- Katılım
- 3 Tem 2010
- Mesajlar
- 453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim kanuni Racers 2009 model motorum var çok memnunum bu arada motoruma hız dişlisi taktırdım 160 ı rahat görüyo istediginiz cbr 125 ile kapışırım geçenlerde sehir merkezinde yanıma cbr 125 geldi yanımda bisiklet gibi duruyodu allah sizi innandırsın herkez bana bakıodu soran herkez yarış motorumu dio bana bu arada kanuni racers ler türkiyede üretilio ve st husyong iş birligi ile üretiliyor yani racer sa cin demeyelim st kanuni oldu artık araştırabilirsiniz !:wiinkk:
Sen Racer'a hız dişlisi takmışsın kendin söylüyorsun. Hondan CBR 125 R'ye Hız dişlisi takan biriyle yarışmayı dene bakalım bu sefer kim üstün çıkıcak.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:30 ----------
benim kanuni Racers 2009 model motorum var çok memnunum bu arada motoruma hız dişlisi taktırdım 160 ı rahat görüyo istediginiz cbr 125 ile kapışırım geçenlerde sehir merkezinde yanıma cbr 125 geldi yanımda bisiklet gibi duruyodu allah sizi innandırsın herkez bana bakıodu soran herkez yarış motorumu dio bana bu arada kanuni racers ler türkiyede üretilio ve st husyong iş birligi ile üretiliyor yani racer sa cin demeyelim st kanuni oldu artık araştırabilirsiniz !:wiinkk:
Sen kendin söylüyorsun HIZ dişlisi takdırdım diye. Yani motorla oynadığını itiraf ediyosun.Birde CBR 125 R'ye HIZ dişlisi takmış birini bul onunla kapışmayı dene.