Cbf ile ilgili başka bi forumda okudum da dikkatimi çekti.Moto kuryelik yapan arkadaşımız orada 2011 model cbf lere devir kesicinin konulmadığını ve 2. viteste 85 km hız yaptığını iddia etmiş.Bende en son 2011 model hondaları görmek için satış merkezine gittiğimde oradaki 2011 model cbf 150 lerden bir tanesinin titreşimini görmek için elemana çalıştırttığımda adam gazı verdiğinde ibre max. 9 bin olan sınır seviyeyi de geçiyordu

Şaşırdım ama o anda söyleyemedim.Diğer forumdaki arkadaş 2011 modellerin daha güçlü olduğunu ve hatta yarıştıklarında kendisindeki eski modelin 2011 modele yenildiğini söylemiş

Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış.