Kawasaki Kawasaki VN 800 Kullanıcıları / Bilgi ve Paylaşım

Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
28
arkadaslar merhaba, uzun yillardir racing kullanicisiyim yasim 37 artik yavaslamanin zamani geldi diye dusunuyorum srad 1000 motorumu sattim kismetse vn800 alacagim istanbuldayim bu arada. Hafta sonu bir vn800 bakmaya gidecegiz araniza hos geldim :)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Kusura bakma Yoknickmick, cevap vermekte geç kaldık :(

Bizim bu başlık, nedense rating almadı :) mesela bir GT 250 R başlığı gibi olamadı.Herhalde, VN800 kullanıcılarının yaş ortalaması büyük olduğu için "Her zaman buraya bakılmıyor, zaman kalmıyor" diye düşünüyorum.

VN800 doğru karar (Bana göre).İlk başlarda biraz zorlanırsın, raceden sonra ağır gelir, ama çok keyifli bir gezi motoru.

Motoru aldıysan, hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız bin :)
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
dertsiz, şikayetsiz bir motor olduğu grup forumundan belli :) kullanıcılarının bir sorunu olmayınca buralar da biraz hareketsiz kalabiliyor.
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
21
Selam,

Gecen hafta 2004 model bir VN800 alarak aranıza katıldım.
Herkese kazasız belasız gunler dilerim.
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
soğuklarda ara veriyorum kullanmaya

çalıştırıyorum, hiç sorun yok

maşallahı var makinanın

ben yakıt göstergeli ön panel buldum depo üstü,

bunu takarsam gösterirmi bilgisi olan varmıdır u konuda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

Selam,

Gecen hafta 2004 model bir VN800 alarak aranıza katıldım.
Herkese kazasız belasız gunler dilerim.

hayırlı olsun doğru karar
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
soğuklarda ara veriyorum kullanmaya

çalıştırıyorum, hiç sorun yok

maşallahı var makinanın

ben yakıt göstergeli ön panel buldum depo üstü,

bunu takarsam gösterirmi bilgisi olan varmıdır u konuda




depo içine şamandıra monteleyebilirseniz gösterir tabi.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:14 ----------

Selam,

Gecen hafta 2004 model bir VN800 alarak aranıza katıldım.
Herkese kazasız belasız gunler dilerim.

TEBRİKLER! keyiflere boğulmanız dileğiyle efenim!
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
merhabalar,

Ben de 97 model VN 800 Classic sahibi oalrak artık aranızdayım. Acaba benim gibi fırsat buldukça bu havalarda sürmeye devam eden arkadaşlar var mıdır? Ben 3 hafta önce İzmir Balçova'dan alıp getirdim. Bu 6 motorum ama en keyif aldığım alet bu oldu. yolda tek sıkıntımız -4 görünen (hissedileni bilmiyorum :) ) sıcaklıktı. Susurluk dolaylarında Km göstergesinin camını göremez oldum. Donduğunu düşündüm. Yine de sorunsuz bir şekilde eve gelebildik.

Sağlıcakla.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
ben biniyorum, geneli krom ve metal olduğu için durmadan koruyucalar ile de ovuyorum motoru haliyle. vay be benim oradan almışsın kesin tanırım görsem motorunuzu. o soğukta bravo iyi gelmişsiniz! motorunuza sonuna kadar güvenin eğer marşa bastığınızda sıkıntı yaratmadan çalıştı ise siz kontağını kapayana kadar da kolay kolay stop etmez. kawasaki'nin yarattığı en başarılı ve dayanıklı motorlardan birine sahiptir. sorunuz olursa bekleriz.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ben biniyorum, geneli krom ve metal olduğu için durmadan koruyucalar ile de ovuyorum motoru haliyle. vay be benim oradan almışsın kesin tanırım görsem motorunuzu. o soğukta bravo iyi gelmişsiniz! motorunuza sonuna kadar güvenin eğer marşa bastığınızda sıkıntı yaratmadan çalıştı ise siz kontağını kapayana kadar da kolay kolay stop etmez. kawasaki'nin yarattığı en başarılı ve dayanıklı motorlardan birine sahiptir. sorunuz olursa bekleriz.

teşekkürler. hemen bir resim ekleyeyim ozaman :)

02032011325.jpg


Kafamdaki tüm cruiserları sürüp test ettim. Ve VN den yana karar kıldım. Şu anda tek taktığım şey farın titremesi sürekli. sanki öndekine selektör yapıyormuşsun hissi yaratıyor :) aynı titreme VN900 dede var. Acayip bir durum :)
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
bilmez miyim! tekrar hayırlı olsun. far titremesi? bende yok. acaba çok mu gevşek? sıkmayı denediniz mi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

aklıma takıldı acaba ana farın yanındaki diğer farlar buna sebebiyet veriyor olabilirler mi?
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
beyler havalar düzelince vn 800 buluması yapsak orta bir noktada :D

çanakkale ya da eskişehir

ya da neresi olursa :D
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bilmez miyim! tekrar hayırlı olsun. far titremesi? bende yok. acaba çok mu gevşek? sıkmayı denediniz mi?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

aklıma takıldı acaba ana farın yanındaki diğer farlar buna sebebiyet veriyor olabilirler mi?

Yan farlar Light bar a takılılar. Elimle salladığımda da oynuyor. Ama sanki takozdan oynuyor gibi. Ben de sarsıntılı yolda ampül patlamasın diye böyle yapmışlardır diye avuttum kendimi. Çünkü aynısı VN900 de de var :)

Buluşma yapılabilir ama herkes farklı bir ilde sanırsam :) ben bu yaz haziran gibi ineceğim egeye. Bu arada ben çok acil Ape hanger gidon arıyorum. Bilgisi olan var mı?

Sağlıcakla.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Bir arkadaş motorunu satıyor. Pırıl pırıl, kazasız düşmesiz yatmasız, arızasız. Üzeri full ekipmanlı. Sahibinden.com da ilanı olacaktı. Gerçi o arkadaşla artık aramız açık konuşmuyoruz ama yine de motorunu öneririm. (Yiğidi öldür hakkını yeme demişler)
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
Yan farlar Light bar a takılılar. Elimle salladığımda da oynuyor. Ama sanki takozdan oynuyor gibi. Ben de sarsıntılı yolda ampül patlamasın diye böyle yapmışlardır diye avuttum kendimi. Çünkü aynısı VN900 de de var :)

Buluşma yapılabilir ama herkes farklı bir ilde sanırsam :) ben bu yaz haziran gibi ineceğim egeye. Bu arada ben çok acil Ape hanger gidon arıyorum. Bilgisi olan var mı?

Sağlıcakla.

o sizin baktığınız vn900'e denk gelmiş bence :) ape hanger istanbulda bulunabiliyor rahatlıkla ama fiyatı şimdi bilemiyorum öğrenmeye çalışayım.. artı yeni gidonla uzayacak fren ve debriyaj telleri de olacak maliyetinizde hatırlatayım.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
o sizin baktığınız vn900'e denk gelmiş bence :) ape hanger istanbulda bulunabiliyor rahatlıkla ama fiyatı şimdi bilemiyorum öğrenmeye çalışayım.. artı yeni gidonla uzayacak fren ve debriyaj telleri de olacak maliyetinizde hatırlatayım.

Dostum merak etme 3 senedir kullandığım tüm motorlarımda ape hanger kullandım. hobi oalrak custom işiyle ilgileniyorum. yaptığım birkaç makine var. far olayına gelince birkaç tane vn de titreme var. tesadüf olamaz :) Ben istanbul'da çalışıyorum dolayısıyla bir ayağım hep istanbulda. Şu anda Highway Hawk ın gidonu yok Tr de ithalatçısına kadar sordum. Yerli imalatçılar da HH den fazla fiyat biçiyorlar. İşin mutfağını ve maliyetini bildiğim için o kadar para vermek istemiyorum. (VN900 ün ape hanger montajını da ben yapmıştım) kablo vs olayına gelince birebir orijinalinin uzununu çelik örme olarak yaptırabileceğim imalatçılar bildiğim için sıkıntı yok. tek sorun gidonu bulmakta. Sezona kadar bulamazsam kendim yapacağım.

Sağlıcakla.
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
21
Fullthrottle, Tunaride,

Tesekkurler...

Bu arada bugun siftahını yaptım. Hafta sonu temizligiyle ugrasmistim. Bu arada WD40 yapıp bekletince hakikaten pas mas bıramıyormus. Bu hafta sonu tekrar yapıcam sanırım kalanlar da yok olur.

Arbetus,

guzel gunlerde kullanman dilegiyle...
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
dün gözümü karatıp , poseidon'un hava tahminine de güvenip izmir'den istanbula sürdüm.. gerçekten çok keyifli bir yol oldu ama finale doğru yağmış ve dinmiş olan yağmurun çamura döndüğü yollardan geçerken bobber olduğu için söktüğüm ama yol öncesi takmayı unuttuğum ön çamurluğum olmadığı için ne kadar kir, çamur, zart zurt varsa hepsini yaladım yuttum. bandırmada yanyana geldiğimiz ve yolda beni geçen bir bmw r1200 gs sürücüsü ile epey makara yaptık. sanki Dakar'ı aşmış gelmiş gibi görünen halime bakınca vay be chopper'ın özgür ruh olduğunu bilirdim ama böylesini bilmezdim gibisinden muhabbetimiz oldu. sezonu açmış oldum böylece, baharın ayak seslerini takipteyim! darısı sizlere efenim!
 
Katılım
7 Mar 2011
Mesajlar
21
Arkadaslar elinde "user manual" i olan var mı acaba pdf halinde falan ?

Bende servis manual i var ama yine de kullanıcı kitapciginda bazı konular daha guzel anlatılıyor (cok detayına girmeden).

Tesekkurler...
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaslar elinde "user manual" i olan var mı acaba pdf halinde falan ?

Bende servis manual i var ama yine de kullanıcı kitapciginda bazı konular daha guzel anlatılıyor (cok detayına girmeden).

Tesekkurler...

Dostum ben de var ama kitapçık olarak var. İngilizce. Tüm kitapçığı tarayacak kadar vakit ayırmam zor. Ancak sana gerekli olan konuşarı söylersen onları tarayıp yollayabilirim.

Bu arada Buji oalrka ne kullanıyorsunuz? CR7E mi yoksa CR8E mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst