Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
PS le söke ovasında tek başıma kafamı eğerek yaptığım son hız 120ydi 121 demedi.ayrıca yaktığı benzin sert kullanımda harbiden fazla bizim opel combo 1.3 turbo dizel arabamız var ikiside kuşadası git gel 20 lira yakıyor 150 km yol... tek kişi düz yolda cbf 150 120 yapmıyor mu?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
PS le söke ovasında tek başıma kafamı eğerek yaptığım son hız 120ydi 121 demedi.ayrıca yaktığı benzin sert kullanımda harbiden fazla bizim opel combo 1.3 turbo dizel arabamız var ikiside kuşadası git gel 20 lira yakıyor 150 km yol... tek kişi düz yolda cbf 150 120 yapmıyor mu?

yapıyor gibi ....

ama motordan motora değişir,rodaj meselesi:wiinkk:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
lastik havası hakkında yardım için teşekkürler.. jantın yamuk olmasından dolayı kaçıracağı aklıma gelmemişti..lastikleri değişticeğim zaman jantlarada baktırcam.. bencede bu sebeple..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
öncelikle kolay gelsin. Bende PS150i var onu satıp gri renk cbf 150 almayı düşünüyorum.Teslim almadan önce üzerindeki lastikleri verip michelin taktırmayı düşünüyorum okuduklarıma göre yol tutuşu açısından çok iyimiş.bi ara bi zenon far türünden bahsediyordunuz mercekli olanından ondan taktırmak isterim ama nerden bulup taktırabilceğimide bilmiyorum açıkçası.cbfin yakıt tüketimi şehiriçi sakin kullanımda 100 kmde ne kadardır şehir dışı ne kadardır ps150den az olacağını umuyorum.duyduğuma göre yağ yakma sorunu varmış bu konuda endişem var.motorumu sattıktan sonra elime en az 5500 lira geçicek daha fazlasıda olabilir innova almayı düşünüyodum çok iyi kaliteli ve 100 kmde 1.6 litre yakıyor ama çok cılız bi motor ayrıca lastiklerinin dublex olmaması bi dezavantaj o yüzden vazgeçtim ybr 125 le cbf 150 arasında kaldım ybr 125i yakıtı az olacağı için istiyordum ama onunda fiyatı 4600 lerde halbuki 125liğin fiyatının daha uygun olması gerekir.Kısacası ben ne alacağımıda bilmiyorum beni biraz yönlendirir misiniz?

Hocam ne diyelim hepside iyi makinalar; tipi, sürüşü, parçası,.. hoşuna giden makinalardan dilediğini al.
cbf150 ile ybr125 arasında son hız olrak çok fark yok(tu) Ama bizim motorları fazla zorlamaya gelmiyor(muş).

PS le söke ovasında tek başıma kafamı eğerek yaptığım son hız 120ydi 121 demedi.ayrıca yaktığı benzin sert kullanımda harbiden fazla bizim opel combo 1.3 turbo dizel arabamız var ikiside kuşadası git gel 20 lira yakıyor 150 km yol... tek kişi düz yolda cbf 150 120 yapmıyor mu?

Düz yol, rüzgarsız yapabilir(yapamayabilirde, motorun rodajı önemli tabii) ama tavsiye etmem.

lastik havası hakkında yardım için teşekkürler.. jantın yamuk olmasından dolayı kaçıracağı aklıma gelmemişti..lastikleri değişticeğim zaman jantlarada baktırcam.. bencede bu sebeple..

Bu da bir sebep olabilir. Ama iyi bir ustaya git derim. Jantı eline vermesinler. :p
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
ellvis_78 , crux2006 , mmucit hepinize teşekkür ederim arkadaşlar hepinizin önerileri ni dikkate alıcam çok iyi oldu bugün motorum gelimş akşam üstü bakmaya gittim gri çok yakışmış çok hoşuma gitti inşallah yarın da plaka işlemleri hallucakmış ve yarın akşam motoru teslim alabilicekmişim crux2006 arkadaşım fiyatını sormuşun motoru 4250 ye aldım 200 de plaka ruhsat işlemleri için verdim 4450 annahtar teslim
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ellvis_78 , crux2006 , mmucit hepinize teşekkür ederim arkadaşlar hepinizin önerileri ni dikkate alıcam çok iyi oldu bugün motorum gelimş akşam üstü bakmaya gittim gri çok yakışmış çok hoşuma gitti inşallah yarın da plaka işlemleri hallucakmış ve yarın akşam motoru teslim alabilicekmişim crux2006 arkadaşım fiyatını sormuşun motoru 4250 ye aldım 200 de plaka ruhsat işlemleri için verdim 4450 annahtar teslim

Hayırlı olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullanırsın inşallah...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
bende çok istiyorum bu motoru özellikle grisini üstüne michelin lastik mercekli zenon arkayada hacimli ve kaliteli bi çanta öfff be tadından yenmez:))
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
cumartesi fuara gelicem burdan da, acaba bildiğiniz kişiler yada dükkanlar stand açıcakmı? michelinlerden bakmak istiyorum..eğer biraz uygun denk getirirsem almayı planlıyorum hazır gelmişken.. eğer gidecek olan varsa da görüşmek dileğiyle..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ellvis_78 , crux2006 , mmucit hepinize teşekkür ederim arkadaşlar hepinizin önerileri ni dikkate alıcam çok iyi oldu bugün motorum gelimş akşam üstü bakmaya gittim gri çok yakışmış çok hoşuma gitti inşallah yarın da plaka işlemleri hallucakmış ve yarın akşam motoru teslim alabilicekmişim crux2006 arkadaşım fiyatını sormuşun motoru 4250 ye aldım 200 de plaka ruhsat işlemleri için verdim 4450 annahtar teslim

Hayırlı olsun kardeş resimleride atarsın teslim alınca, griyi tercih ettiysen on numara seçim olmuş..
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Walla bende motoru alırsam xenon taktırmayı çok istiyorum ancak orjinalliğide bozulmasın istiyorum bi yandan.Xenon taktırsam merceklisini taktırmak isterim tabi.Bilmiyorum bi alsam ALLAHın izniyle bakıcam sonrasına da :) İş motoru almakta

@gedelekli Motorsiklet fiyatın standart satış fiyatı üzerinden almışsın ancak plaka ruhsat masrafların buradaki fiyatlara göre 120TL daha ucuz.Oradan bana göre bi kazancın var.Tabi motorun yanında zorlayıp bi kaç aksesuar alsaydın çok iyi olurdu.Ama böyle de güzel.Hayırlı uğurlu olsun.ALLAH banada senin gibi en kısa zamanda cbf mi altıma çekmeyi nasip etsin:)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Cbf ile ilgili başka bi forumda okudum da dikkatimi çekti.Moto kuryelik yapan arkadaşımız orada 2011 model cbf lere devir kesicinin konulmadığını ve 2. viteste 85 km hız yaptığını iddia etmiş.Bende en son 2011 model hondaları görmek için satış merkezine gittiğimde oradaki 2011 model cbf 150 lerden bir tanesinin titreşimini görmek için elemana çalıştırttığımda adam gazı verdiğinde ibre max. 9 bin olan sınır seviyeyi de geçiyordu:)Şaşırdım ama o anda söyleyemedim.Diğer forumdaki arkadaş 2011 modellerin daha güçlü olduğunu ve hatta yarıştıklarında kendisindeki eski modelin 2011 modele yenildiğini söylemiş:)Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış.

eğer devir kesici olayı öyleyse artık kesin alırım bu motoru.
şu an bende 2010 var. 1 ve 2 de belli devirden sonra motor kasılıyor ve tam hızlanamıyor. bu beyinden kaynaklanıyor. beyin ateşlemeyi kesiyor. çin malı beyin de takılabilir ama risklidir.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Devir kesicinin olmadığını bi çok yerde okudum ve hatta gözümün önünde motorun devir göstergesindeki ibrenin max. 9000 olan devri geçtiğini gördüm.Honda bununla tam olarak neyi amaçlamış bilmiyorum ama bilinçsiz kullanıcılar için büyük bi handikap içerdiğini söyleyebilirim.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Neyi amaçlasın dayı, yağ yakmayı engellemek için. sanırsam bu devir kesici sadece 2010 modellerde var. mesela 2008-2009 da yoktu galiba. onlarda yağ yakma sorunu çıkınca vites geçişlerini daralttılar demekki. şimdi de yeniden açtılar. bakalım ne olacak.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
ellvis_78 , crux2006 , mmucit hepinize teşekkür ederim arkadaşlar hepinizin önerileri ni dikkate alıcam çok iyi oldu bugün motorum gelimş akşam üstü bakmaya gittim gri çok yakışmış çok hoşuma gitti inşallah yarın da plaka işlemleri hallucakmış ve yarın akşam motoru teslim alabilicekmişim crux2006 arkadaşım fiyatını sormuşun motoru 4250 ye aldım 200 de plaka ruhsat işlemleri için verdim 4450 annahtar teslim

Hayırlı olsun, Allah kazasız, belasız kullanmayı nasip etsin.

Walla bende motoru alırsam xenon taktırmayı çok istiyorum ancak orjinalliğide bozulmasın istiyorum bi yandan.Xenon taktırsam merceklisini taktırmak isterim tabi.Bilmiyorum bi alsam ALLAHın izniyle bakıcam sonrasına da :) İş motoru almakta

@gedelekli Motorsiklet fiyatın standart satış fiyatı üzerinden almışsın ancak plaka ruhsat masrafların buradaki fiyatlara göre 120TL daha ucuz.Oradan bana göre bi kazancın var.Tabi motorun yanında zorlayıp bi kaç aksesuar alsaydın çok iyi olurdu.Ama böyle de güzel.Hayırlı uğurlu olsun.ALLAH banada senin gibi en kısa zamanda cbf mi altıma çekmeyi nasip etsin:)

Hayırlısı demek lazım.

eğer devir kesici olayı öyleyse artık kesin alırım bu motoru.
şu an bende 2010 var. 1 ve 2 de belli devirden sonra motor kasılıyor ve tam hızlanamıyor. bu beyinden kaynaklanıyor. beyin ateşlemeyi kesiyor. çin malı beyin de takılabilir ama risklidir.

Bence o tip şeyleri kurcalamak oldukça risklidir. :)

Devir kesicinin olmadığını bi çok yerde okudum ve hatta gözümün önünde motorun devir göstergesindeki ibrenin max. 9000 olan devri geçtiğini gördüm.Honda bununla tam olarak neyi amaçlamış bilmiyorum ama bilinçsiz kullanıcılar için büyük bi handikap içerdiğini söyleyebilirim.

Neyi amaçlasın dayı, yağ yakmayı engellemek için. sanırsam bu devir kesici sadece 2010 modellerde var. mesela 2008-2009 da yoktu galiba. onlarda yağ yakma sorunu çıkınca vites geçişlerini daralttılar demekki. şimdi de yeniden açtılar. bakalım ne olacak.


Eğer Honda bu devir kesiciyi motoruna güvenerekten çıkardıysa, ya motorlar Honda kalitesine kavuştu-hiç sanmıyorum- yada Honda tr çıldırmış olmalı. :queen:

Biz yağ yakmasın diye motoru 5000-6000 devirlerden fazla çıkarmamaya çalışırken, şimdi motor 10000 leri görecek.

Çok ilginç olacağı aşikar. Ya da sayfamız krank kıran, piston, silindir, segman değiştirenden geçilmeyecek.:silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Şunu düşündüm acaba beyine program fln atılabilirmi kesici için servise bir danışıcam..
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
aldım arkadaşlar hayırlısıyla bugün akşam üstü aldım 30 km yol yaptım :) çok mutluyum çok güzel duruyor motor gerçekten gri çok hoşuma gitti :) hepinize çok teşekkür ederim allah cümlemizi kazadan beladan korusun... çanta koruma demiri ve yan ayaklık da taktırdım çanta da gri renk :) ve ışıklı. crux2006 arkadaşım inşallah en yakın zamanda sende motoruna kavuşursun resim çekemedim çekince yüklerim arkadaşlar
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
İyi iyi sevindim dostum kazasız,belasız,mutlu,mesut nice km lere inşALLAH:)Güle güle kullan:cat:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Bugün üç tane gri cbf 150 gördüm E5'de seyir halinde, ne zaman geldi de aldınız anlamadım ki.. :p
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
crux2006 teşekkür ederim dostum :) inşallah

kimi: arkadaşım bilmiyorum bende anlamadım kırmızı almaya gittim gri nasip oldu :) hayırlısı buymuş demekki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst