- Katılım
- 17 May 2009
- Mesajlar
- 4,151
- Motosikleti
- BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
- Konu Yazar
- #81
Harika !!!
Konu aslinda cok guzel iki konu daha dogurdu.
1- Kaza yapmamiza sebep olan kontrol edemedigimiz dis etkenler varmidir ,varsa bunlar nelerdir.
2- Motorumuzu gaz ile yavaslatmak mumkunmudur , mumkun ise emniyetlimidir ???
Bu gece en azindan bu konulardan birini acmaya calisacagim. Sizin icin oncelik arzeden var ise belirtiniz onu one alalim.
Konu aslinda cok guzel iki konu daha dogurdu.
1- Kaza yapmamiza sebep olan kontrol edemedigimiz dis etkenler varmidir ,varsa bunlar nelerdir.
2- Motorumuzu gaz ile yavaslatmak mumkunmudur , mumkun ise emniyetlimidir ???
Bu gece en azindan bu konulardan birini acmaya calisacagim. Sizin icin oncelik arzeden var ise belirtiniz onu one alalim.