Honda 600rr poster çalışması

Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
Selam arkadaşlar, aslında bayadır aklımda olan ve ilk defa bugün evde öyle boş boş oturuken bu fikri amatörcede olsa uygulamaya koymuş ve neticesini almış bulunmaktayım.

Öncellikle google foto aratma birimi olan www.googl.com.tr ana sayfasında sol üst köşeden "görseller"e tıklayıp 600RR yazdım, karşıma çıkan fotoları boyuta göre sıralayıp en büyük ve güzel olan fotoları teker teker bilgisayarıma kaydettim. Toplam 50 fotoya teker teker birkaç kez bakıp, içlerinde kendimce en güzelini seçip başladım yazdırmaya.

Yazdırma kısmıda çok basit, fotoğrafa sağ tıklaıp yazdır diyorsunuz, ileri diyorsunuz ve yazdırma tercihlerinden ayarları yapıp yazdırıyorsunuz. Siyah beyaz yazdırmak için sadece siyah kartuş için seçenek vardır ve kağıt baskı yapısını yataya getirip baskı tercihini poster olarak seçip 5x5=25 sayfalık çıktı alacak şekilde seçip yazdır demeniz yeterlidir.

Yazdırırdıktan sonra alttaki gibi sağlı sollu üstlü altı boşluklar olacaktır. Bunlarıda posterin köşesinde çerçeve kısmına gelecek kesimler hariç, bir cetvel ve maket biçağı kullanıp hızlı hızlı kesip yok etmeniz mümkündür. Daha sonra ise parçaları birleştirmeye geliyor. Onuda ben büyük bir koli kartonu kesip yere serip onun üzerinde birleştirerek çözdüm. Duvarınıza acımıyorsanız duvar üzerinde yapıştırmak daha pürüzüsz bir sonuç almanıza yardımcı olabilir. Hepsi bukadar.

Bu ilk defa benim tarafımdan yapılan bir uygulama değildir, birçok kez birçok insan tarafından çok çok değişik şekil ve amaç ile çekilmiş fotoları postere çevirmek için kulanılmış bir yöntemdir. Bende Şu sıralar elimdedki GT250R'yi satıp almayı düşündüğüm 600RR için uygulamayı uygun buldum. Ben karşında baktıkça devasa boyutu çok beğendim. Umarım sizede fikir olur sizde yapar sizde yaptığınız kendi çalışmanızı beğenirsiniz.

İyi çalışmalar..:cat:




İlk çıktıyı alıp şöyle bir yerde baktım nasıl olmuş diye;
cimg02131440x1080.jpg


Yine ilk çıktıdan sonra başka bir fotoğraf.
cimg02141920x1080.jpg


VEEE bunlarda kesip karton üstüne yapıştırdıktan sonra ve duvara astıktan sonraki fotoğraflar...
cimg02191440x1080.jpg


cimg02201806x1080.jpg


cimg02211440x1080.jpg


cimg02221440x1080.jpg



BUDA ORJİNALİ, ORJİNALİ RENKLİ TABİ DAHA GÜZEL :)
Honda_4212.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
resimi bastırma çıktısını cağaloğlu nda renkli dev poster şeklinde bastırmak lazım ,

ama yinede emek harcanan güzel bir iş çıkarmıssın.
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
Teşekkürler arkadaşlar. Siyah mürekkep evde litre ile olunca renkli kartuşumunda durumunu tam bilmeyince siyah beyaz basmak daha çok işime geldi. Öğlen biz iz bastık siyah beyaz akşam :) Neyse :)

Ben HYOSUNG GT250R için gidonpad tasarımı yaptırmış ve aktif olarakta satışını yapan biriyim, reklamcıda daha büyük boyutla yaptırabiliriz tabide gereksiz yere para vermek istemedim.

Ve aslında şimdilik duvarda hayallerimi sadece siyah beyaz olarak süslemesi daha çok hoşuma gidiyor. Alah izin verirse birkaç aya kalmaz renklisi kapıda beni karşılayacak kavuşursam inşallah.:cat:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Bir de Hyosung için bekleriz, senin motorun olabilir ama benim hala sadece hayalim :)
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Yazdırma kısmıda çok basit, fotoğrafa sağ tıklaıp yazdır diyorsunuz, ileri diyorsunuz ve yazdırma tercihlerinden ayarları yapıp yazdırıyorsunuz. Siyah beyaz yazdırmak için sadece siyah kartuş için seçenek vardır ve kağıt baskı yapısını yataya getirip baskı tercihini poster olarak seçip 5x5=25 sayfalık çıktı alacak şekilde seçip yazdır demeniz yeterlidir.

Nereden poster olarak seçiyoruz ki bulamadım? :pale:
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Yazdırma tercihleri > Üst menüden sayfa yapısı >ortadaki yazıda sayfa yerleşiminden posteri seçiyorsunuz sağ alttaki belirt e basarsanızda 2x2 3x3 gibi ayarlayabilirsiniz
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Sağ tıklıyorsunuz yazdır diyorsunuz 2 kez ileriye basıyorsunuz(bende öyle sizin iletişim sisteminize ve yazıcınıza göre değişebilir. Sonrasında Hangi yazıcıyı kullanmak istersiniz diyor oradan yazıcıyı seçiyoruz ve altındaki yazdırma tercihlerine basıyoruz.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Sağ tıklıyorsunuz yazdır diyorsunuz 2 kez ileriye basıyorsunuz(bende öyle sizin iletişim sisteminize ve yazıcınıza göre değişebilir. Sonrasında Hangi yazıcıyı kullanmak istersiniz diyor oradan yazıcıyı seçiyoruz ve altındaki yazdırma tercihlerine basıyoruz.

bende vista var ve bunları göremedm :)
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Vistayi uzun süredir kullanmadım xp üzerinden yazmıştım onlarıda.
bf10d880-7e42-4c2c-b135-cc59a431c7aa.png


Vistanın menüsü bu şekilde sanırım?
Buradan yazıcıyı seçip tercihlere basarsanız oradan ayarlayabilirsiniz
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Vista'da bulamadım, deli oldum ama çaban için teşekkürler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@metci, rasterbator programı ile kolayca resmi bölebilirsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst