Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu fiyata külüstür 600'lük alınır tabi. Cillop gibi sıfır, üstelik naked gibi yüksek konumlandırılmış gidonlu CBR 250 varken ben dönüp bakmam. Konu sadece güç veya hız değil. Bunları yeterince veren uygun fiyatlı bir motosiklet bulmak. Benim gibi fiyat performans takıntısı olan biri için bile bu model bütün koşullları sağlıyor.

Ben de bazı arkadaşların aksine gidon SS gibi olsa hemen motordan vazgeçerim. Geçen gün Yamaha YZF-125 motora bir oturayım dedim, ben hayatımda böyle rahatsız bir motor ve oturuş pozisyonu görmedim. Bedava verseler binmem, o derece yani. 10 km gitmem o motorun üzerinde. Anladım ki SS kesinlikle bana göre değilmiş.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
22
Acıkcası ben bir suzuki bandit s kullanıcısıyım. Bu ülkede keriz yerine konulmaktan bıktım artık. tamam motosikletimi cok seviyorum ancak haftada hic bir sey yapmadıgım halde (iş-ev arası) 70-80 tl yakıt parası verince zoruna gidiyor insanın. Ben motosiklete keyif için biniyorum benim işim değil motosiklet kullanmak,pistlerde antreman yapmıyorum.Sadece mutlu mutlu gezmek istiyorum ve artık lanet ettim bu yakıt fiyatlarına.4 silindir bir motosikletle gazlamazsan olmuyor daha cok yoruluyorsun. Bu motosikleti Mart ayında Antep'te inceleyeceğim,tek silindirmiş lastikleri inceymiş hiç sorun değil videolarda gayet seri olduğu gorunuyor acıkca...
Bu motosiklette tek inceleyecegim nokta ebatları. Çok cılız bir makina mı degil mi onu merak ediyorum? Fuarda inceleme fırsatı olan varsa yazarsa sevinirim.
bence fiyat makul acıkcası ben 11-12 bin arası olur diye dusunuyordum ama fena değil.
Banditimi satıp sıfır cbr250 almayı ciddi ciddi düşünüyorum.
bu fiyata 600 lük alınır . gelin yapmayın. yarın bununda foyası çıkacak
bu fiyata alınabilecek dayanıklı 600 lükler.
suzuki bandit 600 s
suzuki katana 600
honda 600 f
er 6 n -f
gsr 600
gibi internette daha bir çokları var. tabi bu sözüm 125 lik motorda yeterince binmiş kişilere
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
Şuanda sadece Tayand da üretiliyor. Hindistan üretimi bu bahar başlayacakmış ve Güney Amerika pazarı da dahil yaygınlaştıracaklarmış satışını. Başka ilmekte yazdığım gibi Tayland son kullanıcı fiyatı 5300 lira civarı ancak Tayland daki satış vergilerini bilmiyorum.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Acıkcası ben bir suzuki bandit s kullanıcısıyım. Bu ülkede keriz yerine konulmaktan bıktım artık. tamam motosikletimi cok seviyorum ancak haftada hic bir sey yapmadıgım halde (iş-ev arası) 70-80 tl yakıt parası verince zoruna gidiyor insanın. Ben motosiklete keyif için biniyorum benim işim değil motosiklet kullanmak,pistlerde antreman yapmıyorum.Sadece mutlu mutlu gezmek istiyorum ve artık lanet ettim bu yakıt fiyatlarına.4 silindir bir motosikletle gazlamazsan olmuyor daha cok yoruluyorsun. Bu motosikleti Mart ayında Antep'te inceleyeceğim,tek silindirmiş lastikleri inceymiş hiç sorun değil videolarda gayet seri olduğu gorunuyor acıkca...
Bu motosiklette tek inceleyecegim nokta ebatları. Çok cılız bir makina mı degil mi onu merak ediyorum? Fuarda inceleme fırsatı olan varsa yazarsa sevinirim.
bence fiyat makul acıkcası ben 11-12 bin arası olur diye dusunuyordum ama fena değil.
Banditimi satıp sıfır cbr250 almayı ciddi ciddi düşünüyorum.

üste biraz para vermen gerekecek:)ne de olsa honda alıyorsun
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
85
Tamda CBF150 yi verip yerine bi 250 almayı düşünürken Hondanın piyasaya girmesi süper oldu. Dik oturuş olması, yakıt, ve şehir içinde kullanacak olmam beni bu motora itti. Antalya'ya gelse de görsek bi pazarlığını yapsak
 
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
51
vatana ve millete hayırlı olsun duşunulebilir bi cihaz sezon da fiyatı aynı kalırsa iyi ama yukselir gibime geliyor :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Acıkcası ben bir suzuki bandit s kullanıcısıyım. Bu ülkede keriz yerine konulmaktan bıktım artık. tamam motosikletimi cok seviyorum ancak haftada hic bir sey yapmadıgım halde (iş-ev arası) 70-80 tl yakıt parası verince zoruna gidiyor insanın. Ben motosiklete keyif için biniyorum benim işim değil motosiklet kullanmak,pistlerde antreman yapmıyorum.Sadece mutlu mutlu gezmek istiyorum ve artık lanet ettim bu yakıt fiyatlarına.4 silindir bir motosikletle gazlamazsan olmuyor daha cok yoruluyorsun. Bu motosikleti Mart ayında Antep'te inceleyeceğim,tek silindirmiş lastikleri inceymiş hiç sorun değil videolarda gayet seri olduğu gorunuyor acıkca...
Bu motosiklette tek inceleyecegim nokta ebatları. Çok cılız bir makina mı degil mi onu merak ediyorum? Fuarda inceleme fırsatı olan varsa yazarsa sevinirim.
bence fiyat makul acıkcası ben 11-12 bin arası olur diye dusunuyordum ama fena değil.
Banditimi satıp sıfır cbr250 almayı ciddi ciddi düşünüyorum.

Ben inceledim ve üzerine oturdum.
Boyutları ideal bir 250cc bence.
Ninja 250 ile hemen hemen aynı kalıpta ama, sanki çok az daha iriymiş gibi geldi bana.
Arka lastik de daha kalın; 140 kullanılmış.
Malzeme kalitesi A'dan Z'ye oldukça başarılı, göstergeleri Ninja'daki gibi eski tip analog değil, dijital ve son derece modern bir tasarıma sahip.
Genelde birçok motorda sonradan aksesuar olarak satın alınan "Hugger" da zincir korumayla bütünleşik olarak sunulmuş ve arka amortisörün kirlenmemesi açısından faydalı bir çalışma olmuş.
Yeni far tasarımını da ben beğendim; Honda'nın yeni yüzü diyebiliriz artık buna sanırım.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Acıkcası ben bir suzuki bandit s kullanıcısıyım. Bu ülkede keriz yerine konulmaktan bıktım artık. tamam motosikletimi cok seviyorum ancak haftada hic bir sey yapmadıgım halde (iş-ev arası) 70-80 tl yakıt parası verince zoruna gidiyor insanın. Ben motosiklete keyif için biniyorum benim işim değil motosiklet kullanmak,pistlerde antreman yapmıyorum.Sadece mutlu mutlu gezmek istiyorum ve artık lanet ettim bu yakıt fiyatlarına.4 silindir bir motosikletle gazlamazsan olmuyor daha cok yoruluyorsun. Bu motosikleti Mart ayında Antep'te inceleyeceğim,tek silindirmiş lastikleri inceymiş hiç sorun değil videolarda gayet seri olduğu gorunuyor acıkca...
Bu motosiklette tek inceleyecegim nokta ebatları. Çok cılız bir makina mı degil mi onu merak ediyorum? Fuarda inceleme fırsatı olan varsa yazarsa sevinirim.
bence fiyat makul acıkcası ben 11-12 bin arası olur diye dusunuyordum ama fena değil.
Banditimi satıp sıfır cbr250 almayı ciddi ciddi düşünüyorum.


Fuarda inceledim ve iki kişi motora bindik. öncelikle şunu söyleyeyim lastikleri insanların söylediği gibi ince değil. arka lastik 140/70-17. ön lastikte 110/70-17. (cbr125'in lastikleri ince de cbr250'nin lastiklerine niye ince diyorlar anlayabilmiş değilim..)

kalıp olarak bir gt250r gibi değil. gt250r'in 600cc motor kalıbında olduğunu düşünürseniz cbr250r'da 250cc için normal bir kalıba sahip, ninja 250r ile aynı kalıpta.

bence bayiilere geldiğinde inceleyin. arkada artçı için tutamaklar olması ve selenin iki kişi için yeterli olması bir avantaj. belki tutamakları söküp bir topcase monte edilebilir.

bandit'teki oturma pozisyonuna alıştıktan sonra cbr250'yi yadırgayacağınızı sanmam, spor touring oturma pozisyonuna sahip.

geçtiğimiz haftalarda bir arkadaş ile oturma pozisyonu hakkında tartışıyorduk "dedektif Gadget gibi kolları uzatamadığınız sürece bu motor ile rahat edemezsiniz gibi bir şey söylemişti" bir çok kişi motoru incelemeden atıp tutuyor. tahminlerimde hiç yanılmamışım bu motor ninja ile birebir aynı oturma pozisyonun sahip. bacaklardan güç alarak sırtınız dik, kollar rahat ve gevşek, istediğinizde geriye doğru kaykılıp motorun üzerine kapanabiliyorsunuz.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Fuarda inceledim ve iki kişi motora bindik. öncelikle şunu söyleyeyim lastikleri insanların söylediği gibi ince değil. arka lastik 140/70-17. ön lastikte 110/70-17. (cbr125'in lastikleri ince de cbr250'nin lastiklerine niye ince diyorlar anlayabilmiş değilim..)

kalıp olarak bir gt250r gibi değil. gt250r'in 600cc motor kalıbında olduğunu düşünürseniz cbr250r'da 250cc için normal bir kalıba sahip, ninja 250r ile aynı kalıpta.

bence bayiilere geldiğinde inceleyin. arkada artçı için tutamaklar olması ve selenin iki kişi için yeterli olması bir avantaj. belki tutamakları söküp bir topcase monte edilebilir.

bandit'teki oturma pozisyonuna alıştıktan sonra cbr250'yi yadırgayacağınızı sanmam, spor touring oturma pozisyonuna sahip.

geçtiğimiz haftalarda bir arkadaş ile oturma pozisyonu hakkında tartışıyorduk "dedektif Gadget gibi kolları uzatamadığınız sürece bu motor ile rahat edemezsiniz gibi bir şey söylemişti" bir çok kişi motoru incelemeden atıp tutuyor. tahminlerimde hiç yanılmamışım bu motor ninja ile birebir aynı oturma pozisyonun sahip. bacaklardan güç alarak sırtınız dik, kollar rahat ve gevşek, istediğinizde geriye doğru kaykılıp motorun üzerine kapanabiliyorsunuz.

Bulut aslında CBR125'in de lastikleri ince değil, eskiden adı bisiklete çıkan makinada şu anda Ninja'daki gibi 130 ebatında lastik kullanılıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw herkes gidon yüksek diyo ama dikkatli bakarsanız sele hizasından sadece 5 cm yukarıda olduğunu görürsünüz.Hatta gt250r ile arasında çok fark yok gibi geldi bana.Ninja , gt250r , honda fotoğraflarını ard arda koydumki kıyaslama yapılabilsin.Sonra touring keyfi bekleyenler hayal kırıklığına uğramasın.Basbaya racing işte bu :

2008hyosunggt250rasmall.jpg


ninjazh1.jpg


02hondacbr250.jpg
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Yaw herkes gidon yüksek diyo ama dikkatli bakarsanız sele hizasından sadece 5 cm yukarıda olduğunu görürsünüz.Hatta gt250r ile arasında çok fark yok gibi geldi bana.Ninja , gt250r , honda fotoğraflarını ard arda koydumki kıyaslama yapılabilsin.Sonra touring keyfi bekleyenler hayal kırıklığına uğramasın.Basbaya racing işte bu :

bu üç modelinde üzerine oturdum.

gt250r'ın oturma pozisyonu gerçekten çok farklı. deponun üzerine kapanmadan gidona ulaşılamıyor. ninja ve cbr'da ise durum böyle değil. fotoğraflar yanıltıcı olabilir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:09 ----------

Bulut aslında CBR125'in de lastikleri ince değil, eskiden adı bisiklete çıkan makinada şu anda Ninja'daki gibi 130 ebatında lastik kullanılıyor.

dikkat etmemişim heralde jantın rengi yanıltı beni :)
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Bence çok güzel bir mantıkla üretilmiş az yaksın ,havalı olsun, rahat olsun,

Amaca uygun yapılmış bence mantık hatası yok motorda.Benim gibi hız merakı olmayan kullanıcılar için gayet yeterli.D100 de 77 olan hız sınırı için fazla bile :)

Tek silindir motor, 250cc .160 hız yapan race motor bence zaten race görünümlü spormotor olabilir.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Eski kasa kuru 115 kg idi, yeni kasa ise 162 kg diyor çok fazla değil mi?

Performans nasıl etkilenir?
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Eski kasa kuru 115 kg idi, yeni kasa ise 162 kg diyor çok fazla değil mi?

Performans nasıl etkilenir?

Kuru ağırlık 127 kg imiş bir Türk sitesi yanılttı beni yabancı sitelerde kontrol ettim özür dilerim... :salut: Bu arada ben 125 cc için yazmıştım...

overcloud; teşekkürler :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst