- Katılım
- 22 Eyl 2009
- Mesajlar
- 322
- Konu Yazar
- #41
hayırlı uğurlu olsun, inşallah dikkatli kullanır kaza yapmazsın ama yinede kask ayna olayını hallet be kardeş noooluuuuur nooolmaz, harp olur darp olur son pişmanlık fayda etmez
bi de belki gaziantepte olduğun için fiyatlar çok düşük gibime geldi geçen sene skyjet e-100 ve cg 100 sport modeline sanki kuba bana aynı fiyatları dedi gibime geliyor yanlış hatırlıyor da olabilirim,
önceki kuba dan da memnunmuydun, onun yakıt tüketimi nasıldı, ne kadar kaç km kullandın ve kronik denebilecek hataları varmıydı?bu motorların belli bir kullanım kılavuzu var mı ve ordan rica etsem payload yani motorun kaç kg olduğunu değil de motorun kaldırma kg sunu bulabilirmisin veya öğrenebilirmisin rica etsem zor olmazsa,bende özellikle cg 100 sport düşünüyorum sitesinde yazan 100 km 1,5 litre olayı ne kadar doğrudur bilmiyorum ama www.sahibinden.com da 100 cc satan bir arkadaş 54 km yaptığından bahsetmişti hatta 60 km 1 litre ile yapar demişti ne kadar doğru sence? saygılar
kardeş bikere Hiç bir Kuba cg 100,litre basına 60 km gitmez.Eğeer gidiyorsa ben yarın motorumu satar,gider 100 cc bi makina alırım..O derece yani..Antepte fiyatlar ucuz,nedeni ise,zaten fabrika antepte.Ulaşım maliyeti hiç yok.Onun için fiyatlar ucuz.Normal fiyatı 1900Tl+200 Tl plaka ve 2100 Tl oluyor.Ama ben 1900 Tl ye plaka dahil aldım sagolsun bayii biraz kolaylık sağladı.Üstünde Honda egzozu değişik stop lambası nikelaj sinyaller vs falan da verdiler.
Eski kubam, Km 125-6 idi.Diğer 125 lik muadillerine göre yine iyi bir motor.Arkadaşlar şunu kabul etmeliyiz: Kuba Motor,diğer markaları taklit etme değil de,elinde olan modelleri daha iyiye götürmek için uğraşan bi firma.Km 125-6 önceden CUBA adı altında çıkıyordu,ve o motora binin,şimdiki mondialden farkı yoktur.Zangır zungur,şangır şungur sesler geliyor motordan.Ama zaman geçtikçe,kimse daha yapmamısken CG tipli motorlara 2009 yılında benzin gstergesi yaptı.Diğer markalar 2011 modellerinde cıkarabildi ve hepsi taklit.Kadranı 160 her zaman,Km 125-6 da Cg 150 de 160 Km/h kadran var.ne kadar o 160ı görmese de (Orjinal halleri ile işlem yapılmadan) yine de iyi oluyor..Benim kadran 120 olsa benim havamdan geçilmezdi ''Bakın bakın motorum ibreyi yiyor'' diye :queen: ama şuan kadranımda 160 yazıyor,ben ise 135-140 cıvarında gidiyorum hiç de hava atmıyorum.haa bir de cevremde yarıscı apaçi cok.glip diyorlar cıkalım otobana diye ama ben otobana yarısmak için cıkmadım,cıkmayacam da.Sadece izlemek için.motorum kendi halinde,muadillerini cok farkla geride bırakan bi model.Eski motorum da öyleydi.2010 modeldi zaten daha 5 taksidi duruyor,Ocağın 5 inde calındı ve 5 gün için 42 tl vergi verdim.Şans işte.Kuba cok tercih edildiği için calıyorlar fırsat bulduklarında.Km 125-6 da da titreşim yoktu,balanslı tip nadir üretilenlerdendi.onun için caldılar ya zaten! Nizipte tek ti o motor.125 lik ve balanslı. Şimdiki motorum da nizipte tek.Orjinal 150 Cc ve CG tipinde.