Bu sefer kesin: Yeni motorum Kuba CG 150 2011

Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
29
arkadaşlar ben araştırdım cg 150 balanslı teknoloji =2100 tl
ve cg 150 sipikerli blanslı teknoloji de varmış sitede gördüm acaba bu ikisi farklımı fiyet olarak özellik olarak yoksa aynımılar bide spiker ne anlamadım:pr::pr::pr:
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
:D kardeş o spiker değil siper..Yani kadranın üstündeki plastik koruma varya, işte o siperli..2100 TL plakalıdır kanımca..gerçi ben 1700 Tl ye aldım plakasız 200 Tl de plakaya gitti toplam 1900..
 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
171
1750 mi dedin yanlış duydum bu fiyata sıfır nasıl aldın ?????????????????????
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
Güle güle kullanın, sürüş tecrübelerinizle ilgili yazılarınızı bekliyoruz.



Teşekkür ederim arkadaslar..

evet ben 1700 TL ye sıfır aldım..Ki zaten resimleri de görünüyor ama yeni resimleri var onu atayım:










Not: Motosikletimin son hali Deposunda sadece Kırmızı şerit olan resimlerdir.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Maaşallah, maaşallah! nazar değmesin.
KUBA, Türkiye'de hak ettiği yeri eninde sonunda alacak.
Kullanıcı yorumlarını en çok merakla beklediğim bir motosiklet.
Bizleri habersiz bırakmayın.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
Maaşallah, maaşallah! nazar değmesin.
KUBA, Türkiye'de hak ettiği yeri eninde sonunda alacak.
Kullanıcı yorumlarını en çok merakla beklediğim bir motosiklet.
Bizleri habersiz bırakmayın.



sağol teşekkür ederim kardeş..Sormak istediklerin varsa hertürlü cevaplarız sen sor biz burdayız..
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Motor şu an rodaj devresinde olduğundan, hepimizin merakı olan son sürate ilişkin bir sorum olamaz lakin, balansör'ün olması vibrasyonun çok az veya hiç olmaması anlamında, bu konu da siz ne diyorsunuz?
İki kişi çekiş istikrarı nasıl?
Yani sorularımın cevapları zamanla olgulaşacak tarz da.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Hayırlı olsun, güle güle bin. :)

Benimde birkaç sorum olacak. Başka motorlarla kıyasladığında titreşim durumu nasıl? Yakıt nasıl, 100 km de kaç litre yakıyor.Yada 1 litre ile kaç km gidiyor? Sele rahat mı?
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
motosiklette balansör olduğu için titreşim sıfır..hiç titreşim yok.2 kişi çekişi çok iyi 125 likte tek kişi giderken(eski motorum 125 lik kuba idi aynı tipte çalınmıstı) bu kadar rahat değildim.Selesi rahat,amörtisörleri yağ gibi, üstüne binince motor direk pusuyor..3 kişi bindik motora ben 95 kg,arkadasım 75 kg,arkadasım 60 kg yaklasık 2 km kadar yol gittik mecburi olarak,dişliler değişik olmasına rağmen cok iyi performans verdi.Hız yapmadım ama yapsaydım görürdü iyi bi hız.Şuanki hızını siz sormadan ben söyleyeyim 140 km/h neti var.Ama şunu söylüyorum bu hızı yaparken tek kişi binildi,dişliler değişik (Ön 15 ten 17ye,arka 38 34e çevirildi) ve motor 125 lik değil 150 lik.hızı dğru göstermesi için km halatını değiştirdim biraz kalın olanını taktım..zaten hızı da Ford Escort ile ölçüldü.yakıtı ise daha yeni olmasına rağmen Litre başına 26 Km gidiyor.25 Tl lik benzin almıstım,6,30 litre gelmişti ve katettiği yol ile hesapladım.Rodaj döneminde ama açıldıkça hızı da artacak ve yakıtı 30 km/1Lt olacak kanaatindeyim.Fakat kompersoru cok kuvvetli ve arka dişli 34 olmasına rağmen dişliyi yiyor yani daha küçük dişli istiyor..Ön 17 arka 34 ama tek teker yappması cok hızlı.Debriyajı çek bırak ve motor tek teker..


Baska sorunuz varsa cevaplayabilirim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşım orta sehpa nın ayaklarını biraz kısaltırsan sanki daha güzel durur durduğu yerde yeni motorun hayırlı olsun aman fazla gazlama kask takmayı unutma
 
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
29
D kardeş o spiker değil siper..Yani kadranın üstündeki plastik koruma varya, işte o siperli..2100 TL plakalıdır kanımca..gerçi ben 1700 Tl ye aldım plakasız 200 Tl de plakaya gitti toplam 1900..

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/85101-bu-sefer-kesin-yeni-motorum-kuba-cg-150-2011- ben spor modeli araştırmışım bakıyomda senin motor sport modelden deha güzel ve daha ucuz onun için ya yukinin yeni ss çakması yuki yıldız 100 yada kuba cg 150 (seninkinden almayı düşünüyom ama hiç vitesli sürmüşlüyüm yok arkadaşlar dediki vitesli motorun affı yok bi tek yannışla kendini mezarda bulursun diyolar ama scootur sürdüm ve scooturda deneyimim var ama zevk vermiyo vitesli alacam başlangıç için önce yıldızı alıp sonra kubayı alsam mı da ii yoksa direk kubayı alsa bi 3 .4 sene kullansam sonra 2. el cbr 600 çeksem mi daha iyi ceaplarınız için şimdiden teşekkür )
ehliyet yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

ya bide senin motorun (kuba) vites göstergesi varmı kanuni bretion on da avar
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
322
kardeş vitesli motor değil,yanlıs yaptığında her motor tehlikelidir..
Bnim makinanın gidişi iyi,diğer marka aynı tip 125-150 Cc farketmez o motorları,benim motorun tekerlerine kurban ederim.O derece seviyrum motorumu ve zaten kuba cg 150'nin balansörü yeter.Sen CG 150 al,kafan rahat olsun.Ya da Kuba Km 125-6 Balanslı al.Yani kısacası titreşim olmayan motor al..Bu da bu fiyatlara sadece Kubada var.Şimdiki asyaları bedava verseler binmem,dökülüyor çünkü motor,arızadan geçilmiyor!

evet dijital vites göstergesi var,döner şanzıman,vitesler hep aşağı yönde yükseliyor,düşürmek içinde vites kolunu yukarı kaldırıyorsun.Ve döner şanzımanlı.. yani 1-2-3-4-5-0-1-2-3-4-5-0-.... diye devam eder.Bu çoğu motorlarda yok ve vitesler biir aşağı 4 yukarı oluyor.Mart ayında bana silindir gelecek 200 CC lik,aynı zamanda da 6 vitesli olacak motorum..
 
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
29
kardeş vitesli motor değil,yanlıs yaptığında her motor tehlikelidir..
Bnim makinanın gidişi iyi,diğer marka aynı tip 125-150 Cc farketmez o motorları,benim motorun tekerlerine kurban ederim.O derece seviyrum motorumu ve zaten kuba cg 150'nin balansörü yeter.Sen CG 150 al,kafan rahat olsun.Ya da Kuba Km 125-6 Balanslı al.Yani kısacası titreşim olmayan motor al..Bu da bu fiyatlara sadece Kubada var.Şimdiki asyaları bedava verseler binmem,dökülüyor çünkü motor,arızadan geçilmiyor!

evet dijital vites göstergesi var,döner şanzıman,vitesler hep aşağı yönde yükseliyor,düşürmek içinde vites kolunu yukarı kaldırıyorsun.Ve döner şanzımanlı.. yani 1-2-3-4-5-0-1-2-3-4-5-0-.... diye devam eder.Bu çoğu motorlarda yok ve vitesler biir aşağı 4 yukarı oluyor.Mart ayında bana silindir gelecek 200 CC lik,aynı zamanda da 6 vitesli olacak motorum..
valla bu motor gözümde çok büyüdü çok güzel motormuş yuki yoldız alıcaktım vazgececem bunu alacam gerçi düşünmem için daha 4 5 ay var yazda alacam bize kuba çook yakın ama bizdeki bayi acaba serviside varmıdır ?
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
138
görüntüsü iyi motorun tavsiye olarak ben olsam küba yazısını söker oraya honda stickerı yapıştırdım daha şekil durur ;)
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
hayırlı uğurlu olsun, inşallah dikkatli kullanır kaza yapmazsın ama yinede kask ayna olayını hallet be kardeş noooluuuuur nooolmaz, harp olur darp olur son pişmanlık fayda etmez
bi de belki gaziantepte olduğun için fiyatlar çok düşük gibime geldi geçen sene skyjet e-100 ve cg 100 sport modeline sanki kuba bana aynı fiyatları dedi gibime geliyor yanlış hatırlıyor da olabilirim,
önceki kuba dan da memnunmuydun, onun yakıt tüketimi nasıldı, ne kadar kaç km kullandın ve kronik denebilecek hataları varmıydı?bu motorların belli bir kullanım kılavuzu var mı ve ordan rica etsem payload yani motorun kaç kg olduğunu değil de motorun kaldırma kg sunu bulabilirmisin veya öğrenebilirmisin rica etsem zor olmazsa,bende özellikle cg 100 sport düşünüyorum sitesinde yazan 100 km 1,5 litre olayı ne kadar doğrudur bilmiyorum ama www.sahibinden.com da 100 cc satan bir arkadaş 54 km yaptığından bahsetmişti hatta 60 km 1 litre ile yapar demişti ne kadar doğru sence? saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst