Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Ben Rodaj süresini İzmir-Kuşadası arası gidip gelerek yapmayı düşünüyorum yol düzgün görüş mesafesi çok iyi tehlike olacak durumlar da pek yok sakin bir rodaj geçirir motor :)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
yani motoru yüksek vites düşük devirde kullanırsak çokta hız yapmazsak benzin tüketimi azalıyor yanlış anlamadım di mi? hep scooter kullandığımızdan viteslide ne nasıl ne kadar yakar bilmiyorum! saçma sorular soruyorsam affola arkadaşlar

Aynen dostum doğru anlamışsın:)Motorun ekonomi devri 3000 ile 4000 devir arasıdır.5250 devirde en iyi tork değerlerini üretir 7000 devirde de max. gücünü verir.Bunlar motorunu kullanırken aklında bulunsun işine yarayacaktır:cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
Tabi ki upgrade edebilirsiniz.

Ayrıca o vites göstergesinin kaldırılmasına benimde çok canım sıkıldı ama ne yapacaksın büyük firmaların ,küçük ve basit stratejilerinin kurbanı oluyoruz.

Benzin konusunda bildiklerimi söylemem gerekirse kullanım şekline göre şekillenen bi konu bu.Tamamen seninle ilgili.Kendini kasarsan 100km de 2 Lt normal bi kullanımda 2.5 agresif kullanımda ise 3Lt yakıyor diye biliyorum.Ayrıca hondanın yapmış olduğu bi testte 100km yi 5.vites 50km hızla gittiğinde motorun yakıt tüketimi 100km de 1.61 lt ye tekabül ediyormuş.Bunlar benzin ile ilgili benim paylaşabileceğim bilgilerdir.Henüz motorum olmadığı için net birşey diyemem ama arkadaşlar daha doğru saptamalarda bulunabilirler tabi.

:cat: ben 14.000 kmdir kullanıyorum. ve sürekli 2 kişi normal kullanımda hemen hemen 10 lira ile 100 km gidebiliyorum ama benzin bu şekilde artarsa gidemicez :(
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Demek ki bölgelere göre bayi siparişleri ve teslimleri değişiyor bana gelecek olan için 10 Mart'ı bekliyorum sonra İstanbul'dan plaka işlemlerim var onlar da kısa sürerse motor geldikten 2-3 gün sonra teslim almış olacağım :)

Fabrikanın sağı solu hiç belli olmuyor...İstanbulda mal bulamazken senin 10 Martta motoruna kavuşacağına şaşırıyorum...

Arada bir yenilemek lazım, ilişkiler zamanla gevşeyebilir. 12 ayar anahtarla azıcık sıktın mı tamamdır, ama yalama yaptırmamak lazım. :p

:

motora bi cila atayım...bi parlatayım belki tekrar alevlenir...:pale:

CBF 150 ci olduk diye,Leopoldo abini tanımazsın tabi..burada çömeziz ya..:cyclopsan

Ooo resi pardon yav...selam sevgiler...sende düştün demek buralara...:queen:

Evet arkadaşlar sonunda motor paramı denkledim:)Yarın honda duran kardeşlere gidip elindeki motor durumuna bakıcam.En son elinde gri renkli cbf ler vardı ve yeni renklerin mart ayında gelebileceğini söylemişti.Gidelim duruma bakalım bi.

Bu arada bizim motorlar için siz hangi benzini ve hangi benzin istasyonu nu kullanıyorsunuz.En iyi verimi hangisinde alabiliriz.

Motoru teslim aldığımda herhalde içinde idareten bi benzin olacaktır.Orada hemen depoyu da full lemeyi düşünüyorum.

Elden geldiğince aksesuar koparmanın derdince olucam ama satış yetkilisi hatun çok dişliydi pek bişe verecek gibi durmuyordu.Ama limitlerini zorluycam bakalım:)


Dikkat etmem gereken neler var yazarsanız sevinirim?



yan ayaklık alabilirsen senin için mucize olur...

KTM'yi alıp sıfır CBF + nakit verecek olan varsa ben özledim CBF'i; hemen yapalım alışverişi :)

aga KTM ye hangi ara girdin...:pale:

merhaba arkadaşlar,
bu ötv indirimden sonra bende cbf150 ailesine katılmaya karar verdim.

daha doğrusu indirimi bahane edip motorumu biraz daha büyütmek istiyorum.
250cclerle kıyaslayınca cbf150 biraz daha ucuz ve alına bilir kalıyo benim için.
sizde sanırım alma demiyo sunuz. kullanıpta memnun kalmayan sanırım yok.

şimdiden hayırlı uğurlu olsun...

Selam Crux2006.
Ben de yarın duran kardeşlere gidip bir adet cbf 150 almayı düşünüyorum.Eğer fabrikaya gitmezsem öğlende gitmeyi düşünüyorum. İki kişi gidersek pazarlık yapma şansımız artar. Fiyat indirmeseler bile hediye koruma vs. isteriz. Ama 2 kişi her halukarda karlı çıkarız. En kötüsü tanışmış oluruz.
Osman Savaş
Telefon numaralarım: (iş) 0224 295 94 00 (iş cep):0530 76714 94
Cevabını bekliyorum, selamlar..

edit: Özelden mesaj atamıyorum. O yuzden buraya yazdım. Yarın silerim...


sana da hayırlı uğurlu olsun...

sonunda motoruma kavuştummmmm yaşasınnn!!!! Yarın fotolarını eklerim :D! Fakat ben nerde gördümde aklımda kaldı bilmiyorum ama VİTES GÖSTERGESİ YOKMUYDU BU YENİ MODELLERDE??? BEN NİYE VAR HATIRLIYORUM



hayırlı uğurlu olsun...


teşekkür ederim dostum. bugün motorumun plakasını onaylatıp, ruhsatıda cebime koydum :p . şimdi ehliyet sınavını beklemeye başladım :queen: . 12 mart 2011 . evraklar ne zaman gelir bilmiyorum ama hemen ehliyete baş vurup alacağım. ardından efe honda . motorun rodaja ihtiyacı olacak :) 1 günümü ayırıp eskişehire doğru molalar vere vere , tavsiye edilen rodaj devirlerinde eskişehir e çay içmeye gider gelirim. 500km cepte. sonrasına allah kerim. :wiinkk:


ıslatırız inşallah bu yaza...çanta işini önemse...koruma demirsiz asla diyorum hacı abi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 ----------

Ben Rodaj süresini İzmir-Kuşadası arası gidip gelerek yapmayı düşünüyorum yol düzgün görüş mesafesi çok iyi tehlike olacak durumlar da pek yok sakin bir rodaj geçirir motor :)


Rodaj rotaları çizilmeye başlanmış...:p

bende yaza bi Kıbrıs planlıyorum...Asker ziyareti için...hayırlısı bakalım...:cherry:

:cat: ben 14.000 kmdir kullanıyorum. ve sürekli 2 kişi normal kullanımda hemen hemen 10 lira ile 100 km gidebiliyorum ama benzin bu şekilde artarsa gidemicez :(

benim motör 305. kmde yedeğe geçiyor artık namussuz benzin ateş pahası...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Fabrikanın sağı solu hiç belli olmuyor...İstanbulda mal bulamazken senin 10 Martta motoruna kavuşacağına şaşırıyorum...

Siparişlerin sırası var demek ki fabrika her bölgeye ayrı tarihlerde sevkiyat yapıyorsa ve Ege bölgesi Marmara bölgesinden önce siparişlerini tamamladıysa (ki konuştuğum bayi sahibi gelecek Tırın dolduğunu bekleme yapmayacağını normalde tır dolana kadar bekleme sorunu olduğunu söyledi çok aksi durum çıkarsa da 15 Mart civarını bulacağını söyledi) bana o tarihlerde gelecek olması normaldir Metehan abi :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Siparişlerin sırası var demek ki fabrika her bölgeye ayrı tarihlerde sevkiyat yapıyorsa ve Ege bölgesi Marmara bölgesinden önce siparişlerini tamamladıysa (ki konuştuğum bayi sahibi gelecek Tırın dolduğunu bekleme yapmayacağını normalde tır dolana kadar bekleme sorunu olduğunu söyledi çok aksi durum çıkarsa da 15 Mart civarını bulacağını söyledi) bana o tarihlerde gelecek olması normaldir Metehan abi :)

ya aslında ben fabrikadan bu detayları öğrenebilirim sizin için...bana müsade edin bir süre...Pazartesi Salıya kadar...çünkü Honda hafta sonu kapalı...Bursa ve İzmir bölgesine teslimat ne zaman gerçekleşecek diye öğrenebilirsem yazayım...çünkü inanın bayilerin dünyadan haberi yok...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ya aslında ben fabrikadan bu detayları öğrenebilirim sizin için...bana müsade edin bir süre...Pazartesi Salıya kadar...çünkü Honda hafta sonu kapalı...Bursa ve İzmir bölgesine teslimat ne zaman gerçekleşecek diye öğrenebilirsem yazayım...çünkü inanın bayilerin dünyadan haberi yok...

Sevinirim umarım aksilik yaşanmaz ve erken ulaşır çünkü projelerimi yetiştirmem için motora ihtiyacım var çünkü sağa sola çıkamıyorum İzmir otobüslerinin yüzünden :pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sevinirim umarım aksilik yaşanmaz ve erken ulaşır çünkü projelerimi yetiştirmem için motora ihtiyacım var çünkü sağa sola çıkamıyorum İzmir otobüslerinin yüzünden :pr:

İzmirin BELDE otobüslerini özledim valla...:p hatırlarım tabelalarında EVKA 1 falan yazardı...Bornovada teyzem...Bayraklıda dayım...Menderes tarafında teyzeoğullarım...Urlada dıdımın dıdısı oturur...bi geçen yaz gelemedim İzmire...boşum yok...oralar güzel yav...ama motorla çevresi kıyıları tam keşiflik...:rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
İzmirin BELDE otobüslerini özledim valla...:p hatırlarım tabelalarında EVKA 1 falan yazardı...Bornovada teyzem...Bayraklıda dayım...Menderes tarafında teyzeoğullarım...Urlada dıdımın dıdısı oturur...bi geçen yaz gelemedim İzmire...boşum yok...oralar güzel yav...ama motorla çevresi kıyıları tam keşiflik...:rendeer:

Buca'dayım ben de okulum icabı burada oturuyorum. Fakat ne bileyim apachi lere güvenemediğimden motora alarm taktırıp aynı zamanda alarmlı kilit almayı düşünüyorum alarmlı kilitler nasıldır bilginiz var mı :silent:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
ıslatırız inşallah bu yaza...çanta işini önemse...koruma demirsiz asla diyorum hacı abi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:39 ----------


Metehan benim motor koruma , arka çanta demiri ve yan çanta demirleri ile yan ayak fiyata dahil oldu. bugün baktım çantalara en az 45 lt lik lazım aga. en azından 1 kask ve dizliklerle eldiveni koyabilmeli. yoksa 90 liraya süper bi çanta buldum ama namusssuz 30 litre. sadece kask sığıyor. dizliklerde gireydi içine alacaktım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Buca'dayım ben de okulum icabı burada oturuyorum. Fakat ne bileyim apachi lere güvenemediğimden motora alarm taktırıp aynı zamanda alarmlı kilit almayı düşünüyorum alarmlı kilitler nasıldır bilginiz var mı :silent:

Alarm hususunda fazla bilgim yok...çevremde alarmlı motor sahabısı arkadaşım yok...bizim Emrah Arıkan taktırdı...ama çok hassas ayarı olduğu ota .oka kediye toza zın zın ötüp durduğunu bilirim...işlevselmidir ihtiyacmıdır orasını tartışırım...çünkü benim kültürümde makinayı kapıa koymak apartmanın içine koymak yok...illa ki kapalı bir yerde olmalı...

Metehan benim motor koruma , arka çanta demiri ve yan çanta demirleri ile yan ayak fiyata dahil oldu. bugün baktım çantalara en az 45 lt lik lazım aga. en azından 1 kask ve dizliklerle eldiveni koyabilmeli. yoksa 90 liraya süper bi çanta buldum ama namusssuz 30 litre. sadece kask sığıyor. dizliklerde gireydi içine alacaktım.

tamam ama far koruma demiri nerde hani...motoru devirme ihtimalin ve devirme sayın fazla olacaktır...ilk darbeyi koruma demiri alır sonra far grenajının sağ ve sol uçlarıyla durur darbe...o noktada çatlamalar meydana gelir...ve çok can sıkar...o parçayı da taktırırsan artık düşe kalka git istediğin yere çanta dışında hasar gören bölge olmuyor...çantayı ille de Kappa almalısın...dandik çanta alırsan ucuza hem ses yapıyor hemde darbeyi aldığında kırılma ihtimali var...Kappaya alternatif çanta düşünüyorum da galiba yok...
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
22
Bursa bana o kadar uzak olmasa , hemen teslim siyahınıda bulabilsek bende katılırdım size ama nakliyesi falan çok tutar Bursa'dan :(
Hocam sen gel, bir şekilde götürürüz seni tekirdağ a motorunla birlikte. Havalar güzel olsaydı bi tur yapardık tekirdağa doğru. Bi rakı içer dönerdik. Kısmet artık bu yaza....
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Hocam sen gel, bir şekilde götürürüz seni tekirdağ a motorunla birlikte. Havalar güzel olsaydı bi tur yapardık tekirdağa doğru. Bi rakı içer dönerdik. Kısmet artık bu yaza....

Yaz olsa kargo düşünmek abes olurdu zaten :) Rodaj için bundan iyi fırsat mı olur alır , basar gelirdim yavaş yavaş :)
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
Metehan benim motor koruma , arka çanta demiri ve yan çanta demirleri ile yan ayak fiyata dahil oldu. bugün baktım çantalara en az 45 lt lik lazım aga. en azından 1 kask ve dizliklerle eldiveni koyabilmeli. yoksa 90 liraya süper bi çanta buldum ama namusssuz 30 litre. sadece kask sığıyor. dizliklerde gireydi içine alacaktım.

motosikletiniz hayırlı olsun,kazasız ve belasız kullanın.
belirttiğiniz aksesuarlarla tam olarak kaç tl ye mal ettiniz ? özelden veya buradan öğrenebilirmiyim?
cbf 150 cc ile motosiklet macerasına tekrar başlamak istiyorum hayırlısı ile.
selamlar.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Alarm hususunda fazla bilgim yok...çevremde alarmlı motor sahabısı arkadaşım yok...bizim Emrah Arıkan taktırdı...ama çok hassas ayarı olduğu ota .oka kediye toza zın zın ötüp durduğunu bilirim...işlevselmidir ihtiyacmıdır orasını tartışırım...çünkü benim kültürümde makinayı kapıa koymak apartmanın içine koymak yok...illa ki kapalı bir yerde olmalı...

Kapalı yerde durmasını ben de isterim ama malesef yakınımda kapalı bir otopark yada garaj yok istanbul da olsam sorun yaşamam ama burada malesef apt ın bahçe sınırlamasıyla arasındaki yere çekeceğim motoru hiç olmazsa yatak odası penceremin önünde herhangi bir ses olduğunda duyarım :)
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
herkeze merhaba

uzun süredir yazılarınızı takip ediyorum. birçok sorunun cevabını soru sormadan buradan bulabildim.

bende fuardan sonra cubuf almaya karar verdim küçük bir araştırma yaparak güngör motorda fiyatların birazdaha makul olduğunu gördüm. motor- koruma demirleri (ful) kappa 35lt çanta, alarm, piton zincir, shoi çeneaçılır kask, balakava, yan sehpa, motor örtüsü, nakliye olarak siparişi verdim birmiktar kaporayıda verdim. pazartesi teslim edeceklerini söylemişlerdi ancak bugünki görüşmemizde ayın 14-15i gibi motorların geleceğini bildirdiler. :pr:

gerçektende bayilerde motorların ne zaman geleceğini bilmiyor. bu iş resmen karaborsaya düştü. 2 ay önce ben fiyat alırken bayiler üzerimize atlıyodu şimdi cevap bile vermiyorlar.

tecrübeli abilerimize birkaç sorum olacak

35 lt çanta işe gidip gelen ve hafta sonları binen biri için yeterlimidir...?
yeni kasaların cıkartmaları bana göre iğrenç bu cıkartmalar sökülüp atılırmı-boyaya zarar verir mi...?
motorların bayilere sevk tarihleriye ilgili kesin bilgii olan varmı...?
verdiğim siparişler dışında koruma ve aksesuar bakımından almam gereken başka birşey var mı...?

vereceğiniz cevaplar için şimdiden cok teşekkür ederim...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
herkeze merhaba

uzun süredir yazılarınızı takip ediyorum. birçok sorunun cevabını soru sormadan buradan bulabildim.

bende fuardan sonra cubuf almaya karar verdim küçük bir araştırma yaparak güngör motorda fiyatların birazdaha makul olduğunu gördüm. motor- koruma demirleri (ful) kappa 35lt çanta, alarm, piton zincir, shoi çeneaçılır kask, balakava, yan sehpa, motor örtüsü, nakliye olarak siparişi verdim birmiktar kaporayıda verdim. pazartesi teslim edeceklerini söylemişlerdi ancak bugünki görüşmemizde ayın 14-15i gibi motorların geleceğini bildirdiler. :pr:

gerçektende bayilerde motorların ne zaman geleceğini bilmiyor. bu iş resmen karaborsaya düştü. 2 ay önce ben fiyat alırken bayiler üzerimize atlıyodu şimdi cevap bile vermiyorlar.


35 lt çanta işe gidip gelen ve hafta sonları binen biri için yeterlimidir...?
yeni kasaların cıkartmaları bana göre iğrenç bu cıkartmalar sökülüp atılırmı-boyaya zarar verir mi...?
motorların bayilere sevk tarihleriye ilgili kesin bilgii olan varmı...?
verdiğim siparişler dışında koruma ve aksesuar bakımından almam gereken başka birşey var mı...?

vereceğiniz cevaplar için şimdiden cok teşekkür ederim...

Kendimce yettiği kadar cevap vermeye çalışayım :)

Cvp 1: Kask koyman için yeterlidir.
Cvp 2: Muhakkak sökülür ama tavsiye etmem onun yerine 2011 model eski kasa CBF150 alabilirsin.
Cvp 3: Her bayinin değişiyor sanırım ama net bilgim yok. Bilgisi olabilecek tek bildğim kişi mete_han abimizdir :)
Cvp 4: Herşeyi almışsın gerisi tamamen senin keyfine bağlı istediğin başka birşey varsa ve motora uydurabiliyorsan alabilirsin :)

Saygılarımla :cat:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya acaba su mondial 150mc forumuna bakan varmı ya adamlar cbf motordan sanmıyor cbf max 100km hız ypaıyormus mc ondan asa dielmis her konuda hata fazlası varmıs herekz kendi malınımı ovuyor nedır yada aç tavuk kendini buğday ambarında sanar hesabı resmen bir ağızdan binmesem neyse bindim gördüm bi güzeliğide yok yani:D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan benim motor koruma , arka çanta demiri ve yan çanta demirleri ile yan ayak fiyata dahil oldu. bugün baktım çantalara en az 45 lt lik lazım aga. en azından 1 kask ve dizliklerle eldiveni koyabilmeli. yoksa 90 liraya süper bi çanta buldum ama namusssuz 30 litre. sadece kask sığıyor. dizliklerde gireydi içine alacaktım.

Hacı dayı bu dahildir mevzusuna bende takıldım şimdi...nasıl yani herşey dahil...bi açsana...:p koruma demirleri hediye mi yani...

Kapalı yerde durmasını ben de isterim ama malesef yakınımda kapalı bir otopark yada garaj yok istanbul da olsam sorun yaşamam ama burada malesef apt ın bahçe sınırlamasıyla arasındaki yere çekeceğim motoru hiç olmazsa yatak odası penceremin önünde herhangi bir ses olduğunda duyarım :)


bahçede güvenli olmayacaktır...birde branda alırsın bari...


hocam tur diyon , rakı diyon canımızı çektiriyon.

kamuya açık alanda alkollü tüketim maddelerinden bahsetmek yasaktır..yeni yönetmelik gereği...:p ama karpuz kabuğu düştü gari...:p

herkeze merhaba

uzun süredir yazılarınızı takip ediyorum. birçok sorunun cevabını soru sormadan buradan bulabildim.

bende fuardan sonra cubuf almaya karar verdim küçük bir araştırma yaparak güngör motorda fiyatların birazdaha makul olduğunu gördüm. motor- koruma demirleri (ful) kappa 35lt çanta, alarm, piton zincir, shoi çeneaçılır kask, balakava, yan sehpa, motor örtüsü, nakliye olarak siparişi verdim birmiktar kaporayıda verdim. pazartesi teslim edeceklerini söylemişlerdi ancak bugünki görüşmemizde ayın 14-15i gibi motorların geleceğini bildirdiler. :pr:

gerçektende bayilerde motorların ne zaman geleceğini bilmiyor. bu iş resmen karaborsaya düştü. 2 ay önce ben fiyat alırken bayiler üzerimize atlıyodu şimdi cevap bile vermiyorlar.

tecrübeli abilerimize birkaç sorum olacak

35 lt çanta işe gidip gelen ve hafta sonları binen biri için yeterlimidir...?
yeni kasaların cıkartmaları bana göre iğrenç bu cıkartmalar sökülüp atılırmı-boyaya zarar verir mi...?
motorların bayilere sevk tarihleriye ilgili kesin bilgii olan varmı...?
verdiğim siparişler dışında koruma ve aksesuar bakımından almam gereken başka birşey var mı...?

vereceğiniz cevaplar için şimdiden cok teşekkür ederim...

herkese Nisan başı diyor bayiler...çanta hususunda 46 lık kappa işine fazlasıyla yarar...çıkartmaları servis elemanlarına rica et söksünler...

ya acaba su mondial 150mc forumuna bakan varmı ya adamlar cbf motordan sanmıyor cbf max 100km hız ypaıyormus mc ondan asa dielmis her konuda hata fazlası varmıs herekz kendi malınımı ovuyor nedır yada aç tavuk kendini buğday ambarında sanar hesabı resmen bir ağızdan binmesem neyse bindim gördüm bi güzeliğide yok yani:D

cbfi ybr ve tvs ile kıyaslayabilirim ben şahsen...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst