- Katılım
- 1 Ocak 2010
- Mesajlar
- 773
güzel kardeşim iş siyasette değil...kimse bunun farkındada değil hükümet yol yapıyor bunu yalanlayacakta değiliz.. fakat petrolün türkiyeye giriş fiyatıda belli hükümet bilerekte vatandaştan para koparayım diye bu petrolu pahalıya alacakta değilörneğin türkiye ham petrolun %85bilmem kaç küsürünü libyadan alıyomuş son zamanlardaki sansasyonlar yüzünden petrol şirketleri tekrar zam yaptı
bu tekrar takrar gene olacak tabi maalesef. ama yollarımız yapılıyor cidden ben memleketime en son gittiğimde resmen harika olmuştu karadeniz yolları
ayrıca muhalefet geçinenler bilmem nerelere milyarlarca para verip ucube dikeceklerine yıllardır yolu olmayan oralara o taşı dikene kadar yol yapsalardı ya
artı yol 3 yılda bozulur onuda anlıyorum çünkü 4 mevsimin rutubetin ve iklim,basınç değişimlerinin bol olduğu ve insanımızın devlet malına acımadan kullanması yuzundendir bu.(mardin ipek yolu örneğin.. tüm polis jandarma denetlemelerine rağmen tırlar yasak saatlerde ve yerlerde dolanıp resmen yolu mahvediyorlar aşırı yük almalarıda cabası...)açıkçası ülke olarak ve asfalt döküm falan filan sanayimiz yeterli gelişmediği içinde hollanda almaya ve dünyaca ünlü otoyollarıyla ün yapmış yerler (born,norveç)kadarda beklemiyorum yani
allaha şükür çoğu ülkeden çok çok iyi ulaşım hatları ve yollarımız var eminim iyi derece ülkelerdenizdir bu konularda..
arkadaşım SEN ÖNCE RAKAMLARA BAK !!!
dünyadaki emtia fiyatlarından bi haber olduğun konuşmandan belli !!!
ben sana şu saniyedeki dünya emtia borsalarındaki rakamları söğledim
sende kalkmış bana libyadan bahsediyorsun.
bak benim hergün mutlaka baktığım ve dünya ekonomisini RAKAMSAL olarak anlatan, bana ertesi gün İMKB nin ne olacağını anlatan ve ayrıca altın, petrol fiyatlarını öğreten bir kaç link veriyim,
sende gelecekte takip edersin inşallah ta; benim verdiğim benzin fiyatına ''LİBYA da bilmem ne olmuş'' diye cevap vermezsin
dünya borsaları ve emtia fiyatları için
http://finance.yahoo.com/
http://markets.on.nytimes.com/research/markets/overview/overview.asp?src=busfn
buraları düzenli olarak takip et, öğren, ondan sonra çık karşıma ve rakamlarla konuş
saygılar FATİH li arkadaşım, kardeşim, abim
Son düzenleme: