

vay be bu enerjiyi nerden buluyorsun aga...:p

Valla andım var; KTM'yi verip CBF'e döneceğim. Şerefsiz turuncu :) Aldığımdan beri yapmadığı naz kalmadı ama bir de şu var; Istanbul'dan 2. el makine almak çok riskliymiş........

galiba 2004-2005 model ktm 640 buldun kelepir diye atladın...:cherry: ama ilanlara atlamayan bizler enayiyiz sen uyanık çıktın...:queen:

Deriyi delik deşik etmesinler de o tırnaklarını kesicem yoksa hepsinin :pr: yada fare kapanı koyayım motorun üzerine ayaklarını kıstırırlar belki :queen:

abicim niye eziyet ediyon hayvancıklara...doğal barınma sahasını hazırlayan sensin...:p


dün güneşi görünce bende atladım bisiklete bi 40km kadar yol yaptım :p . 3-5 rampa tırmanmaya çalıştım hamlamışız, 2 rampanın ortalarında bisiklet bana bindi :pale: , (nabız 175i geçince tırsıp indim).

bugün ehliyet sınavına hazırlık için kurstan çağırdılar motorlara alışalım diye , kanuniye bindik nerde cbf nerde kanuni :) yağmur bi yandan soğuk bi yandan çekilecek çile değildi.

ehliyet yok diye teslim almıyorum cbf 150 mi . şu yağmurda yaşta soğuk mart gününde sıcacık kapalı mekanda konaklasın biraz daha :salut:

topacı günlüğe çevirdim ha

vah abim vah...:p


potansiyel motorcu adayı...

yaş ilerlemiş göbüş çıkmış artık bisikletci olamayacağının farkında olan bünye alarm verir...:p

heyecanlı atik sorumluluklarının bilincinde aile babası...

ama içindeti ateş köz halinde...kor vaziyette...

her an ekşın arayan afacan bir çocuğun heyecanı ve titrekliğiyle motosiklet alır...:p

artık enginlere sığmaz bu heyecan...

o özgürdür artık...:queen:

free wılly....:queen::p

http://www.imdb.com/title/tt0106965/
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
abicim niye eziyet ediyon hayvancıklara...doğal barınma sahasını hazırlayan sensin...:p

O zaman kira versinler ben motora o kadar para sayıcam kediler benden çok üzerine binecek oldu hem ne demiş Bolat Elemdar : '' İki kişinin bindiği motor değildir '' :queen::cherry:



Ben bu ilana hastayım heheh ''motor'' değil yalnız ''m(a)tor'' ve adam inatla yazmış gel de motorun yazılışını bilmeyen adamdan motor aman m(a)tor al :queen:
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
:) Adamın matoru temiz ama hakkını yememek lazım şimdi ismide memet miş:))
çok güldüm yaa
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Nazım Hikmet, oğlu Memed için bu şiiri kaleme almıştı:

“Karşı yaka memleket, sesleniyorum Varnadan,
işitiyor musun, Memet! Memet!
Karadeniz akıyor durmadan, deli hasret,
deli hasret oğlum, sana sesleniyorum, işitiyor musun?
Memet! Memet!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
O zaman kira versinler ben motora o kadar para sayıcam kediler benden çok üzerine binecek oldu hem ne demiş Bolat Elemdar : '' İki kişinin bindiği motor değildir '' :queen::cherry:

:

bu manzarayı görünce bir kaç kare alayım dedim...Kedinin rahatlığı gamsızlığıda görülmeye değer...motorun sahibi bile bu kadar huzurla binmemiştir makinasına...Kedi bile scooter keyfi yaşıyor maşallah...ne uğraşsın vitesli motorla...:mrgreen: ama makina Malagutı 500 cc...s ele desen koltuk gibin...:p


SANY0570-1.jpg


SANY0569-1.jpg


SANY0571-1.jpg


SANY0572-1.jpg


"ne var leyn..toz ol .." bakışı...

SANY0573-1.jpg


SANY0574-1.jpg



SANY0575-1.jpg


SANY0576-1.jpg



SANY0577-1.jpg



SANY0578-1.jpg







Aklıma Orhan Velinin mısraları geldi...:p

Olmaz ki!
Böyle de yatılmaz ki! :queen:


SANY0572-1.jpg



pati izlerinden anlaşılacağı gibi mekana izinsiz giriş yok...:)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Ya millet o kadar kafayı sıyırmış ki motorun brandasını bile çalıyorlar o yüzden tenezzül etmeyecekleri naylondan kendim bantlayarak yaparım hiç olmazsa çalındı mı diye cama çıkıp bakmam ::123434::

Aman dikkat et motoru çalmasınlar. :p

Adam brandavari şeye tenezzül etmez sonra maazallah motoru götürür.:cyclopsan

Aklıma Orhan Velinin mısraları geldi...:p

Olmaz ki!
Böyle de yatılmaz ki! :queen:


SANY0572-1.jpg

Böyle sahiplenmiş sahiplenmiş yatarken arada bir sinir geliyor ama amann yatsın ne olacak diyorum sonradan. Hayvanları sevmek lazım. :)


Bu ara sakın motorun yanına köpek filan bağlamayın, faha kötü sonuçlar elde edenler olmuş.

Motorun yenmeye çalışılması gibi. :queen:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
bi de böyle şebek gibi yatıyorlar ondan sonra gel de kız kediye :mrgreen: Ya yatsınlar ama iki şeyi yapmasınlar rica ediyorum 1-çamurlu pati izleri 2- tırnaklarını selede törpülemeleri

Görenlerin en kısa zamanda polisi araması rica olunur :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:08 ----------

Aman dikkat et motoru çalmasınlar. :p

Adam brandavari şeye tenezzül etmez sonra maazallah motoru götürür.:cyclopsan

Zaten motoru çalabiliyorsa branda da hediyem olur :cherry:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Motorunuz hayırlı olsun. Ben de bugun motoru ısmarladım ancak sizin kadar iyi bir pazarlık yapamadım herhalde. Motor koruma , arka çanta demiri ve yan çanta demirleri ile yan ayak için 130 TL ödeyeceğim. Neyse tadını çıkarın. Ben de pazarlık edeceğim. Bakalım ne çıkacak...:pr:

ben nakit peşin aldım motoru.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

Metehan ehliyet cebe giripte motoru eve getirmeden "Özgür" lük hayal be dostum. bu arada benzin 4.20 olmuş ben ehliyeti alana kadar 4.50 olur artık .
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
galiba 2004-2005 model ktm 640 buldun kelepir diye atladın...:cherry: ama ilanlara atlamayan bizler enayiyiz sen uyanık çıktın...:queen:

Tamamen yıllardır içimde depreşmiş enduro özleminin klasik ve sıradışı bir makineye meyletmesi sonucu aldım.

2004 - 2005 olsa burada yazısı geçmezdi :)

Ahanda alet bu; mekan eski işyerim Istanbul Forum Decathlon önü...

09092010088.jpg
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Tamamen yıllardır içimde depreşmiş enduro özleminin klasik ve sıradışı bir makineye meyletmesi sonucu aldım.

2004 - 2005 olsa burada yazısı geçmezdi :)

Ahanda alet bu; mekan eski işyerim Istanbul Forum Decathlon önü...

09092010088.jpg

hayırlı olsun at gibi maşallah:)Decathlon önünde hergün duran bmw ve bitanede afirca twin var heralde onlarla bi alakanız varmı sizin:)bende ikeada çalışıyorumda hergün görüyorum içim gidiyo:salut::mrgreen:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
daha çok keçiyi andırıyor bu ktm ler hani herkese kafa tutarım diyor deyim yerindeyse :mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
SANY0570-1.jpg


3 yıla yakın zamandır kedi baskınına ugramadım . bır kac meraklı cocuk kurcaladı sükür ziyanı yok
kedılerı severım kopeklerıde yalnız kedinin kılları dökülünce beni deli ediyor :pr:
ayrıca fotograftakı ne diyon lenn bakişlarını çok gördüm:)
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Konuyu bıraktıgımda en son 400 küsür sayfalardaydı, maşallah baya bi yükselmiş.. Arkadaşlar istanbuldan max 2500 tl degerinde cbf 150 arıyorum aklınızın bi köşesinde olsun. iyi sürüşler dilerim.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
abolgi,

Benzin istediği kadar artabilir. Yine de innovalar, cryptonlar dışında bizden ucuza gezen yok. :)

Ne zaman benzin aldığımı unutuyorum.

Ankaralı ÇBUF! çular hazır olsun. Buluşma tarihi yaklaşıyor. Önce motordaşlarınızla sonra bütün grubumuzla. :rendeer:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
abolgi,

Benzin istediği kadar artabilir. Yine de innovalar, cryptonlar dışında bizden ucuza gezen yok. :)

Ne zaman benzin aldığımı unutuyorum.

Ankaralı ÇBUF! çular hazır olsun. Buluşma tarihi yaklaşıyor. Önce motordaşlarınızla sonra bütün grubumuzla. :rendeer:

motor hazır da ehliyet bekleniyor :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hakikaten Ahmet Abi haa :) bence artislik yap tadını çıkar.

hatta ehliyeti alınca da 1-2 hafta keyfine bekle binme.

canım istemiyor falan diye yaz burada :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
abolgi,

Benzin istediği kadar artabilir. Yine de innovalar, cryptonlar dışında bizden ucuza gezen yok. :)

Ne zaman benzin aldığımı unutuyorum.

Ankaralı ÇBUF! çular hazır olsun. Buluşma tarihi yaklaşıyor. Önce motordaşlarınızla sonra bütün grubumuzla. :rendeer:

Hadi bakalım beklemedeyiz. :)

Tam havalar ısınmaya başladı derken sabah uyandığımda heryer bembeyaz kar olmuştu.
Sabahtan beride aralıksız yağmaya devam ediyor mübarek :)

Hava durumuna bakıyorumda haftasonu da güneşli gözüküyor.:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:28 ----------

vay be bu enerjiyi nerden buluyorsun aga...:p

Senin 220v. luk şebeke gerilimi yanında bizim enerji 1,5 voltluk alkalin pil kalır be metehan usta :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst