Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 27 Şub 2011
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lutfen motor yada otomobil kamyonet v.s kullananlar yazssın yani motorlu taşıt kullanmayanlar yazmasın,
yorumlar neler duble yol dedik kaymak dedik 3 senede berbat oldular yenisi yapıldı çukurlar var hatta bazılarına karpuz sığar bir motor düşsse allah muhafaza,siz yollardan memnunmusunuz bu benim görüşüm siz ne düşünüyorsunuz,motorlu taşıt kullanmayanlar memnun olabilir arka koltukta hiçbişeyden haberleri olmuyo bire taşıt kullanana sor oyüzden kullanıcılar yazssın sadece,*
*
*
yollare yapılıyor bozuluyor 3 sene sonra bakmışssın aynı yere yeniden yol yapıyorlar malzeme berbat
*
*
*
yorumlar neler duble yol dedik kaymak dedik 3 senede berbat oldular yenisi yapıldı çukurlar var hatta bazılarına karpuz sığar bir motor düşsse allah muhafaza,siz yollardan memnunmusunuz bu benim görüşüm siz ne düşünüyorsunuz,motorlu taşıt kullanmayanlar memnun olabilir arka koltukta hiçbişeyden haberleri olmuyo bire taşıt kullanana sor oyüzden kullanıcılar yazssın sadece,*
*
*
yollare yapılıyor bozuluyor 3 sene sonra bakmışssın aynı yere yeniden yol yapıyorlar malzeme berbat
*
*
*
Son düzenleme: