kardeş vitesli motor değil,yanlıs yaptığında her motor tehlikelidir..
Bnim makinanın gidişi iyi,diğer marka aynı tip 125-150 Cc farketmez o motorları,benim motorun tekerlerine kurban ederim.O derece seviyrum motorumu ve zaten kuba cg 150'nin balansörü yeter.Sen CG 150 al,kafan rahat olsun.Ya da Kuba Km 125-6 Balanslı al.Yani kısacası titreşim olmayan motor al..Bu da bu fiyatlara sadece Kubada var.Şimdiki asyaları bedava verseler binmem,dökülüyor çünkü motor,arızadan geçilmiyor!
evet dijital vites göstergesi var,döner şanzıman,vitesler hep aşağı yönde yükseliyor,düşürmek içinde vites kolunu yukarı kaldırıyorsun.Ve döner şanzımanlı.. yani 1-2-3-4-5-0-1-2-3-4-5-0-.... diye devam eder.Bu çoğu motorlarda yok ve vitesler biir aşağı 4 yukarı oluyor.Mart ayında bana silindir gelecek 200 CC lik,aynı zamanda da 6 vitesli olacak motorum..