son 5 yılda yapılan yollar hakkında yorumlarınız neler yazıyı okumadan oy kullanmayın

son beş yıl içinde yapılan duble yol uygulaması başarılımı


  • Kullanılan toplam oy
    95
  • Anket kapatılmış .
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lutfen motor yada otomobil kamyonet v.s kullananlar yazssın yani motorlu taşıt kullanmayanlar yazmasın,

yorumlar neler duble yol dedik kaymak dedik 3 senede berbat oldular yenisi yapıldı çukurlar var hatta bazılarına karpuz sığar bir motor düşsse allah muhafaza,siz yollardan memnunmusunuz bu benim görüşüm siz ne düşünüyorsunuz,motorlu taşıt kullanmayanlar memnun olabilir arka koltukta hiçbişeyden haberleri olmuyo bire taşıt kullanana sor oyüzden kullanıcılar yazssın sadece,*
*
*
yollare yapılıyor bozuluyor 3 sene sonra bakmışssın aynı yere yeniden yol yapıyorlar malzeme berbat
*
*
*
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
siz kesin ;

ya

* karayollarından
* basın dan
* iktidar partisinden
* mütahit firmadan


bu şıklardan bir tanesini temsilen bu anketi açtınız

ahanda bunu buraya yazıyorum

bu ilk mesaj daha,
tanışma yok,
motosiklet üzerine paylaşım yok,

hemen otoyol kalitesi ile alakalı bir konu açıyorsunuz.

saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Geçtiğimiz bayram motosiklet ile Ankara - İzmir yapıp geldim. Otobandan farksızdı diyebilirim. Yolun mükemmelliği sayesinde çok güzel bir yolculuk yaptım.
Önümüzdeki bayram gene giderim. Yolu aynı kalitede görecek miyim bilemiyorum tabii, zaman gösterecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu balıkesir edremit yolunu da yapsalar iyi olcak.Kamyonun arkasında 50 tane araç konvoy oluyo.İşkence resmen.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçtiğimiz bayram motosiklet ile ankara - izmir yapıp geldim. Otobandan farksızdı diyebilirim. Yolun mükemmelliği sayesinde çok güzel bir yolculuk yaptım.
önümüzdeki bayram gene giderim. Yolu aynı kalitede görecek miyim bilemiyorum tabii, zaman gösterecek.

önümüzdeki yıla o yol berbat olmuş olacak malesef yol ilk başta iyi ama 3 senede berbat oluyo meseleyi anlatamamışım ben

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:51 ----------

siz kesin ;

ya

* karayollarından
* basın dan
* iktidar partisinden
* mütahit firmadan


bu şıklardan bir tanesini temsilen bu anketi açtınız

ahanda bunu buraya yazıyorum

bu ilk mesaj daha,
tanışma yok,
motosiklet üzerine paylaşım yok,

hemen otoyol kalitesi ile alakalı bir konu açıyorsunuz.

saygılar.

kardeş ne ilk mesajı tanışması ben eski üyeyim lakin üye adımı da şifremide unuttum 1 buçuk senedir girmiyodum harf hatası var bende yeni üyelik aldım " :bounce:
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
Yol yapım çalışmaları İngiltereden dünyaya yayıldığında İngilizler şöyle demişler...
- Türkler yol yapmayı bizden öğrendiler ama yama yapma işini nerden buldular açıklayamıyoruz :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lutfen motor yada otomobil kamyonet v.s kullananlar yazssın yani motorlu taşıt kullanmayanlar yazmasın,

*
yollare yapılıyor bozuluyor 3 sene sonra bakmışssın aynı yere yeniden yol yapıyorlar malzeme berbat
*
*
*

asıl yorumu yola değil işe yapın yani yollar yapılınca ilk yıl iyi 3 sene sonra berbat oluyo bunu soruyorum size buna yorum pls
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
önümüzdeki yıla o yol berbat olmuş olacak malesef yol ilk başta iyi ama 3 senede berbat oluyo meseleyi anlatamamışım ben

Meseleyi anlatmışsın ki, o yolu seneye nasıl göreceğim bilemiyorum diyorum.
Ha sen yerden yere vuralım falan diyorsan ayrı mesele, o yolu kötü durumda görmeden olumsuz konuşamam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
13
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meseleyi anlatmışsın ki, o yolu seneye nasıl göreceğim bilemiyorum diyorum.
Ha sen yerden yere vuralım falan diyorsan ayrı mesele, o yolu kötü durumda görmeden olumsuz konuşamam.

bi arkadaş var aynı sen gibi düşünüyoda nona göstermek için açtım bende ankete görme bencede ben çok gördüm çünkü 3 sene evvel çok hoş diyodum ama baktım hep bozuluyo yeniden yapıyorlar fikrim tam tersine döndü

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:00 ----------

Yani yola bkanlar bilmeyenler iyi sanıyo oyolda taşıt sürenlerde ilk başta iyi sanıyo sonra o iyi sananlara 3 yıl sonra soruyon berbaT ,paralar boşa gidiyo farkındaysanız yol yapımı hiç bitmiyo çünkü 4 sene önce yapılan yolları tekrar yapıyorlar MEMLKETEİTNE Yyol yapılan seviniyo bizde sevindik fıstıkk gibi duble yol,aradan 3 sene geçti oyola tekrar yolum düştü yol berbat olmuş araştırdım heryerde böleymiş yani yolun ilk yılki haline bakmayın
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
herşeyden ortalama %50 vergi alıyorlar ... yollar iyi olsa ne olur ?? bozuk olsa ne olur ??? içimizden kaç kişi eşini çocuğunu alıp da yılda 1 kez de olsa yollara düşüyor ?? kaç kişi o güzel dedikleri yolları takip edip, ülkenin tadını çıkarıyor ???
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
eskişehirde okuyorum fakat bilecikli olduğumdan sürekli ailemi görmeye gidiyorum.. duble yol yapıldı fakat her yer göçük içinde..ayrıca birçok yerde de tooprak kaymasından dolayı yol ya kapalı yada eski yola açılan bir kestirmeden geçiliyor..bence yapılması iyi ama nasıl ve hangi malzemeyle yapılmasına bağlı..türkiyede de sanırım bu kadar oluyor :)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,646
yolların genişlemesi iyi ama yolların kalitesiz yapılması nedeniyle yollar çok çabuk bozuluyor
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
beni benzinden % 50 ........ , ondan sonra sanki kendi ceplerindeki paralarla yol yapmışlar gibi böbürlenip bu işi siyasette avantaj olarak kullansınlar.

petrolün varili şu anda 97.88 dolar benzinin litresi 4 tl
( kaynak : oil yazan satıra bakınız http://finance.yahoo.com/ )
petrolün varili 150 dolar ken bile benzinin litresi 3,80 tl lerde idi.

saygılar. gerçek rakamlar acı verici.
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
biz hala 3-5 km lik beton yolları deniyoruz
asfalt üzerine kat atılıp durduğundan yolun kenarındaki evler dükkanlar çukurda kaldı :mrgreen:
 
Katılım
15 Ocak 2011
Mesajlar
88
güzel kardeşim iş siyasette değil...kimse bunun farkındada değil hükümet yol yapıyor bunu yalanlayacakta değiliz.. fakat petrolün türkiyeye giriş fiyatıda belli hükümet bilerekte vatandaştan para koparayım diye bu petrolu pahalıya alacakta değil:)örneğin türkiye ham petrolun %85bilmem kaç küsürünü libyadan alıyomuş son zamanlardaki sansasyonlar yüzünden petrol şirketleri tekrar zam yaptı :)bu tekrar takrar gene olacak tabi maalesef. ama yollarımız yapılıyor cidden ben memleketime en son gittiğimde resmen harika olmuştu karadeniz yolları:)ayrıca muhalefet geçinenler bilmem nerelere milyarlarca para verip ucube dikeceklerine yıllardır yolu olmayan oralara o taşı dikene kadar yol yapsalardı ya:)artı yol 3 yılda bozulur onuda anlıyorum çünkü 4 mevsimin rutubetin ve iklim,basınç değişimlerinin bol olduğu ve insanımızın devlet malına acımadan kullanması yuzundendir bu.(mardin ipek yolu örneğin.. tüm polis jandarma denetlemelerine rağmen tırlar yasak saatlerde ve yerlerde dolanıp resmen yolu mahvediyorlar aşırı yük almalarıda cabası...)açıkçası ülke olarak ve asfalt döküm falan filan sanayimiz yeterli gelişmediği içinde hollanda almaya ve dünyaca ünlü otoyollarıyla ün yapmış yerler (born,norveç)kadarda beklemiyorum yani :)allaha şükür çoğu ülkeden çok çok iyi ulaşım hatları ve yollarımız var eminim iyi derece ülkelerdenizdir bu konularda..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
biz hala 3-5 km lik beton yolları deniyoruz
asfalt üzerine kat atılıp durduğundan yolun kenarındaki evler dükkanlar çukurda kaldı :mrgreen:

Beton yol tek çare Kemerburgaz yoluna bitiyorum, kendimi viraj alırken bu kadar güvende hissettiğim başka bir yol olmadı...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Madem sormuşsunuz cevaplayalım;
Verilen paraya ve görünene göre kalite fena halde düşük.

Birçok arkadaş bilir ben Doğu Karadeniz'de yaşıyorum(Rize). Burda bilindigi gibi yeni sahil yolu yapıldı. Artvin Hopa'dan başlayıp Samsun'a kadar uzanıyor. Dışardan bakıldıgında kusursuz bir yolmuş gibi görünüyor fakat öyle degil. Herşeyden önce yolun altında kullanılan dolgu malzemesi olması gereken malzeme degil. Bu dolgu malzemesi taşıyan kamyonların şoförlerinden biriyle konuşmuştum. Adamın söyledigi "abi bakıyorum bazı yüklemeler bildigin çamur" demişti ki bunu yollarda fena halde hissediyoruz. Düz yolda giderken motor zıplayarak gidiyor. Yolda yer yer çökmeler başladı. Bunun başka şahidide cakalaz arkadaşımızdır. Geçen sene Fındıklı ilçesine girişte yolun ne durumda oldugunu oda farketmişti. Hatta ilk başta motosiklette sorun var sanmıştık fakat sonradan farkettikki yolun bir bölgesinde yol bildiginiz sinüs dalgası gibi olmuş. Motorun süspansiyonları bir iniyor bir çıkıyor. Bu tür bozukluklar yolun birçok bölgesinde var.Yoldaki bozukluklar haricinde birde planla ilgili sorun var. Örnegin Rize'nin Ardeşen ilçesine baglı yeniyol köyünün sahil yoluna baglandıgı virajın ortası çukurlaşmış birde yagmurlu havalarda köy yolundan gelen su viraj içine düşünce tam bir ölüm virajı oluyor. Bu birajda defalarda kaza oldu. Hatta 2 yıl önce olan bir kazada sürücü fena halde can verdi. Gece yolun orta kısmının suyla dolu oldugunu göremiyor ve viraj içinde kontrolü kaybediyor. Sonuç: köprününün iki çelik bariyeri arasına sıkışan arabadan aşagı düşerek can veriyor.

Birşey yapılacaksa ya tam yapılmalı yada hiç yapılmamalı.Diger yolları bilmiyorum ama karadeniz sahil yolunun bu haline aldanıp ona göre sürüş stratejisi belirlemek büyük hata.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst