Emrah Arıkan'ın 2011 CBR 125 i Hayırlı Olsun

Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Emrah hayırlı olsun kardeşim, beylikdüzüne gelince bir tur verirsin artık :) yenisini de denemiş oluruz :p nickten ötürü :):) Allah kazasız belasız binmek nasip etsin inşallah...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Emrah hayırlı olsun kardeşim, beylikdüzüne gelince bir tur verirsin artık :) yenisini de denemiş oluruz :p nickten ötürü :):) Allah kazasız belasız binmek nasip etsin inşallah...

Hayatımın büyük kısmı zaten beylikdüzünde geçiyo:p
Dooooominoos pizzaa Mükemmel Pizza :mrgreen::mrgreen:
Çok teşekkür ederim:)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
33
METE abi rahmetli KİNGOFRİDER (Fırat ) abi senin bu resmini görseydi ne derdi

 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
emrah kardeşim , ALLAH hayırlı ugurlu etsin . saglık selametle 2 tekerinle nice km ler nasıp eylesın :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çaktırmam abi cbr sayesinde akrabada olduk bak buna sevindim:p

kanka aslında bişey yapmadık...sendne ricam motoru teslim alınca kendi fotolarını çek koy...şimdi diyorum ki keşke motoruna oturmasaydım...biri benim makinama benden önce binecek kalaylardım...:p ama fiziksel görsel anlamda insanlar görsün istedim cbr 125 evrim geçirmiş resmen...


Nazarlık şarttı zaten abi..Ben nazara inanan bi insanım cbf'im o yüzden ha bire rüzgardan devrilip duruyo:mrgreen:

kötüyü düşünmek istemiyorum ama ne yap yap bu düldülü devirme...:pale:düşük hızda olduğu yerde baktın düşüyor kendini yere at altına gir kurtar onu...:cherry:

Çok teşekkür ederim abi:)Sanada alalım bi tane abi malum aksesuar ve motor konusunda herzaman yardımcı oldun..Cbf hala duruyo ama babamın egemenliği altında olucağından max 80 km/h da 5 sene arıza yapmadan gider:mrgreen:

ben bişey diyim baban buna bayılır ve sulanır aga...babana cbf vermişsin ama sanmam ki cbrda yan gözle bakmasın...:cherry:

Ne kahrımı çekti Cbf abi öyle deme :mrgreen:

Teşekkür ederim :)
Dayıma(Metehan) VFR alcaz inş :cherry:

sana sevdanın yolları...bana kurşunlar...:queen:


Gökhan abiyi bende baya bıktırdım sanki abi..Motoru almaya giderken bende ona jest yapmak istiyorum..Bana özelden bu konuyla ilgili yardımcı olursan..
Yeri geldi adamı günde 5 sefer aradım..Ha bire soru..Hiç bi zamanda geri çevirmedi..Ben Dominosta çalışıyorum..Müşteri bişey sordumu eyw ama 2. bi soruya tahammül edemiyorum vallahi:mrgreen:

Adam herşeyle ilgileniyor...ve işi gücü bırakıp aşağıda servisi çekip makinaları tamir ediyor...kimse orada kızlara güvenemiyor tatmin olmuyor Gökhanın başı ağrıyor...

Emrah hayırlı olsun kardeşim, beylikdüzüne gelince bir tur verirsin artık :) yenisini de denemiş oluruz :p nickten ötürü :):) Allah kazasız belasız binmek nasip etsin inşallah...

METE abi rahmetli KİNGOFRİDER (Fırat ) abi senin bu resmini görseydi ne derdi

]

Abi öldü diyorlar ama halen inanamıyorum...çoluk çocuğu eşi kimbilir ne halde...hayat doluydu...bol bol geyik yapardık...ben o olaya halen şaka sanmakta ısrarcıyım...hep eşşek şakaları yaptığından keşke bu da bir şaka olsa derim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2011 cbr benimde hoşuma gitmeye başladı. mete abi bende senin gibi biraz baba yiğidim ama senin resmini görünce banada niye cbr olmasınki dedim cidden yakışmış abi sanada. bu 2011 cbr ye çok ısındım şu turuncu gri rengi beni kıpır kıpır ediyor
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
2011 cbr benimde hoşuma gitmeye başladı. mete abi bende senin gibi biraz baba yiğidim ama senin resmini görünce banada niye cbr olmasınki dedim cidden yakışmış abi sanada. bu 2011 cbr ye çok ısındım şu turuncu gri rengi beni kıpır kıpır ediyor

Hakkında hayırlısı olsun :cat:
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Hayırlı olsun, tekeriniz düz bassın çok güzel bir motor :D kazasız sürüşler ;)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2011 cbr benimde hoşuma gitmeye başladı. mete abi bende senin gibi biraz baba yiğidim ama senin resmini görünce banada niye cbr olmasınki dedim cidden yakışmış abi sanada. bu 2011 cbr ye çok ısındım şu turuncu gri rengi beni kıpır kıpır ediyor

ya ben çelimsiz bi düdük bisiklet beklerken hayranlığımı kazandı namıssız...:cherry:

kötü bi foto olmuş malak gibi bakmışım boş anıma gelmiş surat ifadem hoşuma gitmedi...daha seksi bi kare olabilirdi...ayakabbılar falan olmamış foto...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------

Hakkında hayırlısı olsun :cat:

totoşko şansına hava kar kıyametmiş bu hafta...:pale:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
onu diyeceğim.Nası çıkaracağız motorları bu hafta bilmiyorum :salut: sabah gözleri açtım karla uyandım.Durum kötü yaw :farao:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
abi cumaya kadar kar cumartesi tipi göstertiyo hava durumu.yerler kuruduğu anda soluğu plazada alıcam ben.adam en fazla cumartesiye kadar tutarım dedi motoru :mrgreen: fazla sabrını da zorlamayalım dimi :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst