[MT İstanbul] Fuara Sürelim Etkinliği 27 Şubat '11 Pazar

Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Arkadaşlar cruiser kullanıcıları olarak her hafta etkinlik düzenliyoruz biliyorsunuz. :)

Bu haftaki etkinliği, fuarda MT'ye destek olarak yapmaya karar verdik. Bize katılmak isteyen herkesi fuar sürüşüne bekleriz...

Haremden vapur ile geçip Eminönü'nden sahil sürüşüyle gitmek keyifli olacaktır...


Buluşma Noktası 1. Harem iskelesi 10:00
Buluşma Noktası 2. Eminönü İskelesi 11:00


Tabiki herkes motoruyla katılsın isteriz ama malum hava şartları kötü olursa, aynı noktalardan toplu taşıma yolu ile keyifli bir yolculuk da yapabiliriz. Tabi otomobili ile gelen arkadaşlar çoğunlukta olursa hep beraber dört teker bir sürüş yapmış oluruz. :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ben avcılardayım ya hiç uymuyo bana:silent: herkes motorla gelirse yağmur yoksa bende eminönüne gelip katılabilirim. ama 4tekere karşıyım :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
listelesekmi :)

1-İnzell
2-pause
3-Motorkafa
4-Bbelt
5-asi_mavii
6-Arjantinli69
7-Felon
8-.....
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Arkadaşlar, rica ediyorum, üç gram yağmur yağacak diye motosiklet fuarına arabayla gidip karizmayı "Orhan Çeker'in diline düşmüş dekolteli kadın" durumuna düşürmeyelim.

Cruiser toplaşmalarına katılan tayfa, yoklama alcam... Gelmeyenleri Pause'a vercem, ceza kesçek... Ona göre :)
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
BAHÇELİEVLERDEN gideceğim için bana fuar merkezi yakın katılmak isterdim ama yolum tam ters
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ben pazar çalışıyorum o yüzden cumartesi gitmeyi düşünüyorum.:)
zaten ben cruiser kullanıcısı değilim arada sırıtırım :p
yakın zamanda bi grup'ta bizmi kursak samet ne dersin :p
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
fuar biletleri konusunda bilgisi olan var mı oradan alabiliyormuyuz?bende yokta:bounce::bounce:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
fuar biletleri konusunda bilgisi olan var mı oradan alabiliyormuyuz?bende yokta:bounce::bounce:

girişten alabilirsin onda sıkıntı olmaz ama 30tl cik :mrgreen:
bu arada ben 11de eminönü iskelesinde olmam için baya erkenden çıkmam gerekicek bide aynı yolu geri gelicem onun için yan çizebilirim şimdiden söyleyeyim :mrgreen: benzinede zam geldi zaten :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
30
girişten alabilirsin onda sıkıntı olmaz ama 30tl cik :mrgreen:
bu arada ben 11de eminönü iskelesinde olmam için baya erkenden çıkmam gerekicek bide aynı yolu geri gelicem onun için yan çizebilirim şimdiden söyleyeyim :mrgreen: benzinede zam geldi zaten :salut:

30TL mi!!! cidden bölese gidilmez...ucuz bilet lazım kale arkasıda olur farketmez...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst