- Katılım
- 7 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,124
Yuh diyorum ya hala 4500 e 2.el motosiklet satan var
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------
Siz yapamadıysanız ben hiç yapamadım sadece yan ayaklık hediye aldım o kadar başka birşey yokmotoru teslim alırken artık 50 lira veriyimde bana motor koruma demiriyle deri kılıf hediye etsinler...
Parasıyla hediye olmaz ki